úterý 4. prosince 2012

Rozbalování Ladyboxu - prosinec- video

Ahoj všichni! Jen superrychlý update - právě jsem nahrála video s rozbalováním prosincového Ladyboxu, doufám, že se vám bude líbit! Článek bude později ;).

Krásný večer a těším se, až mi povíte, co na něj říkáte!

INF




16 komentářů:

  1. Super video, tentokrát se Ladybox vážně vytáhl, docela lituju, že jsem si ho neobjednala... Těším se na článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Taky mi přijde, že si dali záležet.

      Vymazat
  2. Moc se mi tohle vydání líbí. Ješt jsem ho nedostala do rukou, ale snad tam budu mít taky ten tmavší oční stín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jo, zajímalo by mě, jaké jiné odstíny dorazily, zatím jsem viděla všude jen tento :)

      Vymazat
  3. Ahoj, opět moc fajn video a vůbec se neomlouvej za vzhled, podle mě vypadáš docela čerstvě:-) Ladybox mě narozdíl od konkurence fakt potěšil. Bio arganový olej, krásný taupe stín, dermalogica...No trefili se fest! Těším se na recenzi;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, rozhodně jsem se čerstvě necítila :). Taky myslím, že se jim to povedlo, jsem teď zvědavá na SB.

      Vymazat
  4. Jsi hrozně milá, sympatická a přirozená, přimlouvám se za víc videí;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem tvá vcelku nová čtenářka, ale už tu pár dní tajně koukáma tohle video je prostě úžasné, tvé články jsou úžasné! :-) Jsi strašně sympatická slečna, tvá videa se dobře poslouchají..:-) Už máš mé Follow..:-)
    Jinak SenzaBox je krásnej a už se těším na článek o výrobcích..:-) Balení v pytlíčku vypadá moc hezky..:-)

    OdpovědětVymazat
  6. There is definately a great deal to find out about this subject.
    I love all the points you have made.

    my homepage; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!