pondělí 31. prosince 2012

Oblíbené výrobky za měsíc prosinec

Ahoj všichni! S koncem měsíce je tu i konec celého roku. Já jsem se rozhodla, že nebudu dělat Best of 2012, protože můj blog se zrodil až v půlce roku, takže mi to přišlo takové...nepatřičné. Proto jsem tu jen s tradičními oblíbenci, již třetími v řadě.


Krém na ruce Lavera byl součástí prosincového Ladypytle a až vypotřebuji vzorek, chystám se téměř jistě na plné balení. Je opravdu super, mně se hlavně líbí, že se rychle vsákne a přesto nechává ruce viditelně hydratované.

Stíny Inglot Freedom System jste mohli vidět nedávno v recenzi a stojím si za každým slovem. Už mám naplánovanou cestu na Chodov, kde těm svým pořídím nějaké brášky.

Štětce Hakuro jsou prostě skvělé. Nádherně husté a jemné, práce s nimi je jedna radost. Určitě to nebyl můj poslední nákup.


Dermalogica Daily Microfoliant je ten nejjemnější peeling na světě, který jsem si okamžitě zamilovala. Baví mě i to použití - namočím si ruce, posypu práškem a zašmrdlám - voilá, bílá emulze. Je skvělý, ale cena plného balení mě straší ve snech.

Kondicionér René Furterer Volumea se mi zdá po prvních několika použitích super, ale nevím, jestli si to jen nenamlouvám. Hodlám ho vydatně testovat dál, protože ten objem a lesk, co udělá, je mi podezřelý. Mohl by za to moci on.

Sprcháč Balea je mňam mňam a obsahuje olejové perle, které mají vyživit vaši kůži. Voní mi létem (jako zelená zahrada u hotelu, kde jsme bydleli ve Španělsku) a pěkně hydratuje pokožku. A má v sobě ty modré perličky, no neberte to. 

Tak to jsou produkty, které mě v prosinci oslovily. Máte vy nějaké své favority? 

Těším se na vaše oblíbence,

INF

P.S. Chtěla bych vám aspoň takto popřát šťastný Nový rok, ať se vám splní všechna tajná přání a jste zdraví a šťastní. Doufám, že se vám můj blog bude i nadále líbit a  budete mě podporovat tak úžasně, jako doposud. Vážím si každého z vás! Pokud chcete, napište mi do komentářů, co si přejete do nového roku, jaká jsou vaše předsevzetí, plány nebo přání. Budu se moc těšit! Kristýna



15 komentářů:

  1. Já ten peeling od Dermalogica chci taky strááášně moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, koukala jsem, že Dermalogica nabízí i nějaké sety na pleť, kde je tato menší verze, takže to by se mohlo vyplatit.

      Vymazat
  2. Měla jsem jeden sprchový gel od Baley, kokosový, ale skoro vůbec nemydlil a nevoněl, takže jsem na sprcháče od této zanečky zanevřela.. Ale jejich krémy zbožňuju! :D a můj favorit za měsíc prosinec je make-up od rimmelu, 25 hours, nebo korektor affinitone od maybelline. To jsou prostě prosincoví borci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Affinitone je dobrý, asi jeden z nej drogérkových korektorů.

      Vymazat
  3. tobe taky krasny novy rok!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna tenhle sprcháč od Baley taky zbožňuju, úžasně voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, takové nějaké letní květiny, nevím, jak to popsat :)

      Vymazat
  5. Pěkné, pěkné. :)
    I Tobě vše nej do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný nový rok, já už si dala předsevzetí, že konečně zajdu do Inglotu :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Nic z tvých oblíbenců jsem nezkoušela, ale zaujal mě ten peeling od Dermalogicy. Boxík, ve kterém byl, doma nemám a všichni jsou s ním tak spokojení, že se mi asi těžko ho podaří od někoho odkoupit :-D A plný balení si kupovat fakt nebudu, ta cena je šílená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, cena je hrozná...ale jak jsem psala výše - tohle malé balení je v některých setech od Dermalogicy, mrkni na web.

      Vymazat
  8. Vesměs mám dobrou zkušenost s tvými oblíbenci :) Lavera je fajn, Dermalogica úžasná!!, Inglot to samo, Balea sprcháče umí! Štětce se mi moc líbí, bohužel s těmi zkušenost nemám, achjó ;)

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. It's an remarkable post designed for all the internet users; they will take advantage from it I am sure.

    Feel free to visit my site ... website

    OdpovědětVymazat
  10. Thanks very nice blog!

    Also visit my website :: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!