úterý 25. prosince 2012

Štětce Hakuro

Jak asi víte, tak miluju štětce. Hrozně ráda je nakupuju i používám a ňuchňám se s nima a vůbec...tak trochu úchyl. Mám jich asi víc, než bych upotřebila, ale chci další a další. Protože mi ale začaly docházet funkční štětce na pleť, rozhodla jsem se objednat, a to značku Hakuro. Nevím, zda jste o nich už slyšeli, ale první zmínku o nich jsem zaregistrovala, když se na fórech mluvilo o alternativách Sigmy. 



Objednávku za mě zařídila moje skvělá čtenářka Denisa K. alias dekola, protože vládne (na rozdíl ode mě) polštinou. Patří jí můj velký dík, hlavně proto, že se sama nabídla (!!!) a všechno úžasně obstarala, opravdu si moc vážím takových lidí. Navíc je to velká odborice na štětce, tak jsem se s ní mohla poradit, co by mi nejlépe vyhovovalo. 

Předem jsem měla jasno v tom, že chci nějaký flat top a kulatý kabuki. Jako zástupce plochých štětců jsem nakonec zvolila H51.



Štětec má o něco kratší rukojeť, než H54 (o kterém se dočtete dále), je příjemně těžký do ruky a bytelný. Dobře se mi drží a práce s ním je jedna radost.




Štětiny jsou poměrně krátké a dost husté, zároveň se ale snadno ohýbají a jsou nesmírně jemné a měkkoučké. Používám ho hlavně na minerální make-up (ale funguje i na tekutý nebo na pudr), nahradil můj oblíbený no name flat top kabuki z The All Natural Face, který se mnou byl asi dva roky. Při praní nevypadl ani jeden chlup, takže je to jasné 9/10. Cenově mě vyšel nějak kolem dvou stovek.

Druhý štětec je kulatý kabuki H54, který má delší jak hlavu, tak rukojeť. Opět je velmi bytelný, s dřevěnou rukojetí.

Hlava je zakulacená, pro mě je to štětec první volby na tekutý make-up a dá se využít opravdu na všechno - na pudr, tvářenku, rozjasňovač, minerály...prostě skvělý a neskutečně příjemný štětec na všechno. Planu k němu stejnými city jako k H51 a dávám mu 9/10.




Protože při nakupování štětců těžko odolávám, přihodila jsem do pomyslného košíku i H78, který jsem zamýšlela na aplikaci stínů do crease.




Štětec je na konci zašpičatělý a je poměrně úzký, rozhodně se to nedá srovnávat s crease štětcem od Real Techniques. Je dost přesný a ideální na kouřové líčení, pokud si s ním chcete fakt vyhrát - je ale nutné dost blendit, zatímco s RT štětcem uděláte už napůl rozmazané fleky. Jsem ale spokojená, že mám tento od Hakuro pro přesnější práci, RT si nechávám pro ranní rychlovky. Opět je krásně jemný a oční okolí nepodráždí. 9/10.



Hakuro štětce mě víc než příjemně překvapily, jsem s nimi moc spokojená a plánuju další nákup. Ještě jednou děkuji dekole, že mi pomohla. Pokud si budete chtít štětce také pořídit, objednávejte zde, mají velký výběr i jiných značek a minerálního make-upu.

Znáte tuto značku štětců? Máte nějaký? Jaké jsou vaše oblíbené štětce?

Těším se na vaše komentáře a nákupní tipy :).

INF

31 komentářů:

  1. Vypadají úžasně. Zkusím se zeptat mé kamarádky, ona je Polka, zda by mi je nesehnala, já právě také sháním kabuki ale plochý, a chystám se je koupit na outlet-madalen

    OdpovědětVymazat
  2. Máš dobrou kámošku :) A ten kulatý kabuki by se mi líbil.

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, ty vypadají skvěle, jak jsou krásně husté. Mně Ježíšek nadělil štětce od elfu, ty se ale s tímto asi nedají srovnat. Uvidíme, každopádně, nejlepší štětec mám od Catrice, tak jsem si snad aspoň nepohoršila. :-)
    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elfí taky nejsou špatné, ale tohle je zkrátka jiná třída :).

      Vymazat
  4. Já jsem taky na štětce úchylná, ale zatím si dost vybírám... Ale musím říct, že tyhle vypadají skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj,rada bych se zeptala jak je to s postovnym? odpovida to tomu, co je uvedeno na web.strankach eshopu? v prepoctu kolem 100 kc?ach jo teda, asi zase podlehlu a neco objednam...;-)vzorecky EM makeupu se vyplati vic nakoupit z tech polskych stranek nez z ceskych plus jak se na to divam, je mozne objednat vzorecky od vsetkych odstinu a bazi,co na cz EM eshopu nejde....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, zbruha to odpovídá, viz komentář dekoly níže. Řekla bych, že je to dost výhodné.

      Vymazat
  6. ten flat top vyzerá veľmi dobre :-) určite pozrem na stránku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som uchyl na prirodne stetiny, kupila som si od goshu, ale nezda sa mi dost husty... tieto vyzeraju velmi fajn, hlavne flat top by sa mi hodil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se přírodní štětiny nevyplatí u levnějších štětců, to bych musela dát třeba tisícovku za kus, abych se nebála, že budou škrábat - a taková cena je trošku mimo moji ligu.

      Vymazat
  8. O tom flat top silně uvažuju, sháním nějaký moc dobý štětec na nanášení tekutého makeupu typu Revlon color stay, tyto štětce mi na tekuté makeupy sedí víc než stippling brush :) Chtěla jsem si objednat flat top kabuki od Sigmy, ale pokud je toto alternativa tak asi zkusím tohle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tekutý make-up by ti mohl určitě vyhovovat i ten kulatý, ten já na něj používám primárně, flat top mám spíš na minerály :).

      Vymazat
  9. Kristýnko moc děkuju za tolik díků (až se červenám), to vůbec nebylo třeba, strašně ráda jsem pomohla, neboť jsi moje oblíbená blogerka a jsi mi strašně sympatická. Co se štětců týče, jsem moc ráda, že jsi spokojená. Já ty svoje už mám déle a potvrzuju, že zatím nevypadl ani chloupek. Největší miláček zůstává H54..Někdo se tu ptal zda je vhodný na Revlon Colorstay - podle mě nic lepšího snad ani není. Pošta vychází na 27 zlotých tedy kolem 160Kč..ale oblednávala jsem vždy tak 10 štětců, takže může být i menší. Dojdou vždy do 7 dnů...H78 tedy musím ještě dokoupit, vypadá sympaticky ;-) Kdybys zas rozšiřovala sbírku, neváhej se na mě zas obrátit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zasloužíš si každé slovo :)! Určitě to nebyla moje poslední objednávka, takže rozšíření sbírky bude :).

      Vymazat
  10. Gratuluji ke koupi. Vypadají fakt parádně. Co si budeme povídat, sigma je jen velká nafouklá bublina.

    OdpovědětVymazat
  11. Teda to je pro mě novinka, tyhle štětce jsem vůbec neznala...

    OdpovědětVymazat
  12. O značce jsem slyšela jen jednou, ale moc jsem tomu nevěnovala pozornost :) Někoho znalého polštiny v okolí nemám, takže mám asi smůlu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to dá i s google překladačem :). A Péťa Lovelyhair se chystá dát je do shopu.

      Vymazat
  13. Slyšela jsem o nich a vypadají moc hezky, nejvíc mě zaujal ten první, ten by se mi hodil na makeup:)

    OdpovědětVymazat
  14. Štětce mám v plánu objednat už dlouho, protože jsem o nich četla už u Borůvky, akorát mě odrazovala ta polština, protože bohužel polsky neumím. Taky jsem netušila, jak je to s poštovným, takže z článku mám radost a recenze štětců mě moc potěšila... a jdu hned vybírat!

    OdpovědětVymazat
  15. no tiež som si vravela aká super cena za dobrý štetec, ale našla som teraz video a ešte som si pozrela aj komentáre
    http://www.youtube.com/watch?v=f5hoNaMyJpk

    takže až také super to asi nebude:/ priplatím si radšej 10 eur za sigmu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Štětce Hakuro budou brzy k dostání i u nás. Více informací najdete tady - http://www.facebook.com/HakuroCZ

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to ma zaujalo, len by som sa bala dopravy na SR a s tou polstinou to vidim ako velky problem :///

    OdpovědětVymazat
  18. český e-ehop se pořád nemá ke spuštění a mně dochází trpělivost..je tady někdo, kdo by se chystal objednávat z polského e-shopu a byl ochoten vzít mě do party? :-)

    OdpovědětVymazat
  19. We're a bunch of volunteers and opening a new scheme in our community. Your web site offered us with valuable info to work on. You have performed an impressive task and our entire neighborhood might be thankful to you.

    My weblog - website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!