pondělí 10. prosince 2012

Ryor Hydratační maska s minerály

Fandím všemu českému, i v kosmetice. Značka Ryor bude nejspíš známá i vám, protože je dostupná v běžné síti drogérií. Už jsem od nich měla pár výrobků a když se objevila tato nová nesmývací maska, chtěla jsem ji hned vyzkoušet. Byla jsem především zvědavá, jak obstojí ve srovnání s mou oblíbenou od Rival de Loop



Maska obsahuje mořské řasy a minerální látky, které intenzivně hydratují pokožku. Je vhodná pro všechny věkové kategorie i typy pleti. Složení jsem vyfotila zde. No, příroda to zrovna není.




Moc se mi líbí balení, krásná tuba s růžovo zelenou květinou se opravdu povedla - jsem ráda, že Ryor změnil obaly výrobků, je to velká změna k lepšímu. Masku jsem kupovala v jejich obchodě na Národní třídě za cenu kolem 130 Kč.



Maska má pudinkovou konzistenci a voní po "ňákejch kytkách". Na obličeji lehce chladí a lepká, po dvaceti minutách se lehce vsákne a vy ji můžete buď smýt nebo vmasírovat do pleti. Já ji samozřejmě nesmývám, protože to tak mám radši.



Pleť je po této masce opravdu hydratovaná, to nemůžu popřít. Po několika použitích jsem si ovšem všimla, že mi dělá černé tečky - nacházím je na obličeji ve zvýšeném množství už asi po hodině od použití masky. A proto asi nebudeme kamarádky.

Rival de Loop je prostě lepší - mám po ní víc naducaný obličej a hlavně mi neucpává póry. Mrzí mě, že je tahle Ryorka takhle problematická, protože je praktičtější co se týče balení - nerada nechávám po koupelně válet rozbalené pytlíčky. Ale bohužel, přes ucpané póry se nedokážu přenést. Hodnotím na 4/10 pro krásný obal, konzistenci a hydrataci.

Znáte tuto masku? Zlákala vás nebo na nesmývací masky moc nejste?

Těším se na vaše ohlasy.

INF

12 komentářů:

  1. Tak jsem si jí chtěla pořídit, ale teď tedy nevím nevím, když ucpává póry. Na to já totiž hodně trpím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě pro tebe nebude to pravé.

      Vymazat
  2. Chtěla jsem si ji koupit, protože na ni bylo dost pochyvalných recenzí, ale teď teda váhám...množení černých teček by mi tedy vadilo...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to tobě dělat nebude, mě to nepříjemně překvapilo :(

      Vymazat
  3. Černé tečky budou těmi řasami, je celkem známo, že jsou komedogenní :(
    Užitečný seznam komedogenních přísad zde - http://acnetreatmentcenterwa.com/acne-facts/pore-clogging-ingredients/
    Rozhodně není samospasitelný, ale musím říct, že od doby, kdy se snažím vyhýbat složkám, které mají tří a vícebodové skóre, je to s černými tečkami mnohem lepší. Plus ta růžová voda, že jo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grrrh... kokosáku se nevzdám!:D Černé tečky jsem měla i před ním, tak co už.. :D

      Vymazat
    2. Kde bych byla, kdybych tě neměla :)! Díky za ten seznam, to je super.

      Vymazat
  4. Super užitečná recenze! Měla jsem v plánu si tuhle masku koupit, ale na černé tečky také dost trpím, takže si jí kupovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raději zkus to od Rival de Loop, ta je super :)

      Vymazat
  5. masku nepoznam, a skor mam radsej zmyvacie..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím hledat něco i mezi nesmývacími, abych elimonovala vodu :)

      Vymazat
  6. This is a topic that's near to my heart... Thank you! Exactly where are your contact details though?

    Also visit my web site :: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!