sobota 15. prosince 2012

Sudocrem - zázrak na všechno (a hlavně na pupínky)

Ahoj všichni! Dnes jsem se rozhodla napsat o věci, kterou asi každý znáte nebo jste o ní minimálně slyšeli. Je to nenápadný šedivý kelímek, který koupíte v lékárnách v různých velikostech a je to opravdu jedna z nejlepších věcí a mých kosmetických stálic. 

Sudocrem je ochranný zinkový krém, původně určený hlavně pro malé děti na pokožku podrážděnou nošením plenek nebo různými ekzémy. No, na to jsem už trochu stará. Zjistila jsem ale, že ho dokážeme využít i my, kteří plenky už nebo ještě nenosíme.

Sudocrem koupíte v baleních od 60 g do asi půl kila, nejmenší balení vás vyjde cca na stovku a vydrží dlouho. Já ho mám pár měsíců a ubyly asi dva milimetry. Krém je balen v plastových kelímcích, které zrovna nevynikají krásou, ale to se mi na něm asi líbí - že vypadá tak lékárensky.



Složení najdete zde na fotce. Jo, je to věrný kámoš s paraffinum liquidum, bohužel, ale je tak skvělý, že jsem se rozhodla mu to tolerovat. Voní mírně po levanduli, což mám ráda, levandule je moje dlouhodobá favoritka co se týče vůní. Konzistencí je to hutný krém, spíš na pomezí krému a masti, vůbec neteče.





Sudocrem se dá použít na všechno. Na ekzémy, dermatitidu, podrážděnou kůži, spáleniny od slunce...a hlavně pupínky. Na ty ho využívám především a je to asi nejúčinnější zbraň, co jsem zatím měla. Namažu ho přes noc na klubající se pupenec a do rána je nebezpečí takřka zažehnáno. Je dobrý i na "podkožáky", které opravdu bolí - sice je nevyléčí do druhého dne, ale opravdu výrazně pomůže. Občas si dávám Sudocrem i na den, když ho hodně rozmažete, tak není na světlé pleti téměř vidět.



Ačkoliv jsem vyzkoušela už hodně lokálních přípravků na pupínky, Sudocrem je všechny strčil do kapsy. Kromě toho je to univerzální produkt, který se hodí mít s sebou všude na cestách. Hodnotím na 10/10 a už ho budu mít vždycky při sobě. Dokud nepřijde něco lepšího (jsem tak nevěrná...).

Znáte Sudocrem? Poradíte mi vaše tipy na jeho použití? A jak se vypořádáváte s pupínky?

Těším se na vaše komentáře,

INF

35 komentářů:

  1. Já používám obyč zinkovou mast, to je asi úplně to samý a používám ji fakt na všechno.. Na skvrny po pupíncích, na pupúnky, po holení intimních míst proti zarůstání chloupků, na opary, na strup, aby se mi líp hojil.. Fatk dobrá pomocnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zinkovou mast jsem měla též, ale tohle mi funguje ještě líp :)

      Vymazat
    2. Ahoj Jano, chci se zeptat, jestli Ti ten sudocrem pomohl na ty opary.

      Předem děkuji za odpověď :-)

      Vymazat
  2. Já jsem si Sudocream koupila po nadšených recenzích a asi se používá na něco jjiného, než bych od něj na problematickou pleť potřebovala, protože na mě nefunguje. Pro mě krém na nic. Ale jak říkám, možná je to jen tím, že nesplňuje to, co bych od něj očekávala zrovna já :-(. Mně bohužel pupínky neléčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co od něj čekáš? :) Mně pomáhá hlavně na ty pupínky, vysuší je...neléčí stoprocentně, ale zmenší se. Ovšem nemusí to bohužel fungovat na všechny :(

      Vymazat
  3. Sudocrem jsem si koupila po přečtení milionu recenzí :-). Nejdřív jsem vyzkoušela zinkovou mastičku, která příšerně smrdí, ale funguje skvěle na hojení rozškrábaných pupínků. Sudocrem používám pár dní v týdnu na noc, rozmažu ho jako normální krém a není mastný (nezamastí vlasy), ale pro jistotu spím na ručníku. Na hormonální pupínky funguje výborně a přidávám se do klubu jeho nadšených fanynek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sudocrem používám taky, měla jsem to 60gramové balení a zabavila mi ho sestra, která ho taky potřebuje jako sůl. Teď mám 30g balení v tubě a to mi taky vyhovuje. Ta vůně je úžasná, moc se mi líbí, ale levanduli mi teda moc nepřipomíná. :-) Nad levandulí můj nos ohrnuje nos, ale sudocrem mu voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, 30g v tubě, to je praktické, to bych chtěla - kde se to dá koupit?

      Vymazat
  5. Mám doma obyčejnou zinkovou mast a nic moc. Zkusím si koupit tento krém a uvidíme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je určitě lepší než zinkovka ;). Taky jsem ji měla.

      Vymazat
  6. naprosto s tebou souhlasim, je to ta nejlepsi mast na pupinky a jizvicky po nich. Utratila jsem zbytecne moc penez za slavny gelik od Clinique, ktery je uplne na prd, napomaha mi na zadny druh pupinku. Zato Sudocrem je na podkozaky uplne super a hlavne na cerstve ruzove jizvicky..No nic, jdu se napatlat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že píšeš o té věci od Clinique, měla jsem ji v plánu. Hezké patlání přeju :)

      Vymazat
  7. Na celý obličej? Jako preventivně? A neucpává to póry? Funguje to i na hojení? Odřeniny, škrábance, popraskané rty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho používám jen lokálně na klubající se pupínky a na ty funguje bezvadně... Myslím, že na celý obličej se moc nehodí, dost vysušuje. Jinak já ho používám ještě na záděry a štípance, na ty funguje taky. :-)

      Vymazat
    2. Může se i na celý, preventivně...když se ti teba začnou klubat pupence hromadně před menstruací. Póry neucpe, potom ho smyju :). Jinak mi pomáhá na spáleniny od sluníčka, štípance od hmyzáků, škrábance....na rty bych ho spíš nedávala.

      Vymazat
  8. Díky za tip!
    Už několik let používám Mireclean, zinkovou emulzi z lékárny a jsem s ní spokojená, ale teď zkusím tvůj krém...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neznám, dík za tip :). Ono asi cokoliv se zinkem je dobré.

      Vymazat
  9. já ho už taky konečně musím zkusit ... zajímá mě porovnání s Cicafate (:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to asi něco trochu jiného, Sudocrem není primárně regenerační, spíš vysušuje.

      Vymazat
  10. já jsem asi jediná na světě, komu to na pupínky nefunguje :) jediné, čeho jsem docílila, že si pokaždý jen umažu polštář a pupínek se ani nehne :)) nechápu, kde se stala chyba, ale u mě moc neboduje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, nejsi:-D Já to furt zkouším, jestli se nestane nějakej zázrak a nezačne to fungovat, no a ještě se nestal...

      Vymazat
    2. Nekažte mi tady morálku :D. Ba ne, chápu, že nemusí fungovat všem.

      Vymazat
    3. Ale furt to poctivě testuju, bo jsem můra šetrná a je mi líto ho vyhodit:-D

      Vymazat
  11. Ja som o sudocreme ešte nepočula, ale zadovážim si ho zrejme . Ja používam čajovníkový olej ale niekedy mi vysuší pleť aj v okolí pupienku a šúpem sa .
    Ak by si chcela tak sa pripoj k mojej Giveway súťaží sa o kondicionér aussie 3 minutes miracle .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, bude jistě o něco méně agresivní než tea tree :)

      Vymazat
  12. Me nejvic na pupinky zabira kaolinova maska Freeman http://www.freemanbeauty.com/product/avocado-oatmeal-facial-clay-mask
    vecer namazu na pupinek a do rana je na ustupu.. skvela vec!!

    OdpovědětVymazat
  13. znam, ale priznam se, ze tak moc teda nejucham :-/ na me proste nic nedela .... asi mam divnou plet :-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžete s Rendy a s Dejničkou udělat hejt klub proti Sudocremu ;)

      Vymazat
  14. Heej, spolubyvajuca ho ma v kupelni, asi pojdem okoštovať ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Sudocrem je dobrej i na ekzem. Mam ho hodne na rukach a krku i obcas na obliceji a musim rict, ze ikdyz by se mel ekzem spise promazavat necim mastnejsim opak je pravdou. Sudocrem mi dost pomaha. Jen mi vadi, ze se nemuzu namazat pres den, vypadam jako idiot. jsem z toho kremu moc bila a to se neda vyjit ven. To jediny je na nem negativni. Jinak super.

    OdpovědětVymazat
  16. http://nevsednidny.blogspot.cz/2017/01/sudocream-mast-na-opruzene-zadecky.html?m=1

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!