pátek 9. listopadu 2012

Otázky a odpovědi - video

Ahoj všichni! 

Včera jsem uveřejnila na blogu post, kde jste mi mohli posílat otázky, které by vás zajímaly a já vám na ně dnes odpovídám. Videa jsou nakonec dvě, tak snad se nebudete zlobit :).

P.S. To na konci, že můžete být rádi, že vám věnuju svůj čas, je samozřejmě vtip ;).








18 komentářů:

  1. Moc pěkná videa. Jsi sympatická osoba. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se ti to povedlo. Krásně mluvíš a jsi přirozená, což je boží kombinace! Navíc jsi fakt hodně vtipná.
    Tvojí touhu něco dokázat naprosto chápu.
    Já taky zbožňuji zmrzlinu i v zimě, což hodně lidí považuje za divné.

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, díky moc, mám velkou radost! Zmrzlina je prostě dobrá pořád :). Taky se měj krásně!

      Vymazat
  3. Jé ty jsi fakt skvělá! Musí s tebou být hrozná sranda:) U "Vetřelce" jsem se málem udusila kafem:D Těším se na další videa!

    OdpovědětVymazat
  4. Docela jsi me dostala odpovedi u otazky "pes nebo kocka". V duchu jsem si rikala - No ja bych rekla papousek. A ejhle... :)
    Videa povedena, jsi moc mila a sympaticka, snad ti to pozitivni naladeni a zivotni elan vydrzi az do konce studia (a ze vim o cem mluvim :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrý, že máme ty papoušky společný :). A děkuju moc, na pozitivním přístupu k životu se snažím pracovat ;).

      Vymazat
  5. Super video!:-)jinak co se tyce porodu, tak jsme na tom uplne stejne,brrr...:-/ Jsi moc sympaticka,pokracuj:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkní video..tvoje přirozenst a upřímnost se mi líbí. Jinak se vrátím k vetřelcovi...když jsem rodila svého syna tak u té dolní části bych byla radši než ta hekající v horní části.:-)))
    A pokud ti můžu poradit tak tu komunikaci s pacientem vypiluj ,protože ta je hodně důležitá,vím to z praxe :-) Ono to není těžké.:-) Trpělivost přináší ovoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju velice! Určtě máš s tou komunikací pravdu, já se snažím, ale na drhou stranu když vím, že mi to není vlastní, tak nechci v oborech, kde se hodně komunikuje, "zaclánět" :)

      Vymazat
  7. Co na to video říkám? Že jsi vážně skvělá - fakt!:) Dívala jsem se na něj teď při snídani a úplně jsi mi zlepšila náladu. Takže díky moc a budu se těšit v budoucnu i na další...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! Neuvěřitelně mě těší takovéhle komentáře.

      Vymazat
  8. No teda...pecka jako :D Připadám si důležitě, žes mi odpovídala na otázky :D :D
    Jsi fakt hrozně příjemná, přirozená, úžasně se posloucháš, vtipná a bezvadně se "xichtíš" když komentuješ nebo vysvětluješ :) Vetřelec byl opravdu dobrej :D A taky jsem si myslela, že řekneš červenou barvu, protože celý to video bylo takový červený (pozadí - obrázky, tričko). No, nicméně ve videích určitě pokračuj, fakt jsi zajímavá ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, videa jsou super, pobavila jsem se, určitě někdy naplánuj další :))

    OdpovědětVymazat
  10. Wow. I Love it! You have so so great blog! <3

    Would You like to follow each other? :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. A trápení pořád trvá, ale na tohle jsem si čas udělala děkuji Ti za video.:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!