sobota 8. prosince 2012

Vánoce v Inglotu

Ahoj všichni! Už za dva týdny a něco, a jsou tady Vánoce. Já jsem v této souvislosti navštívila prodejnu Inglot v Praze na Chodově, kde jsem šla omrknout jejich vánoční sety. Podle mě je to ideální způsob, jak obdarovat slečnu či paní, která má ráda kvalitní líčení, ale nenapadá vás konkrétní výrobek, který by se jí mohl líbit. Navíc ušetříte i nějakou tu korunu. Pokud to máte do Prahy daleko, můžete využít i "e-shopu" Inglotu, kde si můžete objednat produkty až k vám domů - výběr naleznete na Facebooku.



Ale teď už k mojí návštěvě. Připadala jsem si jako dítě v cukrárně - tolik krásných barev a výrobků na jednom místě! Nevěděla jsem, na co se dívat dřív. Nafotila jsem pro vás jednotlivé  vánoční sety i s popisky. Sety se skládají vždy z určitého typu výrobků a odstíny všech si může vybrat sama zákaznice nebo obdarovávající. 


Set Nails

Tento set obsahuje:
- Lak na nehty - 2 ks
- Pilník na nehty
- Odlakovač
- Top Coat


Zaplatíte 590 Kč namísto 770 Kč, tudíž ušetříte 180 Kč.


Set Lips

Tento set obsahuje:
- Rtěnka
- Rtěnka Lip Duo
- FM Tužka na rty

Za tento set zaplatíte 690 Kč, tzn. ušetříte přesně dvě stovky oproti ceně jednotlivých výrobků 890 Kč. 

Set Eyes

Tento set obsahuje:
- Řasenka pro objem a délku řas
- FM oční linka
- Volný systém oční stíny - 2 ks
- Volný systém paleta

Zaplatíte 790 Kč oproti obvyklé ceně 990 Kč - zase dvě stovky pro vás.


Set Face

Tento set obsahuje:
- YSM krémový podklad
- AMC Rozjasňující krém na obličej a tělo
- Krémový korektor
- AMC Krycí rozjasňující tyčinka
- Volný systém pudr
- Volný systém paleta pudr

Cena je 1390 Kč oproti běžným 1810 Kč, takže ušetříte 420 Kč.


Set Mix

Tento set obsahuje:
- Lesk na rty
- Řasenka pro objem a délku řas
- Volný Systém Oční stíny - 3 ks
- Volný Systém Tvářenka

- Volný Systém Paleta EB

Zaplatíte 990 Kč oproti 1260 Kč, takže vaše úspora je 270 Kč.


Set Maxi

Tento set obsahuje:
- FM Oční linka
- FM Tužka na rty
- Rtěnka Lip Duo
- Lak na nehty

- Řasenka pro objem a délku řas
- Volný Systém Oční stíny - 2 ks
- Volný Systém Tvářenka
- Volný Systém Pudr
- Volný Systém Paleta EBP


Cena setu je 1690, za samostatné výrobky byste dali 2360 Kč, tzn. ušetříte 670 Kč.


Jak se vám vánoční sety líbí? Mně moc, rozhodně bych se nezlobila, kdyby mě někdo obdaroval - vybrala bych si nejspíš set Face, protože rozjasňovač a korektory mě hodně lákaly. Samozřejmě, set Maxi by byl taky super, ale to by mě musel někdo mít opravdu rád :). Z obchodu tu mám ještě nějaké další fotky, jen tak pro pokochání.
mňam mňam

něco pro lakové maniačky

všechny barvy rtěnek, které si umíte představit

gelové linky - jsou opravdu skvělé!

pigmenty

fixační pudry - mám s nimi skvělou zkušenost

umělé řasy - najdete i hodně extravagantní
A co jsem si odnesla já? Jelikož tvůrci Ladyboxu přidali do balíčku stín z Freedom systemu (mazané...), tak jsem si vybrala paletku a další tři stíny. Už je mám lehce ozkoušené a jsou opravdu skvělé, objeví se v samostatné recenzi.


A co vy, byli jste už v Inglotu? Znáte jejich výrobky? Co byste si vybrali pod stromeček?



Těším se na vaše komentáře (a na Vánoce :).


INF















22 komentářů:

  1. fotka pro lakové maniačky, to je tedy něco na mě.... aaa, budu se kouchat pohledem ještě hoodně dlouho! :D určitě bych si vybrala! a myslím, že i přijde den, kdy neodolám a opravdu si vyberu:) zatím s Inglotem nemám žádnou zkušenost, ale rozhodně mě láká:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tam zajdi, je to tam prostě...jako cukrárna :)

      Vymazat
  2. z těch laků vážně nemůžu :-) jednou jsem v Inglotu byla a myslela jsem, že snad spadnu jak to tam bylo dokonalý! :-))
    zkušenost žádnou nemám, láká mě ale hodně, chtěla jsem si tam koupit řasenku, ale už nebyla ta kterou bych chtěla.
    a uděláš prosím recenzi na ty stíny? :-) moc se mi systém freedom, proto bych si něco přála třeba i k těm Vánocům...:-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, recenze bude určitě velmi brzy, zatím můžu říct, že jsou fakt super :)

      Vymazat
  3. těším se na odstíny stínů zblízka :) volná místa v paletkách jsem vyplnila, tak pojedu nanovo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už vymýšlím obsah paletky s kulatými produkty - určitě si pořídím nějaký ten vosk na obočí, korektor a rtěnku :)

      Vymazat
  4. Fotky jsou super až oči přecházejí.Já mám stíny z Lady boxu a jsem víc než spokojená...barevně i s výdrží,přesně barvičku kterou používám nejvíc.Jen v tom množství bych si asi neuměla vybrat..:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to lehké, člověk by chtěl všechno :)

      Vymazat
  5. já jsem se o Inglotu dozvěděla až potém, co jsem rozbalila svůj prosincový Ladybox a objevila tam oční stíny této značky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krásný, ale někdy si tam zajedu osobně... :) Rodinné příslušníky by asi ranila mrtvice, kdyby přebírali balíček za tisícovku a byla v tom paletka a tři stíny... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Rozhodně tam zajeď, je to pastva pro oči a člověk neví, co si dřív vybrat.

      Vymazat
  7. fotka stojanu s laky na nehty mě zabíjí. Chci téměř všechny :-) Všimne si někdo, když ho odnesu ? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nééé, mají tam dost, to si nevšimnou :D

      Vymazat
  8. Juuuu, taky se tam chystám - zatím jen pro paletku a možná nějaký ten stín :)

    OdpovědětVymazat
  9. me se asi nejvic libi jejich vyber stinu... tam si vybere fakt kazdy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, navíc jsou stíny až překvapivě velké!

      Vymazat
  10. mě lákají rtěnky do paletky, ale nechci kupovat na dobírku, musím zajet do Prahy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěva jejich obchůdku určitě stojí za to :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!