úterý 4. prosince 2012

Řasenka diegodallapalma Prima Visione a make-up 2. W.W. Oil Free Foundation

Ahoj všichni! Tentokrát si budeme povídat o něčem novém, a to o značce diegodallapalma. Tato milánská značka přišla na náš trh teprve nedávno a nejspíš jste ji mohli zaznamenat skrze kouzelnou paletku Sněhurka a lovec, kolem které pořád kroužím a nevím, jestli ji nutně potřebuju. Diegodallapalma je značka luxusní kosmetiky a ráda experimentuje s barvami, texturami i styly, zkrátka má být nóbl značkou se vším všudy, která ovšem není u nás tak zprofanovaná jako Chanel nebo Dior. Jediným a výhradním distributorem diegodallapalma je e-shop parfums.cz, kde si můžete prohlédnout kompletní sortiment.


Řasenka Prima Visione slibuje toto:

·      -   Dodává objem a zajistí zhoustnutí řas
·        - Natáčí do požadovaného tvaru a prodlužuje řasy
·        - Řasy jsou mimořádně definované díky speciálnímu kartáčku
·        - Řasy intenzivní, lesklé a černé
·        - Rychle-schnoucí efekt
·        - Řasy jsou pružné bez zatížení, takže nemají tendenci padat dolů


 První, co mě zaujalo, je opravdu nádherný lesklý stříbrný obal. Vypadá jako něco, co by používal James Bond. Nebo spíš bondgirl. Po otevření následovalo jedno nepříjemné překvápko - kartáček je plastový. Ach jo, to nikdy nemůže fungovat.


 Řasenka mě ale vyvedla z omylu. Už v první vrstvě řasy krásně pročesala a prodloužila (kartáček se opravdu dostane všude), ve druhé nastalo i pořádné zhuštění a ještě větší prodloužení. Mrkala jsem na to dost překvapeně a nechtělo se mi věřit, že tohle dokáže řasenka s umělým kartáčkem. Opravdu - efekt je skutečně impozantní, nemusím se ani tolik snažit, aby se děly věci - naopak, nedoporučuju nanášet moc vrstev, abyste si řasy neslepily.



Barva je skutečně temně černá a ačkoliv mi na očích bez problému vydrží celý den, tak jde večer snadno odlíčit. Momentálně je to moje asi nejoblíbenější řasenka a dávám jí 9/10 (chápete...nemusela by být úplně černá :). Pokud se vám cena 600 Kč zdá příliš (tomu se nedivím), doporučuji si počkat na nějakou akci - jako nedávno 20% sleva na vše této značky.

Porovnání - vlevo bez řasenky, vpravo s
Druhým výrobkem, který mám ale pouze ve vzorku, je 2 W.W. Oil Free Foundation. Jde o dvouvrstvý make-up, což je něco, s čím jsem se ještě nesetkala. Výrobce praví:

2 W. W. Oil Free Foundation od luxusní značky diegodallapalma je revoluční dvouvrstvý podkladový make-up bez obsahu oleje.  Základem je silikonová vrstva založená na kulatých pigmentech optimalizujících její životnost a plynulost. Make-up lze použít ve dvou krocích. 1. Naneste první vrstvu pro sjednocení barvy pleti. 2. Naneste druhou vrstvu pro větší krycí efekt, aniž byste docílila nepřirozeného vzhledu. Vhodné pro normální až smíšenou pleť nebo pokožku, která má tendence se rychle mastit. Vyzkoušejte revoluční make-up 2. W. W. Oil Free Foundation od značky diegodallapalma a oslňte zářivou pletí bez chyby! 



Byla jsem zvědavá, protože make-upy moc nezkouším, mám svoje stálice. Na první pohled mi bylo jasné, že odstín 53 je pro mě moc tmavý, ale obětovala jsem se pro vás :). Konzistence je docela řídká, pokud si ho dáte na hřbet ruky moc, tak steče. Dobře se roztírá, jak štětcem, tak prsty. Krytí je v jedné vrstvě malé, ve dvou střední a vrstvení je bez problémů, žádné cuckovatění.



Make-up má spíš matnější finish, takže jsem musela přepudrovat jen T-zónu. Na pleti vydrží kolem 8 hodin určitě. Celkově mi byl příjemný, ale vadilo mi, že abych dosáhla nějakého lepšího krytí, tak jsem musela dát dvě vrstvy - to celkem zabere čas. Na webu stojí něco málo přes 1000 Kč a nevím, jestli bych si ho za tu cenu koupila - spíš ne, protože od make-upu za tisícovku očekávám větší zázraky. Tento mi dost připomíná takový lepší L'Oréal Infallible. Dávám mu 6/10.

Znáte tuto značku? Jaký výrobek byste mi doporučily? A jak se vám líbí řasenka a make-up?

Těším se na vaše komentáře,
INF


17 komentářů:

  1. Som rada, ze si niekto spravil namahu a odfotil ju na ociach, vyzera totiz skvelo !

    OdpovědětVymazat
  2. nikdy jsem tuhle znacku nevidela.

    Ovsem nejsem si jista, zda bych takove penize za rasenku dala :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji také dřív neznala, jen z doslechu a ohledně té paletky. 600 za řasenku je hodně, ale teď nedávno byla akce -20%, tak to už se dá. Pořád je to ale hodně.

      Vymazat
  3. máš úplne úžasné riasy!!

    OdpovědětVymazat
  4. To já zas používám výhradně řasenku s plastovým kartáčkem, žádná jiná mi řa¨sy tak nenatočí a neoddělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já má nevím proč lepší pocit z klasických kartáčků, ale přitom mám dobré zkušenosti i s některými plastovými :)

      Vymazat
  5. Ta řasenka je fakt super, úžasnej efekt. Taky mě občas tyhle plastové kartáčky příjemně překvapí:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Udělala ti krásné řasy! Postrádám ale v článku informaci, že jsi řasenku dostala k recenzi - nebo to tak není?
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Je to tak, řasenku jsem dostala k recenzi.

      Vymazat
  7. Řasenka vypadá skutečně moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Připadá mi, že to nemůže být ve složení řasenky, ale v kartáčku. Což podobné kartáčky mají i levnější řasenky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím nemůžu souhlasit, dlouhou dobu jsem si kupovala jen náplně do řasenky s mým oblíbeným kartáčkem, ale nikdy to nebylo ono.

      Vymazat
  9. I am really thankful to the holder of this web site who has shared this wonderful article
    at at this place.

    Have a look at my website ktac.us

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!