pátek 18. ledna 2013

Drogerie - kdybych si měla vybrat pečující kosmetiku na tvář

Ahoj všichni! Protože je mi jasné, že ne každá z vás má k dispozici parfumérii, specializovaný obchod s bio kosmetikou nebo má chuť nakupovat na internetu, rozhodla jsem se sestavit tohoto malého průvode drogériemi. Ve třech dílech se dozvíte, co bych si vybrala, kdybych si musela koupit daný produkt v drogérii. V naprosté většině jde o výrobky dostupné v českých drogériích, takže doufám, že nebude problém něco sehnat, pokud by vás některý produkt nalákal. Dnes začneme s péčí o obličej, což je pro mě kategorie, kde se drogérek bojím a desetkrát vybírám, než abych přebrala. 

Čistič na obličej - Saloos Hydrofilní odličovací olej

S hydrofilními oleji mám dobrou zkušenost, co se týče odličování a čištění pleti. Můžete je dvoufázově použít na oboje - nejprve navlhčete vodou vatový tampónek (může být z kohoutku, nebo termální, květová...co se vám chce) a nakapejte pár kápek oleje. Takto odličte celý obličej pomocí tampónku a následně ještě pár kapek chvíli masírujte na obličeji. Smyjte vodou a vaše tvářička by měla být čistá, ale ne napnutá ani podrážděná. Oleje Saloos můžete koupit v mnoha variantách, já mám ráda růži a levanduli. Cena je něco přes sto korun a seženete je v dm.



Tonikum - Růžová voda Purity Vision

Najít dobré pleťové tonikum je dost fuška. Já jsem si oblíbila tuto růžovou vodu od Purity Vision, a ačkoliv to není tonikum v pravém smyslu, tak mi zmenšuje póry a má jemné hydratační účinky. Používám ji tedy místo tonika a vyhovuje mi to tak. Stojí dvě stovky a seženete ji v dm.



Pleťový krém - Olay Daily UV Fluid, Hipp dětský krém na obličej a tělo, Saloos pleťové oleje

Na léto jsem si oblíbila tento UV fluid od Olay (značka Olay je dostupná v Rossmannu). Je opravdu řídký, jako mléko, příjemně voní, dobře se roztírá a nenechá vás mastné jako smažák. Kromě toho obsahuje ochranný faktor 15, takže se nemusíte bát slunečních paprsků. Stojí kolem 160 Kč 



V zimě to chce něco víc, já mám ráda dětský krém Hipp s mandlovým olejem. Krásně hydratuje a vyživí pokožku, ale opět nezmastí. Taky je šetrný, protože je koneckonců pro děti. Cena je přibližně 80 Kč a je ho velké balení, můžete ho použít i na tělo. Nic nezkazíte ale ani s pleťovými oleji Saloos.



Krém na oči - Palmer's Line Smoothening Eye Cream

Tohle je první výrobek, který (zatím) není dostupný v ČR, jinak ale značku Palmer's distribuoval Rossmann, bohužel ji ale začali stahovat z trhu a není jisté, zda se vrátí. Je to strašně příjemný vysoce hydratační krém na oči a já ho prostě miluju. Cenově se pohybuje kolem dvou stovek, já jsem objednávala z internetu, ale doufám, že se u nás brzy objeví.



Pleťová maska - Rival de Loop Hydro

Už jednou jsem tu básnila o této masce značky Rival de Loop z řady Hydro. Mám ji opravdu ráda a je to podle mě nejlepší maska z drogérie. Za povšimnutí stojí i další pytlíčkové masky z této řady. V Rossmannu zaplatíte za pytlíček kolem dvaceti korun.


Peeling - Ziaja Ulga

Jsem zastánce velmi jemné exfoliace obličeje, a na to mi ideálně vyhovuje tento enzymatický peeling Ulga od Ziajy. Enzymatický peeling znamená, že neobrušujete nějakými částečkami ůpísku", ale enzymy, které "rozpouštějí" odumřelé buňky na povrchu pleti. Zní to trochu jako kovbojka, ale není. Nebojte se podráždění pleti ani zarudnutí. Peeling seženete za cenu kolem 70 Kč.



Balzám na rty - Labello Hydro Care, Placenta

Labello Hydro Care je pro mě nejlepší ze všech Labell (doufám, že se to takhle báječně skloňuje), není tak mastné jako modrá klasika. Kromě toho mám moc áda jelení lůj s placentou, oprvdu skvěle rty vyživí. A jestli je v něm opravdická placenta, tak to nechci vědět.




Pokud bych měla věci nakoupit jen v drogérii, vybrala bych si tyto výrobky. Nenašla jsem nic dobrého z oblasti lokální péče proti pupínkům, na to je podle mě nejlepší Sudocrem z lékárny, který mají snad všude a stojí pár korun.

A jací jsou vaši oblíbenci z drogérie? Máte nějaké zkušenosti se zde zmíněnými produkty?

Těším se na vaše komentáře,

INF







33 komentářů:

  1. Na plet používám krém synergen pro smíšený typ z rossmana. Rychle se vsákne a nemám pocit mastnoty a dobře matuje. A na odlíčení je můj favorit micelární voda z kauflandu za 30 korun :)Jo a ted mají v dm slevu na výrobky essence :)
    LK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu potvrdit. Podle mě je micerální voda z Kauflandu srovnatelná s růžovou Biodermou.NG

      Vymazat
    2. Já se snažím v poslední době používat hlavně přírodní výrobky, takže do krému Synergen bych asi nešla :). Ale kolik lidí, tolik chutí.

      Vymazat
  2. Já jsem měla tu masku Rival de Loop Hydro a pálila mě na obličeji, takže jsem to ani nevydržela a musela ji smýt :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, tak to mě mrzí :(. Ale aspon vím, že není tak úplně bezproblémová pro každého.

      Vymazat
  3. joo, saloos miluju. ac ma plet je mastna jako spek, po vsech moznych matujicich kremech se lesknu, po saloos oleji (pouzivam levanduli a ylang) mam plet odmastenou.. zazrak.. a sudocream, to je muj milacek :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, spousta lidí se olejů kvůli mastnotě bojí, ale ony jsou opravdu super :)

      Vymazat
  4. Hmm.. z péče je docela fajn noční krém z řady mořské řasy, ale jinak se přiznám, že péči z drogerie nemám žádnou..I když ten hydrofilní olej chci strašně vyzkoušet... Opravdu dovede odlíčit make-up i s řasenkou??Mě se tomu nějak nechce věřit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, olej odlíčí naprosto všechno :)

      Vymazat
  5. Jak je to s tou placentou? To bys měla jako medička vědět...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lol,co ma medicina spolocne s placentovym balzamom na pery?

      Vymazat
    2. Asi tak, Kat, díky za komentář :D. Jako medička mám přece vědět VŠECHNO :).

      Vymazat
  6. Tu řúžovou vodu používám asi dva týdny a je naprosto dokonalá :). Stala jsem se na ní závislou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, už si půjdu pro několikátou flašku :)

      Vymazat
  7. Mě poprvé ta maska Rival de Loop nic nedělala, ale zrovna včera jsem si jí dala znova a pálil mě obličej. Myslela jsem, že ho mám třeba nějaký podrážděný, ale když to tu píše i Lili, tak nevím:( Jinak ten fluid od Olay je úžasný!! A ráda bych vyzkoušela tu růžovou vodu a ten krém od Palmer´s bych brala hned:) Super přehled!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě fakt mrzí, že už jsi druhá, kterou s ní pálí obličej :(. Jinak moje druhá oblíbená hydratační (ale ne z drogérky) je od Nobilisu nebo Hádka lecitinová, ta je báječná, jako našlehaný jogurt...:)

      Vymazat
  8. Stejně pořád nevěřím tomu oleji, že mi neucpe obličej tak, že se udusím;)

    Moji oblíbenci z drogerie se postupně zužují, neboť jsem si začala kupovat kvalitní dražší kosmetiku a zjistila, že účinkuje daleko lépe (alespoň na mě), takže jsem přestala zbytečně utrácet nesmyslný částky v drogerce a ušetřené peníze vložím do kvalitního produktu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu věř a vyzkoušej :). A souhlasím s tebou, taky raději investuju do kvality, ale tenhle článek vzniknul hlavně proto, že ne každý bydlí ve větším městě, kde jsou parfumérky nebo nerad nakupuje na internetu.

      Vymazat
  9. Hydrofilní oleje od Saloos jsou skvělé. Na růžovou vodu se chystám. :) Masky Rival de Loop za mě nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžová voda je skvělá, myslím, že ti bude vyhovovat :)

      Vymazat
  10. Mě ta placenta vždycky odradí. :D Fakt nevím, co si pod tím představit, nejspíš to bude nějaká rostlinná složka, ale zní to hrozně.
    Jinak já pečující kosmetiku vybírám prakticky výhradně v drogerii; mám spoustu oblíbených výrobků na pleť, které kupuju právě tam - odličovadla (mléko a micelárka) od Corine de farme, příp. micelárka od Dermacolu, tonikum od Lirene, hydratační krém od Nivey, a pak třeba ještě jelení lůj, ten klasický. :-) Na labella mě neužije.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tu placentu taky radši nepředstavuju :D. Corine de farme je značka, kterou jsem zatím nezkoušela, ale když ji doporučuješ, zaměřím se na ni :).

      Vymazat
  11. Neviem ako v CR ale v slovenskej DM som si vsimla znacku corine de farme.mam pletovu vodu a mlieko a tvaria sa setrne pre plet - su bez parfemacie,parabenov a vsetkych tych chemikalii.aspon to je na obale :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji kupuju v Rossmannu a patří mezi mé oblíbené; přesně jak píšeš, je bez hloupostí navíc a podle mě taky nádherně voní, a to je můj nos dost vybíravý! :-)

      Vymazat
    2. Jj, tuhle značku tu máme taky, ale já jsem si nebyla zatím natolik jistá, abych nakoupila - ale děkuju, holky za doporučení, rozhodně vyzkouším!

      Vymazat
    3. Doporučuju hlavně odličovací mléko; micelárka je taky super, ale hrozně rychle mi ubývá. :-(

      Vymazat
  12. Tak ohledně tý placenty, našla jsem složení a mělo by to obsahovat lipidy a enzymy z placenty. Složení: Triglycerides Fatty Acides, Paraffin, Vaselinum Flavum, Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, Placental Lipids (and) Zea mays, Parfum, Hexyl Cinnamaldehyde, Hydroxycitronellal, Hydroxymethylpentylcyclohexenecarboxaldehyde, Citronellol, Benzyl Benzoate, Eugenol
    LK

    OdpovědětVymazat
  13. Ta voda/tonikum se mi líbí... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten Olay krém jsem si v létě koupila jako nouzovku, když jsem po ruce neměla žádný jiný denní krém se SPF, ale je vážně příjemný, jenom se mi moc nelíbí složení, takže pátrám dál po něčem, co mě nezruinuje, bude to přírodní a bude to mít nějaké SPF ;)
    Á propos - jak to myslíš, že Palmer's OPĚT distribuuje Rossmann? Snad se k němu nevrátili??
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já jsem ten článek psala už asi před dvěma týdny, kdy ještě Palme's měli a zapomněla jsem to upravit. Opraveno :). Slyšela jsem, že by možná mohli Palmer's navrátit, ale není to jisté. Trochu mě to štve, že lidi nekupujou takovéhle značky a oni je pak musejí stáhnout - a dál mažou Niveou (nic proti ní, ale prostě nové neznamená vždy špatné :)

      Vymazat
    2. Verunko, já mám od Natura Siberica, je přírodní, má spf 15 a stojí kolem 200. Bude někde recenze, ale zatím nestíhám :-(

      Vymazat
    3. Zní dobře, Natura Siberica se mi celkem zamlouvá.

      Vymazat
  15. What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively helpful and it has aided me out loads. I hope to give a contribution & aid other users like its aided me. Good job.

    Feel free to surf to my page - website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!