sobota 29. prosince 2012

Moje kosmetické Vánoce

Jojo, vánočním článkům se asi nevyhnete nikde. I já jsem tu, abych se pochlubila s pár věcmi, které mi Ježíšek přinesl. Nechtěla jsem sem dávat fotky všech dárků, ani nevím, jestli by pro vás fotka myši k počítači byla zajímavá. Naštěstí jsem ale dostala i dvě tři věci kosmetického rázu, které budu testovat, až se ze mě bude kouřit. Dárky jsem si vybírala sama, protože Ježíšek letos nestíhal a nechal kupování (pro valnou většinu rodiny) na mně - dokonce jsem si je musela i sama zabalit. Bylo to trošku smutné a trošku komické :).

Set olejů Čtyři nálady od Primavery jsem kupovala na Greenwaverespektive v jejich kamenné prodejně na Národní třídě, kde jsem od té doby pečná vařená. Hlavně kvůli velice milé slečně/paní prodavačce. Set obsahuje čtyři skleněné flaštičky po 30 ml s tělovými oleji o různých příchutích - Růže&Rakytník, Levandule&Vanilka, Jalovec&Cypřiš a Zázvor&Limeta. Tělové oleje a přírodní kosmetika jsou pro mě top kombinace, takže jsem nadšená. A dárkové balení je opravdu krásné.


Poznávací set Růže a granátové jablko je opět z Greenwave, a jak jsem si všimla na webu, tak teď nabízejí i další sety, pro různé druhy pleti. Tento je pro pleť zralou a suchou, ale Bebe říká, že si ho může dovolit každý. Tak jsem to zkusila - v rozkošné taštičce najdete čistící mléko, tonikum a krém. Opět jsou to skleněné lahvičky, což je prostě krásné. 


Moc jsem se těšila na paletku Urban Decay The Feminine Palette. Když jsem vybírala, přemýšlela jsem ještě nad Rollergirl, ale nakonec jsem zvolila tuto. A je boží. Už ta krabička - jako samet a paví pera? Jsem chycená. Kromě stínů najdete v paletce i tužku na oči (jen škoda, že je černá a ne hnědá) a miniaturu známého Primer potionu. Supr čupr.



fotky s bleskem se....ehm..nevyvedly
A to je všechno, dámy a pánové. Tři kosmetické věci, které ale u mě vydají za deset dárkových balíčků z drogérie. Jako bonus ještě přidávám fotku s dalším dárkem - hrnkem s Angry birds (miluju Angry birds!) a ti, co mají blog na facebooku, tak mohli vidět i skvělé tričko, které jsem dostala od maminky a sestřičky.

můžete vidět i zadní polovinu našeho psa
Letošní Vánoce jsem si užila v širším rodinném kruhu a bylo to opravdu zábavné - znáte to, když se sejde více příbuzných a každý chce něco říct, něco dělat, něco tamhle a tady...prostě Taková normální rodinka v bledě modrém. 25.12. jsem strávila cestou domů, kdy mě téměř tři sta kilometrů po dálnicích provázela hustá mlha, takže jsem trochu čekala, kdy se mi podaří netrefit dálnici a zajedu někam do příkopu. Naštěstí se tak nestalo, dokonce jsem objevila, kde mám na autě mlhovky! Teď jsem doma a čeká mě učení a práce, než 2.1. naklusám do školy. 

Jak jste strávili svátky vy? Dostali jste pěkné dárky? Pochlubte se, však víte, že jsem zvědavá!

Vaše INF


12 komentářů:

  1. jééé, ty jsi krásná!
    a dárky vypadají úžasně, určitě napiš recenze, budu se těšit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, já mám z toho blesku příšerný pocit, vypadá to, že mám hrozně mastný obličej :). Recenze budou brzy, na paletku zítra nebo pozítří.

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší! :) A všechny tři kosmetické dárečky bych brala. Musím na tu Národní zajít - po výplatě :)) Jinak na mou nadílku jukni ke mně na blog. Já ji měla letos opravdu ve jménu kosmetiky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Greenwave je super obchůdek, slečna/paní tomu rozumí a ráda poradí, dá vzoreček...

      Vymazat
  3. wow, tak taku paletku od UD by som brala, ja som dostala Naked od UD a tešim sa z nej veľmi :o) Tešim sa na recenzie :o) Na fotkach ti to strašne pristane !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked je taky paráda :)! Těším se na recenzi!

      Vymazat
  4. Já bych chtěla ten set Růže a granátové jablko! Moc pěkné dárečky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Set je fajn, na webu teď mají i jiné varianty, ale pro tebe by určitě bylo to granátové jablko to pravé :)

      Vymazat
  5. Paletka od UD je bomba!!!! Post o svých dáračcích mám právě na blogu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, taky krása, Swarovski je nej!

      Vymazat
  6. Hello I am so delighted I found your site, I really found you by accident, while I was
    searching on Yahoo for something else, Anyways I am here now and would just like to say many
    thanks for a remarkable post and a all round interesting blog (I also love the theme/design),
    I don’t have time to look over it all at the moment but I have saved it and also included your
    RSS feeds, so when I have time I will be back to read much
    more, Please do keep up the excellent work.

    Have a look at my site ... website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!