středa 30. ledna 2013

Drogérie - kdybych si měla vybrat tělovou a vlasovou kosmetiku

Ahoj všichni! Jdeme do finále, tohle je poslední část mého třídílného "seriálu" o drogériích. Naposledy se zaměříme na věci, které bych si pořídila na vlasy a tělo. Co se týče tělové kosmetiky i vlasových přípravků, tak tam jsem věci z drogérie používala opravdu dlouho, takže mám ledacos vyzkoušeno. Takže na to vlítnem!

Sprchový gel - Nivea Apricot Creme, Dove Visible Care

Tohle je můj největší favorit za několik let a vracím se k němu minimálně od dob, co jsem jezdila na tábory, takže šest roků to už určitě bude, ne-li déle. Ta vůně je prostě neskutečná. V drogériích často najdete sprcháče s vůní broskví, ale tenhle je snad jediný meruňkový, co jsem kdy viděla. A je BOŽÍ. Krásně krémový a voňavý, miluju ho a vždycky si ho po určité době koupím znova. Jinak obecně myslím, že co se týče sprcháčů, tak ta kvalita je u všech dost podobná, já mám kromě tohoto ráda ještě krémové sprchové gely Dove Visible Care - opravdu viditelně hydratují.





Tělový peeling - Freeman Pomegranate

Tenhle cukrový peeling miluju hlavně kvůli jeho vůni. Tělo vám obrousí skvěle a pokud vám nevyhovuje granátové jablko, jsou k dispozici i jiné příchutě.



Tělové mléko - Ziaja koza

Tohle tělové mléko nevoní ani trochu jako koza, ale naopak jako čistota, jako miminko, jako Dove...no prostě chápete. Je ho velká flaška (400 ml) a moc pěkně hydratuje, konzistence je tak akorát, aby se dobře roztíralo. Věci od Ziajy koupíte v některých Rossmannech.




Tělový krém - Dove Body Silk

Vždycky se mi strašně líbil kelímek od tohoto krému, je takový příjemně kulatý do ruky. Krém v něm není příliš tuhý, je jakoby jemně našlehaný. Voní jako Dove :), příjemně se roztírá a nechává pokožku sametovou.



Tělové máslo - Alverde cokoliv

Alverde vydává často různé limitované edice svých tělových másel a vždycky jsou fajn. Má jedno i ve své stálé kolekci, konkrétně to s příchutí makadamového ořechu. Másla jsou dost hutná (jak jinak, je to přeci máslo), ale dobře se aplikují a hydratují dlouhodobě. Navíc mají přírodní složení. Seženete je v dm drogerii.



Tělový olej - Wellness&Beauty fík a růže

Naprosto jsem si zamilovala tento tělový olej z Rossmanna s vůní fíků a růže, je prostě skvělý. Kromě toho, že tedy krásně voní, tak i dobře vyživuje pokožku a snadno se vsákne, pokud ho aplikujete na vlhkou kůži. A vůně vydrží, zároveň však není otravná. Kromě fíku a růže si můžete pořídit také vanilku nebo citrónovou trávu s něčím (?).




Krém na ruce - Lavera Basis

Tenhle krém na ruce mě oslovil v prosincovém Ladyboxu a stal se mou stálicí do kabelky. Líbí se mi hlavně to, že se strašně rychle vsakuje a zanechá ruce jemné. Koupíte ho v drogeriích dm za cenu něco přes stovku. Potěší i přírodní složení.



Krém na nohy - Ozalin

Ve většině drogérek a supermarketů koupíte tento velmi laciný krém na nohy s vůní levandule. Předem vám musím říct, že ta vůně je dost síla, ale výsledek za to stojí, opravdu totiž krásně změkčuje ztvrdlou kůži na chodidlech. Už mám několikáté balení.



Samoopalovací přípravek - Alverde

Před nějakou dobou jsem četla recenzi Lady na toto mléko a byla jsem zvědavá, co může přírodní samoopalovací mléko udělat pro mě. Obličej mi sice neopálí (ale to asi nic), ale na tělo funguje skvěle, snadno se roztírá, neflekatí, odstín je přirozený. A stojí jen stovku.



Šampón - Balea

Tohle je dost ožehavá kategorie a je mi jasné, že můžou nastat největší spory právě co se týče šampónů :). Myslím ale, že v nabídce od Baley si člověk ten svůj najde. Já mám nejraději novu řadu s olejem nebo tu pro hnědé vlasy, ale každému vyhovuje něco jiného a třeba zrovna vy si oblíbíte například kokosový nebo hlubokočistící...chce to zkoušet, ale myslím si, že šampóny Balea stojí za to a strčí do kapsy téměř všechno ostatní z drogérie.



Kondicionér - Balea, bezoplachový Gliss Kur Wonder Sérum, Wella

Přijde mi, že i kondicionéry Balea jsou fajn, ačkoliv neobsahují silikony, které leckomu vyhovují pro jejich uhlazující efekt. Dále jsem si také oblíbila toto Wonder Sérum od Gliss Kur (nesmývat!) a v neposlední řadě také kondicionéry od Welly, které dostanete v mega balení za slušnou cenu (=půl litru za něco přes stovku). 





Maska na vlasy - Elséve Arginine Resist, Purity Vision Kokosový olej

Řada Arginine Resist si získala mnohá srdce, má opravdu super účinek na "obalení" a "opravení" vlasů (tyto super vědecké termíny jsou mé vlastní). Pokud to máte rády na přírodno a nevadí vám silná vůně kokosu (což mně ano, ehm...), zkuste si napatlat vlasy na dvacet minut kokosovým olejem. Ten od značky Purity Vision je k dostání v dm.





Styling - Wellaflex, Balea, L'Oréal Indestructible

Já to s tím stylingem většinou moc nepřeháním, ale na běžné denní nošení se ráda spoléhám na pěny a laky značky Wella. Do kabelky mám minilak Balea a pokud chci opravdu nezničitelnou kreaci, tak volím přípravky z řady Indestructible od L'Oréal. Obzvlášť dobré na plesy a celonoční večírky.





Tak to jsou všechny produkty, co se týče vlasů a péče o tělo, a s tím končí i drogérkový "seriál". Budu ráda, když se se mnou podělíte o své oblíbené produkty nebo sdělíte ohlas na výrobky, které jsem zmínila já.

Těším se na komentáře!
INF



18 komentářů:

  1. Ozalin je bezva, řadu Arginine miluji. V poslední době v drogerií sháním nějaký ten olej na vlasy, tak po tom kokosovém se určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ten meruňkovej sprcháč od Nivey je taky můj oblíbenec :) a i ty tělová másla od Alverde.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem se po onom kokosovém oleji dívala v DMku 2x, ale nikdy nemůžu přijít na to, kde je. Už jsem prohledala jak regály hned ze startu se vším BIO a zdravou stravou, tak regály tam, kde jsou všechny krémy a oleje. Prozradíš mi prosím to sladké tajemství, kde ho přesně najdu? Ono prostě nikde není, a to už jsem prolezla celou drogerku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monii, já ho vždy najdu v regálu, kde mají jídlo. Ale někdy bývá docela nenápadný....kdyžtak se zkus zeptat prodavaček, měly by to vědět.

      Vymazat
    2. Jasně, kdybych už fakt byla úplně bezradná, zeptám se (jenom mi je vždycky trapně, jak se zeptám , ony sáhnou hned do regálu vedle a mají to :D). Ale děkuju, teď už znám záchytný bod, takže už budu vědět, kde hledat :)

      Vymazat
  4. Mě pobavily "příchutě" sprcháčů, je fakt že by je někdy člověk skoro ochutnal :)
    Od nivey mám radši pomerančový sprcháč, meruňka mi tolik nevoněla, souhlasím s másly alverde a s lakem wella. A hlavně kokosák, ten je fakt supr na všechno, od vlasů po kůži na patách!

    OdpovědětVymazat
  5. Mam taky pocit, ze v tych alverde maslach je strasnevela alkoholu, aspon ja ho tam citim...

    OdpovědětVymazat
  6. Já musím vyzkoušet to tělové máslo od alverde, měla jsem to od baley, ale už jsem ho nikde neobjevila:( Alverde teď má navíc mandarinkovou limitku (snad bude ještě dostupná)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé... :) Takže, z tohoto Dove sprcháče, Kokosový olej a Ozalin jsou i mé stálice, a ten tělový olej se už dlouho chystám vyzkoušet, ale zatím nějak nebyla příležitost... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak z týchto výrobkov nepoužívam ani jeden.. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nivea, freeman, balea a alverde, to jsou taky moji oblíbenci. Zato ta maska od Elseve mi vůbec nesedla, měla jsem po ní šíleně splihlý vlasy

    OdpovědětVymazat
  10. Je teda pravda, že pokud bych si měla něco z drogérie vybrat, tak bych asi sáhla po značce Balea, která mi vyhovuje úplně maximálně. A když porovnám cenu s výkonem, je to takový můj svatý grál DMka :D LL*

    Vyhraj stíny MAC i TY!

    OdpovědětVymazat
  11. Dove sprcháč modrej forever! :D tu vůni miluju

    OdpovědětVymazat
  12. Dove sprcháč modrej forever! :D tu vůni miluju

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem ráda, že ti ta samoopalovací emulze taky sedla :)

    OdpovědětVymazat
  14. To kozí tělové mléko jsem si taky minulý týden koupila, je super!:)Baví mě ta vůně:)
    A s tím krémem na ruce z Ladyboxu jsem taky spokojená, lepší jsem snad neměla:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten šampon na hnědé vlasy Balea používá mamka a je s ním moc spokojené. Je vidět, že její tmavě hnědou barvu vážně rozzáří. Já používám ten kokosák od Purity Vision. Z těch, co jsem zatím zkoušela, mi vyhovuje nejvíc - vůní, chutí i účinkem.

    OdpovědětVymazat
  16. I am truly pleased to glance at this webpage posts which carries lots of valuable
    information, thanks for providing such information.



    Here is my webpage; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!