neděle 2. prosince 2012

Oblíbené výrobky za měsíc listopad

Přijde mi, že jsem tenhle článek psala fakt nedávno, a přitom už měsíc utekl. Čas letí, za chvíli ze mě bude scvrklá sedmdesátnice, co bude psát o galvanických žehličkách na vrásky. Za listopad se toho u mě neudálo zase tolik, jen začínám pomalu, ale jistě přecházet od chemie k přírodě. Díky Chroustíkovi jsem propadla značce Primavera a ačkoliv tady v oblíbencích od nich uvidíte jen jednu věc, věřte, že Ježíšek pro mě má připravená ještě jiná překvapení. Aspoň doufám, že je přinese, protože já jsem byla letos hodná. Jako vždy!


Růžová voda od Purity vision se stala mojí novou kámoškou na psacím stole. Díky ní už vím, že to, co mi v séru od Nobilisu smrdělo jako mokrá ovce, je vlastně růže. Chvíli mi potrvá, než si na ty přírodní vůně zvyknu. Nicméně vodu jsem si oblíbila, stříkám si ji na obličej, kdy mě to napadne a mám pocit, že mi snad i zmenšuje póry. Uvidím časem, recenze bude až ji dostatečně proženu.

Oftaxyl je krém na oči od české značky Syncare a na internetu jsem na něj četla nadšené ohlasy ohledně boje s kruhy pod očima. Zatím ho mám jen asi dva týdny a je nutné jej používat aspoň 60 dní, aby byly výsledky znatelné. Už se na to v lednu těším, jak budu krásná a kruhy pryč! Odpočítávejte se mnou :). 

Jojobový olej od Primavery jsem koupila v sdě s levandulovým éterickým olejem v Greenwave. Tady se musím zastavit u personálu, protože slečna/paní (?), která v obchodě pracuje je opravdu neskutečně milá a ochotná, ráda poradí s výběrem a její chování k zákazníkům by mělo být příkladem pro všechny české obchody. I díky ní se budu do obchodu ráda vracet. Jojobový olej jsem si pořídila místo krému na pleť, protože oleje jsou prý super a jojobový je svým složením nejblíže vlastnímu mazu pokožky. Zatím jsem moc spokojená a mám z něj dobrý pocit od prvního okamžiku.


Effacernes Longue Tenue od Lancome tu měl už smostatný článek a stále je to můj hlavní korektor, který mě nepřestává udivovat svou neviditelností.

Překvapením je pro mě korektor od Make Up Academy, protože jsem od něj fakt nic nečekala. Ve skutečnosti ale kryje obstojně a vypadá pod očima celkem přirozeně, tubička se mi navíc hodí do kabelky.

Další věcí od MUA je krémová tvářenky v odstínu Yummy. Ta barva je prostě krásná a sluší mi. Na obličeji vydrží jen pár hodin, ale díky tomu odstínu jí to odpouštím. 

Řasenka Diamante od Gabriella Salvete pro mě byla taky příjemným překvápkem, jak jste si mohli všimnout v minulém článku. Upřímně, od původem české značky bych takhle dobrý výrobek nečekala.

Pudr z kolekce od Essence Breaking Dawn je prostě krásný a tečka. Jestli se na něco dá sbalit upír, tak určitě na tohle.

A jaké novinky jste si oblíbili v listopadu vy? Nebo se v něčem shodneme? Jsem zvědavá :).

Krásný den,
INF

12 komentářů:

  1. s tim pudrem od Essence naprosto souhlasim :-) akorat teda zadnyho upira jsem na to jeste nesbalila :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, ale ještě tomu dám čas :D.

      Vymazat
  2. Kde sa daju tieto znacky kupit? Mnozstvo ich vobec nepoznam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tak růžovou vodu mám z dm (nebo se dá určitě sehnat na internetu), jinak v ČR mají Primaveru buď v obchodě Greenwave nebo v Cestě přírody, Syncare má vlastní e-shop nebo se dají na internetu najít partnerské lékárny. Essence je z dm, MUA z webu muastore.co.uk, Lancome mám z obchodu parfums.cz a jinak seženeš na netu nebo v parfumériích. Gabriella Salvete mají u nás v drogériích (třeba v Rossmannu). Snad je to vše :).

      Vymazat
  3. Mua tvářenka..také paleček nahoru :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta řasenka od Gabrielly pozitivně překvapila jak vidím nejen mě:-) Korektor Mua a Lancome mě lákají;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten korektor MUA byl pro mě jedním z největších překvapení měsíce ;).

      Vymazat
  5. Tu Růžovou vodu mám moc ráda, sice jsem z té vůně byla nejdřív trochu rozpačitá, ale nakonec mi byla docela příjemná. Olej jsem si taky pořídila, akorát od Saloosu:) Ta řasenka od GS mě docela láká, jsou na ní samé dobré recenze, tak po ní možná přístě v drogérce mrknu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu vůni růžové vody si také teprve zvykám :)

      Vymazat
  6. ja suhlasim stou ruzovou vodou ta je perfektna, a po case uvidis pory naozaj zmensuje!

    Ina nezabudni sa zapojiť do previanočnej Ziaja giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším na dlouhodobé výsledky :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!