středa 7. listopadu 2012

Ptejte se!

Milé čtenářky, milí čtenáři, protože bych ráda pro vás připravila další video, rozhodla jsem se, že bude fajn, když mi s ním trochu pomůžete! Bude na téma Otázky a odpovědi - zde v komentářích se můžete zeptat na cokoli a já pak na všechny otázky odpovím "živě".

Budu se těšit, co na mě vymyslíte!

Krásný večer,
INF

13 komentářů:

  1. Ahoj, jsi mi strašně sympatická a evidentně má krevní skupina. Ráda se Tě zeptám na něco z kosmetiky např. při použití jakého kosmetického výrobku se cítíš jako femme fatale? Z nekosmetických - co myslíš, kým jsi nejspíš byla v minulém životě? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by zajímalo, jak zvládáš zimu, šedo a brzkou tmu :-)?

    OdpovědětVymazat
  3. Jakou máš ráda muziku?
    Jaký styl oblékání preferuješ popř. oblíbené kousky v šatníku a must have kousky oblečení (může být klidně i módní přehlídka :D)
    Pes nebo kočka? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by zajímalo, jaký je tvůj postoj ohledně testování kosmetiky na zvířatech a ohledně estetických zákroků, třeba liposukce a podobné... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jaký máš názor na antikoncepci?
    Jaké jsi znamení zvěrokruhu?
    Myslíš, že bude konec světa? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na co se chceš specializovat po škole? (jaký obor medicíny) :)

    OdpovědětVymazat
  7. mě by zajímalo něco z tvého studentského života :) spíš jako jak to na medině probíhá, jaké je to na praxích, v pitevnách atd :) ač mám z doktorů hrůzu, tak tohle mě vždycky zajímalo a všech svých kamarádů mediků se na to pořád ráda ptám :) doktorů u nás v práci se na tohle už radši neptám, protože by si mysleli, že jsem blázen, ale mě tohle téma prostě zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mě by zajímala odpověď otázku, kterou strašně nesnáším, když jí někdo položí mě ;) Jakému oboru by ses chtěla věnovat po škole? Nebo co tě zatím láká a co už víš, že určitě nee :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jakou máš nejraději barvu?
    Jakého jídla by ses za žádnou cenu nechtěla vzdát?
    O jakých kosmetických věcech sníš, ale zatím sis je nepořídila?

    OdpovědětVymazat
  10. Jak by měl vypadat tvůj ideální víkend?
    Káva nebo čaj?
    Kolik lidí ví, že píšeš blog? Co na to říkají? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě by zase zajímalo Tvé reálné jméno. Znám Tě jen pod přezdívkou INF:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Budu mít asi takovou hodně osobní otázku a někdo si možná bude myslet, že mi do toho nic není, ale ptám se opravdu jen z čisté zvědavosti - kolik tak měsíčně průměrně utracíš za kosmetiku?

    OdpovědětVymazat
  13. Hi, I do think this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I am going to come back once again since I book marked it.
    Money and freedom is the best way to change, may you be
    rich and continue to help others.

    Look at my web page; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!