pátek 30. listopadu 2012

Řasenka Diamante od Gabriella Salvete

To, že GS je značka česká vyráběná v Itálii už asi víte. Já jsem se s Gabriellou kamarádila naposledy kolem třinácti let, kdy jsem ji kupovala, protože byla levná a já si ji z kapesného mohla dovolit. Časem jsem ale přešla k "lepším" značkám a na Gabriellu zapomněla - byla to pro mě značka, která vyrábí lacinou a nepříliš kvalitní kosmetiku. Ve chvíli, kdy začali vylepšovat obaly, jsem si jí občas ve stojanech i všimla, nic jsem ale nekoupila. Když jsem dostala příležitost vyzkoušet jejich novou řasenku Diamante, docela jsem se těšila. Ale s nedůvěrou.


Prý obsahuje diamantový prach, rozzáří mé oči a budou krásné, řasy lesklé a zdravé. To jsem se dočetla na malé kartičce, která byla k řasence přiložena. Velmi mě potěšilo balení v látkovém sáčku, dělá to na mě solidní dojem. Samotná řasenka má opravdu krásné balení - luxusně vyhlížející tmavě šedá tuba se stříbrným koncem se mi moc líbí. 


Kartáček je plastový, což mě sice dvakrát netěší, protože mám ráda klasiku, zato je ale zajímavě tvarovaný. Na jedné straně jsou štětinky delší a jakoby do oblouku, na opačném konci rovné a krátké. To by mohlo fungovat, říkám si. A ono ano, s řasenkou opravdu dosáhnete na všechny řasy, které máte. Chce to sice trochu cviku, ale rozhodně je to snazší než s tlustým kartáčkem od mé oblíbené L'Oréalky. Tady rozhodně Gabriella Salvete oproti Volume Million Lashes Luminizer vyhrává.


Na první pokus jsou řasy o dost delší a natočené, já si dávám klasicky dvě vrstvy a při druhé se objeví i objem. Když srovnáte fotky před a po, rozdíl je jasně patrný. Jsem opravdu hodně překvapená efektem, který řasenka vytvoří. Tohle, že je česká značka? Opravdu?


Řasy se příliš neslepují, což je dobře. Barva je opravdu černočerná, ale nevidím v ní žádné diamantové odlesky nebo třpytky. Během dne ani nemívám často zmiňovaný problém, že by mi dělala šmouhy pod očima - v tom jsem ale dle ostatních blogerek spíše výjimka, takže si na to raději dejte pozor.

                                                                                       
Ve výsledku musím říct, že tohle bylo opravdu jedno z největších překvapení měsíce. Řasenka na mě dělá opravdu světový dojem a strčí do kapsu velkou většinu dvojnásobně dražších řasenek z drogérie. Milá česká značko, omlouvám se ti. Tohle prostě vyšlo na jedničku. Pokud bych mohla mít neskromné přání, tak bych chtěla, aby se Diamante začala vyrábět i ve variantě pro modré oči, stejně jako Volume Million Lashes Luminizer nebo novinka od Max Factor. To bych si ji pak kupovala pravidelně. Hodnotím na 8/10 (strhávám za černou barvu a údajné rozmazávání). 


Vyzkoušely jste už novou řasenku od Gabriella Salvete? Co na ni říkáte?

Těším se na vaše komentáře!

INF

8 komentářů:

  1. Já jsem si teď oblíbila Imperial od Dermacolu. S GS mám špatné zkušenosti, takže si ani zkoušet nebudu.

    OdpovědětVymazat
  2. To já mívám po těláku šmouhy nad očima a někdy když ji nanáším tak ji otíram o horní víčko. Hold se s tím kartáčkem musím pořádně naučit. Jinak se mi na ni líbí, že jde smýt vodou. Jsem s ní spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vypada zajimave, ale asi bych do ni nesla. Mam kolosalku a nemam duvod menit .-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem s ní zatím spokojená, nerozmazává se mi. Až na včerejšek, kdy prošla zkouškou poletujícím sněhem - to už jsem šmouhy pod očima našla. A taky musím dávat pozor, abych nenanesla moc barvy, pak řasy trochu slepuje. Ale jinak jsem opravdu pozitivně překvapena, řasy vyrobí famózní!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem s ní spokojená, mě se hlavně líbí jak je černá :). A ted dotaz uplně mimo mísu, asi jsi to na 99% nebyla ty, ale zeptám se :)..nebyla jsi náhodou minulou sobotu v Divadle na Fidlovačce?

    OdpovědětVymazat
  6. Mně taky vyhovuje, naučila jsem se s kartáčkem a hned to jde jako po másle :) Řasy vykouzlí fakt moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná recenze. Čtu až teď, čekala jsem, až konečně sepíšu. Souhlasím se vším, co jsi napsala, leč mně ty pandí oči bohužel dělá...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!