pondělí 17. prosince 2012

Prosincový Ladybox - recenze

Ahoj všichni! Rozbalovací video už jste asi všichni viděli, tak se vrhnu na zevrubnější popis výrobků po tom, co jsem je všechny pořádně vyzkoušela. Na prosincový box jsem se hodně těšila, protože jsem doufala, že to bude bomba, když už jsou skoro ty Vánoce. Potěšilo mě balení v pytlíčku - jak už jsem říkala ve videu, připomíná mi to vánoční balíčky. Pytlík má zajímavé detaily - samozřejmě logo Ladyboxu, ale třeba i kartičku s vločkou. V krabici jsem měla ještě nějaké letáky, které mě potěšily, hlavně katalog Lavery a představení Freedom systemu od Inglotu - pro ty, které tuto značku neznají, to může být velmi zajímavé.




Moc mě nenadchla sláma uvnitř, protože je z toho pěkný bordel. Chápu, že museli balík nějak vycpat, ale možná by byl lepší nějaký jemný papír nebo proužky z něj. Ale sláma špatný ani dobrý box nedělá, takže popojedem k výrobkům.

NevO Dead Sea - Tělové máslo med a mléko


Tato značka mi není sympatická agresivním způsobem propagace a prodeje - už jste je taky možná potkali v nákupních centrech, jak se na vás vrhají, aby vám naleštili nehty. K jejich produktům jako takovým ale averzi nemám, tak jsem byla ráda, že něco vyzkouším, aniž bych si u toho musela nechat leštit nehty zmalovaným transvestitou, který právě přišel z kurzu asertivity. Máslo je tak akorát hutné, příjemně se roztírá a hned se vsákne. Vůně je sice medovo-mléčná, ale taky celkem svěží, trošku sladká. Mně moc voní a jsem spokojená, balení je opravdu krásné a luxusní.


Dermalogica Daily Microfoliant


Tento microfoliant je prý jedním z jejich nejprodávanjších výrobků. Dermalogicu jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, tak mě tohle poměrně velké deluxe vzorkové balení dost potěšilo. V lahvičce se sypátkem se skrývá jemný pudr, který si vždy nasypu do mokrých dlaní, kde se změní v jemné mléko a chvíli masíruju obličej. A co udělá? Věřte nebo ne, ale kvůli tomuhle výrobku jsem uvažovala, že vezmu na milost umývání vodou z kohoutku. Pleť krásně rozjasní, vyčistí a zapůsobí i na černé tečky. Velká spokojenost a uvažuju o plném balení. Nemusíte se bát žádného agresivního peelingu, naopak, přijde mi, že obrušování nejde vůbec cítit.


Lavera Krém na ruce


Jojo, přírodní kosmetika, tím mě nikdo rozhodně neurazí. Krém na ruce svěže voní a teď na zimu je pro mě ideální. Hydratuje skvěle, hned se vsákne, takže nezanechá žádný film, ale ruce si nemusíte mazat každou chvíli. Taky uvažuju o plné verzi, je opravdu super.


Fleur de Santé Clarity krém s biopeptidy


Čau, druhý Avone. Krém - proč ne, zkusím. Moc mi nevoní, připomíná mi to listy křížené s přípravkem na čištění záchodu, ale nevadí. Není příliš mastný, ale ani lehký, je to trošku jemnější Yves Rocher Cure Solutions. Chvíli mu trvá, než se do pleti vsákne a já se po něm mírně lesknu. Není špatný, ale nic pro mě neudělal, navíc si myslím, že je pro mě možná trochu těžký.


Saloos oleje Relax a Granátové jablko


Oleje na tělo určitě ano, oba jsou fajn, moc hezky voní, hydratují a po všech stránkách mi vyhovují. Byla bych možná radši za nějaký ten balzámek (tělových olejů mám teď přehršel), ale proč ne, jsem spokojená.

Inglot Freedom system oční stín


Trefa do černého! Stín má krásnou tmavě šedou barvu s třpytkami, hodí se mi na večer. Stín má máslovou konzistenci, je velmi dobře pigmentovaný a vydrží mi bez problému celý den. Na to konto jsem si pořídila další tři. A paletku. Dost dobrý marketingový tah, to vám povím.


NevO Ořezávač kůžičky na nehtech


Já se toho pořád ještě trochu bojím. Nevím ještě úplně přesně, co bych si tím měla řezat.

Lavera Hydratační krém s růží


Tento krém je určený spíš na suchou pleť, takže jsem se ho bála, ale vyzkoušela jsem ho na noc, že to se mě aspoň nikdo nelekne. Krém voní moc pěkně po růžích. Ráno jsem se oproti očekáváním neprobudila s mastným ksichtem, pleť byla přesně tak akorát. Takže příjemné překvapení.

Když to shrnu, Ladybox mě opět přesdvědčil. Abych jen tak nekecala, objednala jsem si tento měsíc i Senzabox od konkurence, a jak se brzo dočtete v článku, bylo to pravděpodobně naposledy. Přijde mi, že LB to prostě zvládnul - ať už samotný koncept, tak i zdánlivé drobnosti, jako je zákaznický servis. Mám z něj dobrý pocit a budu jeho příznivkyní i nadále.

A co vy říkáte na prosincový Ladybox? Máte raději LB nebo SB? A jak se těšíte na nový Greatbox?

Jsem moc zvědavá na vaše komentáře,

INF





15 komentářů:

  1. Me osobne LB mo potesil. A musim rict, ze uz jsem rozhodnuta. Pote, co jsem pred chvili vybalila prosinovy SB je jasno. Uz jen a jen LB....

    OdpovědětVymazat
  2. já byla s LB velice spokojená.Díky tomu, že mi v LB chyběly dva výrobky, tak jsem měla tu čest i se zákaznickým servisem....a všechno bylo na jedničku :) po vybalení SB a sledování ublížených reakci, mám jasno :) teď už jdu jenom objednat LB na leden a sledovat s čím se ukáže Greatbox( ten jsem si tento měsíc neobjednala)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už mám objednaný lednový LB a s Greatboxem teprve čekám, jak se vyjeví.

      Vymazat
    2. zatím mi to příjde s Greatboxem takový zmatený, hnedka příjdou s předplatným, posouvaj datum distribuce...no uvidíme

      Vymazat
  3. Já už jsem se stačila s tím seřezávačem kůžičky říznout .. zajela jsem moc hluboko :D ale nehty jsou teď kráásné. Kromě toho jednoho ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaa, to mi neříkej, teď se budu bát ho použít :D

      Vymazat
    2. jo jednou jsem si taky s tím seřezávačem hrála( nebyl to ten z LB) a párkrát jsem taky zajela moc hluboko :P zatím mě to odradilo od dalšího používání, ale ten z LB na mě tady pomrkává, tak mu asi dám šanci :)

      Vymazat
    3. Chce to trochu cviku. Já to nevzdávám, akorát se na to nesmí moc tlačit :)

      Vymazat
  4. to zkusím až budu mít volno a nepůjdu druhý den do práce...nesnáším když musím mít zalepený prsty a furt nosit rukavice :P

    OdpovědětVymazat
  5. jo jinak teď jsem koukla se http://www.lookfantastic.net/home.dept a maj tam super slevy na dermalogicu :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo od tebe pěkně zákeřný :D!

      Vymazat
    2. :P jenom malinko, já asi budu muset odolat :P to nakupování dárků mě něják vyždímalo a přemýšlím, že vyzkouším Mary Kay :P

      Vymazat
  6. Jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček:)
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html

    OdpovědětVymazat
  7. Howdy! I'm at work surfing around your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the great work!

    my web blog website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!