neděle 30. prosince 2012

Gabriella Salvete Hydrating Foundation - 02

Ahoj všichni! Tak Vánoce už jsou definitivně za námi, doufám, že jste si je užili. Co plánujete na Silvestra? Party ve velkém stylu nebo vás oslavy konce roku moc neberou? Já to ještě stále nemám úplně vyřešené, ale nějaký ten alkohol a veselení se proběhne. Není to pro mě ale klíčové.



Už jednou jsem tu pochvalovala značku Gabriella Salvete, šlo o novou řasenku Diamante. Dnes si vezmu na paškál hydratační make-up, který jsem vyhrála ve velké blogové akci, a bohužel už netuším u koho. Byla jsem na něj dost zvědavá, především zda mi pleť přehnaně nezmastí a jestli nabídne vůbec nějaké krytí.

Odstín jsem zvolila č.02, druhý nejsvětlejší. No, pro můj momentální zimní Sněhurka look to možná nebylo to nejlepší, ale pokud se trošku snažím se samoopalovákem, tak se to dá. Rozhodně ale není pro bledule. Konzistence je velmi, velmi tekutá. Tak tekutá, že když víčko tuby pořádně neutáhnu, tak make-up vytéká ven. To mi trošku vadí a možná by kvůli tomu bylo lepší balení s pumpičkou, abych si při každém používání nepřipadala jako čunče.



Make-up se velmi příjemně roztírá, jde to dobře štětcem, houbičkou i prsty. Já jsem si nejvíce oblíbila na nanášení štětec Hakuro s kulatou hlavou, ale půjde vám to dobře jakkoli. Čekala jsem lesklý finish, ale ten se naštěstí nedostavil, make-up jen jemně prozáří pleť a s pudrem je zcela matný. Líbí se mi, jak je lehounký a není na obličeji téměř cítit. Krytí bych označila za střední, rozhodně to není tónovák převlečený za make-up, jak jsem se domnívala. Póry mi neucpává a ani nezvýrazňuje vrásky, naopak pěkně splyne s pletí. Výdrž není žádná hitparáda, po celém dni toho moc neodličuju. Plusové body u mě má ale za to, že neoxiduje, necuckuje, nedělá mapy...zůstává pěkný a mizí tak nějak nepozorovaně.


make-up po rozmazání. není vidět, ale to je vlastně dobře :)
Takovýhle make-up je pro mě opravdu moc příjemný a kdybych nevěděla, co je zač, myslela bych si, že může patřit i mnohem dražší značce. Tři stovky bych za něj dala s klidem, možná i čtyři. Od Gabrielly Salvete je to pro mě další překvapení - asi šli do sebe. Dávám mu 8/10 a podle mě patří k nejlepším make-upům, které jsou v současnosti v drogeriích dostupné. Sice to není držák vhodný třeba na ples nebo pro manažerku, která musí i při odpoledních schůzkách s klienty zůstávat naštukovaná stejně jako ráno, ale na každodenní používání je podle mě super.



Zkoušely jste už tento make-up? Co na něj říkáte? Máte zkušenost s jinými výrobky Gabriella Salvete?

Těším se na komentáře,
INF

9 komentářů:

  1. GS mi jako značka nesedí, ikdyž je pravda že přímo tento makeup jsem ještě nevyzkoušela, vím, že ho spoustu slečen chválí, možná se přemůžu a vyzkouším ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájsem se GS dlouho bála :). Ale zkus si ho aspoň v obchodě a uvidíš.

      Vymazat
  2. Ja makeup taky moc chvalim, jen mam s nim dva problemy - za 1. odstin (taky mam dvojku a na mou bledou tvar je moc tmavy), ale za to on nemuze, ale za 2. hlavne ta konzistence - prisel mi cely opatlany, jak vytekl do obalky a celkove ho musim porad otirat a hlidat vicko. Asi ani nebudu riskovat ho jen tak hodit do tasticky a nekam s nim cestovat. Jinak souhlasim s tvym hodnocenim, mne prijde skvely, lehoucky, nemastny a pritom nevysusujici, super matny finish. Mozna si skocim do drogerky pro jednicku odstin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, dvojka je tmavší, nechám si ho na léto/podzim...a s konzistencí naprosto souhlasím, měli ho dát do pumpičky :-/.

      Vymazat
  3. Zkoušela jsem odstín 01. Byla jsem spokojená - vyhovuje mi přirozený vzhled a s pletí nemám žádné větší problémy. ale pokud někdo potřebuje větší krytí, není to pro něho to pravé. S vytékáním z tuby potíž nemám.
    Celá recenze je u mě na blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Asi ho půjdu omrknout, nedávno jsem si pořídila MAC Face & Body, tohle by mohlo být podobné.. Každopádně, přeji ti krásný rok 2013, hlavně hodně kosmetiky, ať máme o čem číst, že :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to podobné, řekla bych, jen levnější :). Děkuju za přání!

      Vymazat
  5. Nedávno jsem si pořídila od Rimmelu, takže ted make-up nepotřebuji, ale myslím, že na jaro ho zajdu okouknout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!