čtvrtek 27. prosince 2012

Becca Shimmering Skin Perfector - Pearl

Ahoj všichni! Jsem tu s jednou novinkou, ze které jsem úplně nadšená. Mám ji od Moory, která zjistila, že krémové a tekuté rozjasňovače pro ni opravdu nejsou to pravé, takže tento produkt za dost výhodnou cenu putoval ke mně. Je to Shimmering Skin Perfector od Beccy, což je dle popisu výrobce něco jako hydratační třpytivý krém se SPF 20. Prodává se ve více odstínech, já mám bílý Pearl. 



Balení je krásné a velmi jednoduché, tak to mám ráda. Lahvička by sice mohla být skleněná, ale to je jen malá chybka. Obsah je 50 ml, víc než dost i pro další generace. 



Barva je bílá, možná trošku dorůžova, připomíná mi narůžovělý Spotlight od elfu. Třpytky ale nejsou zdaleka tak velké, spíš než třpytky v krému je to jednolitá zářivá hmota, Halleyova kometa ve flašce. Příjemně se roztírá jak prsty, tak štětcem.



Já tento výrobek používám hlavně jako multifunkční rozjasňovač, ale občas ho smíchám i s make-upem pro zářivější look na celém obličeji. Ten efekt...ten efekt je prostě dokonalý. Žádná třpytivá diskokoule, jen dokonalý přirozený lesk, který mě nepřestává uchvacovat. Ano, dneska je to samé óch a ách, je mi jasné, že už se trochu nudíte.



pokus o zachycení efektu na ruce

Co ale není moc super, je cena. Na Zunetě stojí 33 liber, což je tisícovka, a to je teda šílenost. Ale ono to je opravdu naprosto dokonalé a možná bych si to za tu cenu i koupila, vzhledem k tomu, že mi balení nejspíš bohatě vystačí na půlku života. Ty peníze jsou na tomhle produktu opravdu vidět.



Co na tento rozjasňovač říkáte? Máte něco od značky Becca? Jaký je váš oblíbený rozjasňovač?

Těším se na komentáře,
INF



14 komentářů:

  1. že pozdravuju :D
    konečně má rodinku, která ho ocení :D

    jinak nákup je nekdy možnej jeste na feelunique/lookfantastic, když ho maj (ale cena je podobná, chce to vychytat slevovej kupon ... nastesti aspon postovny je zdarma)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já ho budu věrně milovat navždy.

      Vymazat
  2. Na rozjasnovacr som tak trochu uchyl, pouzivam bude meteority guerlain alebo rozjasnovac od mac z limitky hey sailor, oba su nenapadne a velmi decentne :) s tekutym skusenost nemam, ale ten tvoj vyzera naozaj k svetu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá nádherně. Klidně bych si ho koupila, kdyby nestál tolik. Já používám rozjasňovač od Essence - I love runway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je drahý naprosto nechutně, ale ten efekt stojí za každou korunu :)

      Vymazat
  4. Vypadá nádherně. Klidně bych si ho koupila, kdyby nestál tolik. Já používám rozjasňovač od Essence - I love runway

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný! Trochu mi připomíná High Beam tím odstínem, ale bude to možná vyšší liga :) Jestli se nepletu, tak ho často používá Lisa Eldridge a vždycky ho pak toužím koupit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. High Beam mám též a tohle je ještě mnohem lepší! Jj, je to Lisin oblíbenec :). Myslím, že zrovna tobě by určitě taky moc vyhovoval.

      Vymazat
    2. High Beam je oproti němu trochu růžový (teda oproti tomuhle odstínu, mají i jiné), tenhle je více stříbřitý

      Vymazat
  6. Hmmm, to vypadá parádně. Já zatím lovím v levnějších vodách. Ještě před půl rokem jsem nevěděla co je rozjasňovač, teď jich mám asi 5. :-D

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že je drahý, ale to balení je obrovské :)

      Vymazat
  7. ja mam taky high beam:) a tohle vypada luxusne:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho oblíbila i víc než High Beam :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!