středa 12. prosince 2012

E.l.f. HD fixační pudr pod oči

Ahoj všichni! O tenhle výrobek jste si hodně psali, takže jsem ho musela zařadit mezi články co nejdříve. Jedná se o variantu klasického HD pudru od elfu, tentokrtá určeného na oblast pod očima - slibuje lepší zakrytí kruhů pod očima, vrásek a rozzářený pohled.



Nejdřív jsem si říkala, že je to pěkná blbost, že to bude určitě to samé jako HD fixační pudr, ale v menší krabičce. No ale červík hlodal a kruhy pod očima mě prosily, ať jim dopřeju nějaké to krytí navíc. Kupovala jsem ho klasicky zde na e-shopu elfu, kde můžete nakoupit kompletní sortiment včetně novinek (pokud si nevíte rady, nějaké shrnutí je zde a zde). 



Krabička je opravdu maličká, poloviční oproti balení tónovacího balzámu na rty v kelímku. Což mi ale nevadí, aspoň nebudu tahat v kosmetické taštičce obří krábli. Je přibalen i malý štěteček, ale ten už mi díky jeho velikosti sežrala moje černá díra, kterou pravděpodobně mám někde v pokoji. Uvnitř je klasické sítko s přelepkou, jak je zvykem například u minerálních make-upů nebo sypkých tvářenek.



Konzistence připomíná třpytivý kokain (ale ten já jsem viděla jen ve filmu), čili jemně namletý bílý prášek s nějakým tím shimmerem. Na štětec se nabírá celkem snadno, jen dejte pozor, abyste si nenanesli příliš velké množství. Nejdůležitější ale je, jestli něco opravdu dělá. A ano, je to rozdíl, pokud použijete tento nebo jiný pudr, skutečně kruhy pod očima zesvětlí a pohled víc "otevře". Třpytky jsou trošku vidět, ale jen pod přímým světlem, nic dramatického. 

Mně pudr pomáhá v kombinaci s jakýmkoli korektorem, pokud na kruhy pod očima příliš netrpíte, mohl by vám stačit i samotný. Pokusila jsem se rozdíl vyfotit, ale foťák trošku snědl většinu výsledku, věřte mi, že naživo je poznat lépe.


Tak tohle se ti moc nepovedlo
HD fixační pudr pod oči  asi není úplná nutnost, ale mně pomáhá a jestli mi někdy dojde, koupím si ho znovu. Dávám mu 8/10, na to, že to původně měla být úplná pitomost je to příjemné překvapení.

Co na něj říkáte? Láká vás něco podobného nebo tanečky kolem kruhů pod očima nemáte zapotřebí? :)

Těším se na vaše ohlasy,
INF

5 komentářů:

  1. Takže z pohledu diváka ho máš pod pravým okem a pod levým nic? Rozdíl to je! Nechápu jak může něco průhledného zakrýt kruhy :O

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tak. Je to rozdíl! Opravdu mě překvapil, on obsahuje jakoby jemné rozjasňující třpytky, tak to bude asi tím.

    OdpovědětVymazat
  3. horší fotka by už nešla? Vůbec nevidím žádný rozdíl akorát na jedné straně obličeje máš stín a na druhé ne...

    OdpovědětVymazat
  4. I like what you guys are usually up too. This kind of clever
    work and reporting! Keep up the good works guys I've incorporated you guys to my blogroll.

    Here is my webpage; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!