neděle 23. prosince 2012

Nivea proužky na čištění pórů

Pokud by vám přišlo, že tady pořád na střídačku píšu o pórech, kruzích pod očima nebo štětcích, tak se vám to nezdá :). Dnes si povíme zase něco o tom prvním ze zmíněných. Kolem těchto čistících proužků jsem chodila nějakou dobu, vždycky mi ale přišly přehnaně drahé. Stojí 169 Kč za čtyři kusy na nos a dvě dvojice na bradu a čelo. Po nějaké době jsem si koupila totéž, ale od Essence, ale nefungovaly. Tak jsem zase chodila okolo a nakonec po dlouhém váhání koupila.


Proužky jsou zabalené separátně v pytlíčkách, takže si je můžete vzít i jednotlivě třeba na dovolenou. Složení najdete zde, pokud jste z toho moudří.



Před aplikací je dobré dané místo hodně navlhčit, aby proužek přilnul a případně ho přestříkat trochu vodou i shoda. Prostě aby měl co nejlepší styk s pletí. Počkáte asi 15 minut a pak přijde sado maso - proužek totiž celkem dost ztvrdne a jeho strhávání není nic pro citlivky (pořád je to ale o dost lepší než slupovací maska od Ryoru).




Výsledný efekt je velmi dobrý, proužky opravdu póry dost vyčistí a vytáhnou většinu nečistot. Je to srovnatelné s mojí oblíbenou maskou od Himalaya Herbals, jen se u toho nenadělá takový čurbes. Fotku před a po jsem nefotila, přišlo mi to lehce nechutný :).



Já jsem s proužky moc spokojená, jen poměr cena - výkon není moc příznivý, je totiž nutné je používat aspoň jednou týdně. Dají se ale často najít v akci, naposledy jsem je kupovala v Rossmannu s 25% slevou. Hodnotím je na 8/10 a můžu je doporučit. Vím, že něco podobného vyrábí i Balea (stojí stovku), ale ten cenový rozdíl je pro mě příliš malý vzhledem k tomu, že jsem na ně neslyšela zrovna opěvné ódy.

Používáte čistící proužky? Máte nějaké oblíbené? Nebo jdete na póry jinak?

Těším se na vaše komentáře,
INF

10 komentářů:

  1. Fuj ty oprýskané nehty...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ten problém, že jsem málokdy opravdu schopná vydržet až do úplného zaschnutí (a potom to má docela na houby účinek. :/ )

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež ich chcem vyskúšať ale nejako som sa nedokopala...ale asi už musím, pretože môj nos je jeden veľký upchatý pór

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi dávno jsem jedno balení měla, mám pocit, že dokonce od Nivey. Jako jo, hodně bordelu to vytáhlo, ale pro optimální účinek bych je musela používat tak 2-3x týdně. Nejlepší je nechat pleť lehce napařit při koupeli, pak použít čisticí masku (pro mě je nej Mask of magnaminty) a smýt ji hodně teplou vodou. Pak mechanicky vyčistit. Jde to potom úplně samo a černý tečky zmizí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že se musejí používat celkem často a leze to do peněz :(. Mně mechanické čištění trvá děsně dlouho, mám pórů asi milión pět :)

      Vymazat
  5. budu muset vyrazit do drogérie a vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Outstanding quest there. What occurred after?
    Good luck!

    Also visit my web page - website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!