čtvrtek 15. listopadu 2012

Spotřebováno!

Ahoj všichni! Víte,že už se váš počet blíží ke dvěma stovkám? Jsem z toho opravu nadšená a jsem ráda za každého čtenáře. Jak už víte, pokud mě sledujete na facebooku, tak jsem včera dopoledne viděla nové Stmívání. Dnes jsem na něj připravila recenzi a až bude online, hodím vám sem odkaz (samozřejmě vám to nechci cpát, ale kdyby vás to zajímalo...).


 Dnes se podíváme na pár věcí, které se mi podařilo spotřebovat. Není toho moc, já mám prostě tu bilanci takovou nešťastnou - ještěže sem nedávám všechno, co si koupím. Aspoň by to vysvětlovalo, proč se mi pokoj i šuplík v koupelně tak nebezpečně plní.

Sprchový gel Bourjois Douche á la Gelée Royale


Sprcháče Bourjois já mám docela ráda (líbí se mi obaly) a tento jsem koupila v drogérii PeMi s nějakou výraznou slevou. Celkem pěkně voní, já tam cítím trošku med s nějakým zvláštním ovocem. Není ale nijak zvlášť výjimečný, samozřejmě vysušuje jako jiné gely. Znovu si ho už nepořídím, ale to hlavně proto, že ráda zkouším nové věci.

Sprchový gel LUSH Happy Hippy


Od LUSH si vždy kupuju tahle malá 100 ml balení, protože je to nejlepší způsob, jak něco vyzkoušet a nebýt pak mrzutá, že toho musím spotřebovat půl litru. Happy Hippy má vonět po grapefruitech a člověka nabudit do nového dne. Vůně není klasický chemický grapefruit, což může někomu vadit, je to spíš grapefruit smíchaný s nějakou trávou. Celkem příjemné, ale ne pro mě. Šťastného hipíka si už znovu nekoupím. Zato jsem si ale moc oblíbila gel It's raining men, určitě o něm ještě uslyšíte.

Swiss O-Par Barva na řasy a obočí, hnědá

Propadla jsem nadšení, že bych si jako mohla obarvit řasy a obočí, a být tak krásná, i když vstanu z postele. Koncept dobrý, ale tahle barva do něj úplně nezapadla. Aplikace je sice příjemná a bezproblémová (speciální článek na toto téma chystám), ale barva vydrží jen pár dní. Čekala jsem větší zázrak, že se mnou bude třeba stejně dlouho jako barva na vlasy. Tak prý ne. 

Olay Everynight Sunshine noční krém se samoopalovací složkou


Prý je tento krém jediné, co musíte mít na sobě v posteli :). Za osm hodin spánku má zaručit krásné samoopálení plus noční výživu pro pleť. Já mám se samoopalovacími krémy na obličej trochu problém, že mi skoro vůbec nefungují a stejně to bylo i u tohoto (pokud znáte něco, co by mi určitě zabralo, sem s tím!). Krém je jinak příjemný, celkem hutný, ale pleť nezmastí. Jen kdyby mi udělal tu hezkou barvu. Znovu se tedy už nesetkáme.

Dnes to tedy nebylo úspěšné, žádný z výrobků se nedostal do druhého kola znamenajícího opětovný nákup. Jak ale víte, koupit si něco dvakrát za sebou, to už musí u mě být něco :).

Co vy, jak se vám daří spotřebovávání? Znáte některý z uvedených produktů? A co Stmívání? 

Krásný den s inverzí,

INF

27 komentářů:

  1. S bilancí spotřeba/nákup to mám asi jako ty, šuplík se plní... :-D Ale zatím nepřetekl!
    Stmívání jsem nečetla ani neviděla a moc mě to teda neláká, není to můj žánr, ale jako nemám nic proti němu, rozhodně nejsem jeden z těch trapáků, kteří si myslí, že když nadávají na Twilight a Justina Biebera, tak jsou in :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky nemám ráda věčné nadávače :)

      Vymazat
  2. jj i ja to mam s bilanci spatne :-))) diky za info o te barve, uz jsem po ni taky pokukovala. Zkouselas nekdy barveni u kosmeticky? Me to vzdycky vydrzelo tak 3-4 tydny... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Stímívání jde absolutně mimo mě, neviděla jsem ani jeden díl :-D Jinak z výrobků znám Happy Hippy a taky bych si nekoupila, na svěží vůně totiž moc nejsem :) Ale Its raining men je vážně lahodnej :))

    OdpovědětVymazat
  4. Happy hippy se te´d taky snažím dospotřebovat, nenadchl :(

    OdpovědětVymazat
  5. u mňa sprcháče nejdú, používam iba mydlá a tie vydržia dlho :) ale asi začnem odkladať obaly od telových mliek, tam by bolo o čom písať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď nějak podezřele nakoupila moc tělových mlék, tak s tím budu muset asi mazat i panty u dveří :)

      Vymazat
  6. Taky pouzivam tu samou barvu na oboci, ale mam cernou i kdyz jsem blond, barvi stejne do hneda, na oboci mi vydrzi 14 dni coz mi prije super, od kosmeticky to vydrzi taky tak a navic tam zaplatim tza jednu navsetvu tolik jako za tuhle keabicku ktera mi vydrzi pul roku minimalne, rasy nebarvim protoze jsem si rekla ze to nema sanci vydrzet moje vecerni odlicovani, ale na dovcu proc ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky doufala, že mi to vydrží aspoň 14 dní a ono nic :(

      Vymazat
  7. Produkty znám jen od vidění... :)
    A spotřebovávání se mi daří dobře... :)

    OdpovědětVymazat
  8. tu farbu na riasy mam, ale som leniva ju pouzivat, na druhu stranu vydrzi na riasach tolko, kolko tvoja vlastna riasa..

    OdpovědětVymazat
  9. skus farby refektocil tie su uzastne drzia dlho a maju siroku skalu

    OdpovědětVymazat
  10. Nakupuju a taky nestíhám spotřebovat, ale už se krátí životnost sprchovému gelu ze Sephory a Korres krému :) Happy Hippy jsem měla v létě, na festival fajn sprcháč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se na LUSH prostě líbí hlavně ty černé obaly :)

      Vymazat
  11. Já sprchové gely moc neřeším, hlavně když jde o nějakou jemnou, nevtíravou vůni. A samoopalovací krém by mě ani nenapadlo používat - myslím, že každý jsme nejhezčí ve své přirozené barvě pleti a samoopalovák ji může rozhodit tak, že to nebude už ono... Já jsem bílá a líbí se mi to! :-) Těším se na tu recenzi na barvu na řasy, tu bych totiž ráda vyzkoušela (ale počkám si).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že se sama sobě líbíš :). Já jsem nejen bílá, ale vypadám opravdu nemocně...navíc se mi opálení fakt líbí, tak bych chtěla vypadat aspoň tak, že jsem neumřela už před mnoha lety :)

      Vymazat
  12. Jsem zvědavá na článek o barvě na obočí, na ten se těším :))

    http://svetpodles.blogspot.cz/ - giveaway u mě!

    OdpovědětVymazat
  13. Stmívání je rozhodně lepší si přečíst :)
    Shaf-ran

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj prosim ta ako si si aplikovala tu farbu na obočie? ta vodička č1 ked to prišlo do styku s kožou nestalo sa nič?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, jak je v návodu :). Když to přijde do styku s kůží, nabarví to i kůži, tak pozor na to.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!