čtvrtek 6. prosince 2012

MUA nákup + recenze

Ahoj všichni! Tak to vypadá, že už konečně přišla ta pravá zima, když se podívám z okna, tak by se tam nějaké bílé ostrůvky našly. Předvánoční období bude, zdá se, dost hektické, protože mám hodně práce i školy, ale nebojte, na blogu bude vše při starém.

Hodně z vás slyšelo o promo nabídce Make Up Academy, kde díky 35 000 fanouškům na facebooku byla sleva 35% na vše a poštovné zdarma. Taky jsem neodolala a objednala pár věcí - nějaké single stíny, tužku na obočí a rty, krémovou tvářenku a korektor v peru. Tak se na to podíváme.



Oční stíny v odstínu 1, 27, 30 a 12 (pořadí dle swatchů na ruce)

Paletku Undressed už mám nějakou dobu (recenze zde) a stala se mojí stálicí. Protože ale není úplně nejpraktičtější na přenášení, chtěla jsem si pořídit i single stíny v nějakých univerzálních odstínech. Povedlo se to tak napůl, protože vybírat podle obrázků na webu je trošku loterie - nakonec se mi 2, a s výhradami 3, ze čtyř stínů hodí - a to docela jde :). Stíny stály každý libru mínus 35%, což je sranda cena. Co se týče jejich kvality, platí to, co o stínech z Undressed - příjemná konzistence, dobrá pigmentace, dlouhá výdrž.



Odstín 1 je krásná krémově bílá barva s jemným leskem.
Odstín 27 je hodně světlá napůl béžová s trochou taupe. Hodně zajímavý odstín.
Odstín 30 si budu muset as schvat na dobu, kdy budu opálená jako černoch, protože bronzovozlatá se k mému tónu pleti "před chvíli jsem zvracela" moc nehodí.
Odstín 12 se v panu jeví jako tmavě šedý, ale po nanesení na ruku/víčko dlá divy. Má zajímavý duochromatický efekt, kdy osciluje mezi vínovohnědou až po zelenošedou. Nevím si s ním zatím moc rady, ale ráda si hraju.



Za mě super. Stíny za takovouhle cenu si zaslouží 8/10.

Tužka na rty Pink Me Up



Chtěla jsem tužku na rty, protože Lisa Eldridge. Tahle je opravdu hodně výrazně růžová, klasická hot pink, což se mi líbí. Je příjemně měkká a dobře se nanáší, vydrží i nějaké to pití. Jen i trochu vadí, že se leskne modrým shimmerem, jako kdyby ji přivezli z koncertu Michala Davida. Kdyby byla matná, určitě bych ji měla radši. Milá tužko, u mě máš hodnocení 5/10.

Tužka na obočí Brunette



Výběr mezi dvěma odstíny není nic moc, ale dobrá. Na tužce se mi líbí, že má na jedné straně kartáček na pročesání obočí a že je hodně dlouhá. Barva je možná trochu tmavší, než bych se svými vlasy potřebovala, ale holt to chce lehčí ruku. Maluje se s ní dobře, ale obecně mám na obočí raději elf sety. Na cesty se ale hodí, takže 6/10.



Krémová tvářenka Yummy



Nečekala jsem žádnou extra výdrž, protože s krémovými tvářenkami nemám tu nejlepší zkušenost. A stejně po nich vždycky toužím. Yummy se podle webu jevil jako ne moc sympatický odstín, ale já jsem si řekla: "Kristýno, nejsi žádný zbabělec!" a objednala jsem. A je krásný. Jemně červený a asi i trochu korálový, a mně sluší. Výdrž ujde, cca 4 hodiny, já jsem čekala, že odejde už po dvaceti minutách, takže jsem potěšená. Konzistence je opravdu nádherně krémová a nanáší se jako sen. Dá se v pohodě nosit i na rtech! Za mě 7/10.



Korektor v peru Radiance



To bych to nebyla já, abych nepřibalila i nějaký korektor. Nečekala jsem od něj nic. A heleďte, on není vůbec špatný! Kdybych ho měla přirovnat k Rimmel Match Perfection v odstínu Ivory, tak je hutnější a více kryje, odstín je možná o půl stupně tmavší. Pod očima je trošku vidět, ale pořád méně než Cover od Dermacolu. Vydrží nějakých šest hodin, což není super, ale dá se. Příjemně mě překvapil a dám mu 7/10.

Co vy, objednali jste si něco od MUA? Máte některý ze zmíněných výrobků nebo mi prozradíte vaše oblíbence?

Těším se na vás v komentářích,
INF

28 komentářů:

  1. Ty stíny vypadají parádně a ta jejich cena je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, za tu cenu rozhodně nic lepšího neseženeš :)

      Vymazat
  2. Jestli mám oblíbence? To se teprv uvidí. K Verče včera došla naše společná zásilka, tak jsem na to zvědavá. Mám tam pro sebe tvářenky (některé recenzovala už trb) a pro mamču magnetický lak. ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a zapomněla jsem dodat, že mě u tebe zaujal ten korektor a krémová tvářenka. K té výdrži tvářenek: už jsem to asi někde psala, ale u těch levnějších, co právě moc nedrží (nemám srovnávní s dražšími značkami) se vyplatí vrstvit: dát jednu vrstvu, počkat až se vpije a částečně zmizí a pak další a ta už mi většinou stačí a nezmizí ze mě ani po půl dni. Případně znovu počkat a dát třetí :D

      Vymazat
    2. Viděla jsem na facebooku. Jestli můžu něco doporučit, tak určitě krémovou tvářenku, včera jsem ji měla na rtech a super. A díky za tip s vrtsvením :).

      Vymazat
  3. Já jsem si toho taky objednala hafo, ale kráva blbá jsem si zapomněla překliknout adresu v paypalu a nechala si to poslat do svého bývalého bydliště k rodičům... takže se na to podívám až o Vánocích :( :( Ale zas maj lepší foťák, aspoň to tam rovnou blejsknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno zlé je k něčemu dobré? :) Aspoň budeš mít opožděný vánoční dárek ;)

      Vymazat
  4. Moc pěkný nákup. Já bych si vybrala tu tužku na obočí. Škoda, že jsem tu slevu nestihla. Plánovala jsem a plánovala, až jsem přeplánovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni brzo jistě zorganizují něco dalšího ;)

      Vymazat
  5. ani jsem nevěděla, že má MUA v nabídce ten korektor v peru, to bych ho bývala taky prubla :) já mám klasicky dvě paletky, rtěnku (spíš nic moc), paletku na obočí a ty kuličky na nehty, které mi přišly v ruplé lahvičce, o kterou jsem se stihla pořezat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnku nemám, takže díky, už aspoň vím, že tu raději ne :). Jsem zvědavá na ty kuličky, sama jsem na ně neměla odvahu.

      Vymazat
  6. Tak já mám úplně jinou objednávku:) Dvě paletky očních stínů (pochopitelně i Undressed), rtěnku se zvětšujícím efektem, paletku na obočí a ještě něco - a to si teď naprosto nemůžu vybavit:D Jen teď studuju v zahraničí, takže na mě moje nerozbalená zásilka musí počkat až do Vánoc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na ohlasy, až vše vyzkoušíš :)!

      Vymazat
  7. Já jsem toho taky objednala požehnaně a mám to nachystané jako dárečky. Já si nakonec nechala jenom paletku Undressed a dvě tvářenky, doufala jsem že bude nějaká do fialova, ale smůla. Jinak se mi líbí i ty ostatbí paletky a chvíli jsem bojovala s tím si je všechny nechat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky koukala na další paletky, ale nakonec jsem odolala :)

      Vymazat
  8. me na tech jejich stinech vadi jedna vec - hrozne opadavaji pod oci.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí :(. Já s tím problém nemám.

      Vymazat
  9. No já objednávala taky, ale zatím po balíčku ani vidu, ani slechu...začínám mít docela obavy :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ještě počkala, koneckonců pošta už má vánoční nával.

      Vymazat
  10. Ještě jsem nic neobjednávala, ale začínám být čím dál víc naladěná to zkusit :) Jinak Tvůj blog jsem objevila na začátku týdne a přiznám se, že jsem ho ve chvílích volna v práci přečetla od konce až do začátku, což se mi teda zatím povadlo jenom u pár blogů :) Je mi strašně sympatický Tvůj styl psaní, takže prosím piš jen piš dál :) Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mám opravdu velkou radost! Každý takovýhle skvělý komentář mě vždycky nabije :)

      Vymazat
  11. Můžu se zeptat, za jak dlouho ti to přišlo? Já jsem u MUA objednávala také v té akci, asi v půlce listopadu, a pořád nic :/ ...nevím jestli to mám hrodit a psát přímo do MUA nebo za všechno opět může česká pošta, která mi jako obvykle nehodila do schránky lísteček :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, trvalo to asi deset dní. Být tebou, tak se jdu nejprve zeptat na poštu a pak to případně řeším přímo s MUA.

      Vymazat
  12. Já dostanu MUA pod stromeček, vybrala jsem si paletku Starry Night :-) Moc se těším.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, nemáš tip na bázi pod oční stíny za rozumnou cenu? dík! :) E.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!