pondělí 24. prosince 2012

Veselé Vánoce!

Ahoj, moc vás všechny zdravím, ovšem na dálku. Jsem momentálně na Moravě u babičky, kde nemám internet, takže tento článek píšu trochu dopředu. 

Už teď jsem dostala největší vánoční dárek, a tím jste vy. Když jsem 4.6. uveřejnila první post, netušila jsem ještě, jak dlouho mi to vydrží a především, jestli to někoho bude vůbec zajímat. Myslela jsem si, že napíšu dva tři články a pak mě to začne štvát.

Ale vydržela jsem a chci jít dál a dál, jako Hobit - a potom kam? Nevím sám.

K dnešnímu dni tu je skoro 40 000 shlédnutí a 223 pravidelných čtenářů, což je pro mě naprosto neuvěřitelné číslo - moc vám všem děkuji, že moje články čtete, že komentujete, diskutujete...a podporujete mě! Mám z toho obrovskou radost a především díky vám mě blog tak těší.


Chtěla jsem, abyste věděli, že žádného z vás neberu jako samozřejmost a vážím si vaší podpory.

Krásné Vánoce vám všem!

Vaše Kristýna

9 komentářů:

  1. Milá Kristýnko, přeji Ti příjemné prožití vánočních svátků a mnoho úspěchů v roce 2013 :)

    OdpovědětVymazat
  2. tvůj blog si takové a i mnohem větší úspěchy rozhodně zaslouží! jen tak dále..:) přeji krásné Vánoce!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne vanoce a vse nejlepsi do roku 2013! Tesim se na tve clanky, ma oblibena blogerko! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě taky Šťastné a Veselé Vánoce!:) Hezky si dnešní den užij!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji ti ješte více úspěchu, ať se ti dobře daří a máš spokojený život ;)

    http://www.zeldamartina.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
  6. Přeju krásné Vánoce :) Těším se na další články..blog je super! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné Vánoce plné pohody a splněných přání i Tobě! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju všem za nádherná přání!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!