pátek 21. prosince 2012

Senzabox prosinec - poprvé a (asi) naposledy

Ahoj všichni! Jo, vím, že jsem jedna z miliónu, co o Senzaboxu píše, ale chci si taky kváknout, chápete. Aby to bylo jasné předem, tak tohle byl první Senzabox, který jsem si koupila, řekla jsem si, že vánoční vydání bude určitě vychytané a že tomu dám šanci. Předchozí krabičky mě moc neoslovily, připadaly mi dost "navrch huj, vespod fuj". 



Co se povedlo asi zdaleka nejvíc, je balení. Krásná červená krabička se vzorem mašliček, stříbrná dárková hvězdička a uvnitř červený hedvábný papír. Opravdu luxusní a za mě super, pořádně mě to natěšilo na obsah. No a obsah...



Make-up od Dermacolu snad není potřeba komentovat, co se týče odstínu. I po dvou použitích Fake Bake Flawless je na mě tmavý, takže jsem ho darovala ségře, která si ho pravděpodobně schová na léto. Další, co na mě nepůsobí pozitivně, je ale to, že součástí make-upu je také báze...ale ta báze, která už jednou v Senzaboxu byla. Takže trochu nevím, co si o tom myslet.




Vůně Yves Rocher mě naštvala asi nejvíc, protože nechápu důvod, proč "parfémy" do boxů dávat v množství větším než standardní maličké vzorečky. Jako co s tím mám asi dělat, polejvat auto proti námraze? Možná jsem divná, ale já mám v daný okamžik jeden parfém, který používám, a nebudu se rozhodně vonět ničím jiným - vždy jeden parfém najednou, aby mě podle něj bylo poznat. A teď mám flašku fialového puchu, která zabírá místo v boxu něčemu smysluplnějšímu...ehm, to jsem se pěkně rozčílila. Vůně se ujala maminka a já si bručím pod fousy ještě teď. Navíc je to už druhý parfém v Senzaboxu.



Těšila jsem se na MUFE a rtěnka mě nějak moc extra nenadchla, ale což. Odstín se mi zdál v prvním momentu hrozně výrazný a nepoužitelný, ale pokud se nanese lehkou rukou, tak se to dá. Jen je minibalení trochu nepraktické, bojím se, že se rtěnka zlomí. Je mi sympatické, že se Senzabox pokusil zahrnout nějakou luxusnější značku, ačkoliv konkrétní výrobek mě příliš neoslovil.



Taštička vypadá sice trochu jako od Vietnamců, ale nějaké uplatnění pro ni najdu. S taštičkami nemívám problém :).


Dr. Hauschka byl podle mě taky skvělý nápad, růžový krém je nejprodávanější a těšila jsem se na něj. Ale to balení je tak maličké! Pidi midi...já vám nevím.



Vlasový olej Schwarzkopf mě trošku děsí, nechci mít zmaštěné vlasy, takže z něj mám trošku respekt. Ale vyzkouším ráda. Balení je roztomilé, olejíček pěkně voní a je docela hustý, asi jako CHI Silk Infusion. Jojo, dvakrát po sobě olej na vlasy...hm.



Pasty na zuby jsou v boxu po kolikáté? Podruhé, správně! Ale mně to nevadí, využiju je na cesty a kartáček se taky hodí. Kdybych už ale měla Elmex pastu z předchozího Senzaboxu, možná bych trošku nadávala.



Nechci tu už postopadesáté rozebírat, jak Senzabox neumí komunikovat se zákazníky a jak je neprofesionální. Je mi sympatické, že po všech těch cavykách se tvůrci chytli za nos a spolkli hořkou pilulku. Uvidíme, jak to bude dál. Ale tenhle box u mě nemá důvěru. Pořád ty stejné výrobky, divná skladba boxu, produkty, které dělají dojem, že někomu někde zbyly...celé to na mě působí podivně. Nechám se překvapit na blozích, co bude příště a podle toho si asi udělám definitivní názor.

A co si myslíte vy o prosincové krabičce a o Senzaboxu obecně? Objednáváte nebo vás to nechává chladnými?


Jsem zvědavá na vaše názory a komentáře,

INF



7 komentářů:

  1. mně je už od začátku sympatičtější LB, protože... ani nevim, asi protože byl první a víc se mi líbí logo i styl krabiček. A hlavně mi více vyhovují výrobky. U LB rozhodně nevyužiju všechno (třeba tam je hodně tělových mlék a másel, a já se skoro nemažu), ale aspoň to třeba vyzkoušim a dá se to nějak použít. Kdyby mi dal někdo tmavej make up tak s tim nic neudělám... a celkově mě značky jako Dermacol moc neberou (to si zajdu do jakýkoliv drogerie). Jediný co mě za celou dobu SB zaujalo byla ta rtěnka MUFE, ale ani to mě nedonutí za něj ty tři kila dát.

    OdpovědětVymazat
  2. fialovej puch.. tak to je presne! Nastesti vonel kamosce, tak putoval k ni. A nastesti jsem jedna z mala, ktere makeup sedi, jinak bych asi vylitla kominem :o) olejicek na vlasy podruhe.. no.. a jeste ten, ktery detektiv lili odhalila jako fintu schwarczkopfu *dej drogerkovy smejd do jine lahvicky, napis na to professional a prodavej to za dvojnasobek* zejo.. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě ani tak nevadí, že některé věci jsou tam dvakrát, když jde o jiné značky. Ráda porovnám. Ale vánoční box jsem nekupovala, ikdyž výrobky by mě asi potěšily:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem se k prosincovýmu SB vyjádřila dost jasně na blogu, ale pokaždé, když rozkliknu nějakej článek, mě nepřestane udivovat. Zas a znova...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja na tieto boxy moc nie som. Zatiaľ som si ani žiadny nekúpila, pretože mi pripadá zbytočné vyhadzovať peniaze na niečo, z čoho polovica mi buď nebude vyhovovať alebo také produkty vôbec nevyužívam. Napr. s parfémom tom mám rovnako ako ty - používam jeden a to Flora od Gucciho. Tento mám už vyše roka a je to môj TOP parfém. Nemienim ho vymeniť za nejakú hovadinu z LB alebo SB. Článok dobrý, len si mi potvrdila, že nemusím ľutovať, že si tieto krabičky krásy neobjednávam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Its like you read my mind! You seem to grasp so much about this, like
    you wrote the e book in it or something.
    I feel that you can do with some % to power the message house a little bit, however instead of that, that is
    fantastic blog. A great read. I will definitely be back.


    Have a look at my web page - better-life.co.jp

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!