středa 19. prosince 2012

Stíny Inglot Freedom System

Mí nejmilejší čtenáři, je mi jasné, že vás trošku zanedbávám a opravdu mě mrzí, že jsem tu s článkem až po třech dnech. Kromě práce a školy se mi navalily nečekané povinnosti - například dnes musím jet na pitomou zdravotní prohlídku, kterou si vymyslel můj zaměstnavatel. Jsem připravena jim tam dávat hodně najevo, jak mě to obtěžuje :D. 



Jak už víte, byla jsem v Inglotu, a pořídila jsem tam brášky mému stínu z Ladyboxu. Nevím, jak dobře znáte jejich Freedom system, ale v zásadě jde o to, že si nakupujete prázdné paletky (které jsou k dispozici v mnoha variantách) a do nich už pak to, co se vám zlíbí. Stíny, pudry, rtěnky, tvářenky, korektory, vosky na obočí...možností je mnoho. Já jsem si pořídila paletku na pět stínů - chtěla jsem, aby se mi tam vešla veškerá nejnutnější výbava na den i noc, aby mi například na delší dovolené stačilo vzít si s sebou jen tuto paletu. 


Paletka je poměrně těžká a velká, uzavírá se na čtyři malé magnetky, které drží víčko z plexiskla (asi?) s nápisy Inglot. Moc se mi to líbí (vypadá to profi, ehm...), ale jsou k dispozici i paletky se zaklapávacím víčkem. Stíny jednoduše vyndáte z obalu a vložíte na místo - díky magnetu se pevně přichytí. Pokud je chcete vyndat, tak je nutné trošku zašťárat nožem po okrajích a vyloupnout stín jako Toffifee :).

Tmavě šedý stín mám už z Ladyboxu, jedná se o odstín 451. Obsahuje třpytky, ale ty pod oko neopadávají.


Dále jsem chtěla středně hnědý stín, který můžu použít na celé víčko. Našla jsem přesně to, co jsem hledala - odstín 357 , který je krásně matný.


Chtělo to taky něco do crease, takže jsem zvolila odstín 326, což je krásná tmavě hnědá s velice jemným vínovým podtónem. Opět bez třpytek a vhodné na každodenní líčení.


Jako základ ke studenějším stínům jsem vybrala odstín 358 - je to něco mezi lila a šedou, v matném provedení.


Všechny stíny by se daly hodnotit jako jeden. Mají opravdu skvělou pigmentaci, konzistence je velice jemná a máslová, stíny se téměř vůbec nepráší a neopadávají pod oči. Dobře se mi nabírají na všechny moje štětce, i na ty nejjemnější od Real Techniques. Vydrží i bez báze dobrého půl dne, s bází můžete pařit od šesti ráno do půlnoci a není to v podstatě žádný problém. Jsem opravdu mile překvapená a určitě to nejsou moje poslední stíny od téhle značky. Koneckonců, jedno místo v paletce ještě čeká. Prázdná paleta mě stála 130 Kč a jednotlivé stíny koupíte za cenu 150 Kč. Můžete navštívit obchod v Praze na Chodově nebo si zboží objednat na dobírku.


Znáte Inglot? Máte svoje oblíbené výrobky? A jak vám vyhovuje Freedom system, líbí se vám tento způsob? 

Budu se těšit na vaše komentáře.

INF

20 komentářů:

  1. Mně se systém líbí, škoda, že je to tak daleko.
    Já vím, že bych si mohla objednávat na dobírku, ale copak to jde, když si chce člověk objednat nějaký stín? :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ony ty obrázky na jejich facebooku nejsou bohužel moc vypovídající :(

      Vymazat
  2. Prázdná paletka takhle levně??? Nene... Já tam snad nakonec fakt zajedu, zatím mám na Chodově prozkoumaný jen MAC :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen běž, je to tam opravdu krásné :)

      Vymazat
    2. No tak teda jo.. Hned co se vrátím do Prahy tam sjedu :)

      Vymazat
  3. Já stíny vyndavám normálně pomocí magnetu ve víčku :) A popravdě řečeno si s tou paletkou víc hraju, než že se s ní maluju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to právě tím magnetem nejde :(

      Vymazat
    2. Jo, to jsem taky chtěla říct, že by to mělo jít vytáhnout magnetem. Tak to zkus jinými magnetky z toho víčka. Přece tam všude nemůže být špatná polarizace!
      Verunka

      Vymazat
  4. Moc pěkný výběr! Kromě toho z LB ještě žádný nemám, ale už se tak fakt dlouho chystám...kdyby to nebylo až na chodově, tak už mám asi paletek několik :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já taky furt odolávám tomu jezdit tam zas a znova :D

      Vymazat
  5. krásné stíny máš super vkus :)
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. "vyloupnout stín jako Toffifee" me fakt pobavilo :-)

    JInak ja ma si v Inglotu slozila tuhle paletku: http://www.blondatejsvet.cz/2012/12/inglot-nove-paletky-pro-freedom-system.html

    OdpovědětVymazat
  7. Dúfam, že Inglot príde niekedy aj k nám na Slovensko... a asi tiež by som si vybrala podobné farby :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se tento způsob moc líbí. Je mi moc sypatické nakombinovat si stíny, atd. tak, jak sama chci. Akorát by prodejna nemusela být jen v Pze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se brzy rozrostou i do Brna :)

      Vymazat
  9. Hey! I'm at work surfing around your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the great work!

    Also visit my web site :: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!