úterý 22. ledna 2013

Drogérie - kdybych si měla vybrat dekorativní kosmetiku

Ahoj všichni! Druhý díl miniseriálu je tady. Tentokrát se zaměříme na dekorativku, kterou já sice v drogérii kupuju málokdy, ale mám s ní z minulosti velmi bohaté zkušenosti. Protože ano, byly časy, kdy jsem neměla PayPal a moje peníze si žily poklidným životem :). Jdeme na to!

Make-up - Dermacol 24h control, Dermacol tónující krém

Vybrala jsem dva zástupce, s větším a menším krytím, a shodou okolností jsou oba od Dermacolu. 24h control má větší krytí, hodí se spíš na zimu a opravdu celkem dost vydrží. Líbí se mi také balení s pumpičkou, které je hygienické. Velmi suchou pleť by mohl trochu vysušovat, ale samá mám pleť smíšenou, proto můžu sdílet jen svou subjektivní zkušenost.



Pro chvíle dobré pleti doporučuji tónovací krém od té samé značky, ten bez třpytek (můj nos se leskne dost i tak...). Kryje jemně a přirozeně, nedělá na tváři masku a odchází z pleti nepozorovaně po cca šesti hodinách. 



Báze pod make-up - Dermacol Satin Make-up Base

Asi neexistuje jiná funkční báze z drogérie, taky ji nenabízí tolik značek. Já moc bázi nepoužívám, ale z drogérie bych si vybrala určitě tuto.



Korektor - Dermacol Make-up Cover, Rimmel Match Perfection

Teď to začíná vypadat, že Dermacolu trochu nadržuju...ale není to tak. Make-up Cover je určitě ten nejvíc krycí korektor, se kterým jsem se dosud setkala. Musí se ovšem nanášet v tenké vrstvě, aby nebyl vidět (hlavně pod očima). Jeho nevýhodou je, že v drogériích je nejsvětlejší dostupný odstín číslo 213, a ten je celkem tmavý. Světlejší se dají objednat na internetu.




Rimmel Match Perfection je korektor s rozjasňovačem, obzvlášť se hodí na oblast pod očima, ale zakryjete s ním i pupínky. Je moc příjemný, jemně chladí a opravdu rozjasňuje. Pokud chcete jemnější krytí a přirozený rozzářený vzhled, sáhněte po něm.



Pudr sypký - Dermacol Invisible Fixing Powder

Ze sypkých pudrů je to opravdu to nejlepší. Oceňuje ho i Asociace vizážistů ČR a vnabídce jsou myslím momentálně dva odstíny. 



Pudr kompaktní - NYC Smoothed Skin Pressed Face Powder

Na internetu je často srovnáván se známým Blot pudrem od MACu a já opravdu mohu potvrdit, že matuje jako blázen. Značku NYC seženete v Rossmannu a stojí kolem 90 Kč.



Tvářenka - Bourjois, Maybelline

Tady je to trochu větší oříšek, protože opravdu dobrých tvářenek z drogérie je málo. Určitě vás nezklame klasika od Bourjois, ale ta je dostupná jen v některých dm drogeriích. Všude naopak najdete tvářenky od Maybelline, které bych si asi vybrala já, převážně v nějakých nudných přirozených odstínech.





Oční stíny - L'Oréal Infallible, Maybelline Color Tattoo, L'Oréal Quad Pro

Pokud se líčíte denně, asi by vás nenapadlo hledat kvalitní stíny v drogérce. Výjimkou jsou ale tyto dva protukty - sypké stíny L'Oréal, které kvalitou překvapily i mě, a krémové Color Tattoo. Oboje dvoje se těší velké blogové přízni, takže na nich něco bude :). A pro ty, které chtějí líčení sladit s barvou svých očí nebo teprve se zkrášlováním začínají, jsou skvělé paletky Quad Pro.






Linky - Essence Gel Eyeliner

Linky už používám v podstatě jen gelové, ačkoliv dřív jsem byla fanouškem tekutých. Gelové linky se totiž překvapivě jednoduše nanášejí, vypadají přirozeně a vydrží celý den. Konkrétně tyto Essence je problém umýt i mýdlem, navíc jsou ve více odstínech, než jen v černé. A černá linka na běžné denní líčení opravdu málokomu sluší.



Řasenka - L'Oréal Volumissime x4, L'Oréal Volume Million Lashes Luminizer a Rimmel Extra Super Lash

První dvě jmenované jsou spíš s dražšího soudku, ale obě jsou opravdu skvělé, vytvoří impozantní objem i prodloužení. Pokud máte hlouběji do kapsy, tak kolem stovky stojí skvělá Extra Super Lash, klasika od Rimmelu, která příjemně překvapí svým výkonem.





Rtěnka - Catrice, Rimmel Kate

Tyto dvě značky jsou zárukou slušné kvality mezi drogérkovými rtěnkami. Catrice umí skvěle jemné rtěnky se střední pigmentací (ty se stříbrným obalem), zato ty od Kate Moss vytvořené pro Rimmel jsou výrazné, ale zároveň přehnaně nevysušují.




Lesk na rty - Essence stay with me, L'Oréal Infallible 8h

Essence lesky jsou levné, ale dobré. Lepí jen mírně a poměrně dlouho vydrží na rtech. Nelíbíse mi jen divný aplikátor. L'Oréal Infallible 8h jsou o trošku hutnější a lepivější, ale jejich výdrž je na lesk nadprůměrná. Taky nabízí širokou škálu odstínů. Obecně jsou lesky od L'Oréal moje nejoblíbenější.



Rozjasňovač - ?

Asi bych si prostě koupila nějaký světlý lehce třpytivý stín od L'Oréalu, například Infallible. Dobrý rozjasňovač momentálně v drogérii není.

Bronzer - Gabriella Salvete Bronzer Powder

Dobrý bronzer aby člověk v drogérii pohledal, například ten od Rimmelu je čirá hrůza. Mě ale celkem zaujal tenhle od české značky Gabriella Salvete.



Produkt na obočí - Alverde gel

Na obočí jsem si moc oblíbila tyhle gely od Alverde, které obočí zafixují a zároveň ho můžete pročesat i kartáčkem, který je na konci. Seženete ho v drogériích dm za cenu kolem stovky.



To by mělo být všechno, víc typů produktů asi neznám, pokud jsem na něco zapomněla, upozorněte mě prosím v komentářích a já se pokusím doplnit svého drogérkového zástupce.

Jaké jsou vaše oblíbené produkty dekorativní kosmetiky z drogérií?

Těším se na reakce,
INF




24 komentářů:

  1. Pěkný výběr :) jen bych ze své zkušenosti vyměnila bázi Dermacol za tu od Rimmelu(minimálně pro lidi s mastnější pletí, jako mám já) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak tu od Rimmelu musím zkusit. Je nová, ještě jsem ji nestihla prubnout.

      Vymazat
  2. Užasné věcičky :)
    Některé dokonce mám tu čest vlastnit, takže mohu potvrdit, že jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý bronzer má NYC, vlastné né dobrý, ale skvělý! :) Chválu slyším i na krajkové tvářenky od Dermacolu a jejich pudr (také s krajkou) mohu jen doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zálusk na pudr od NYC a korektor od Dermacolu (nebo od Rimmelu, Match perfection). A doma mám vzoreček od tvářenky Maybelline č. 53 Sweetheart Rose a musím říct, že přirozenější tvářenku (hlavně na zimní období) jsem nikdy neviděla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oboje určitě zkus, podle mě určo nebudeš zklamaná. A jestli jo, tak mne prosím nebij :)

      Vymazat
  5. U nás mají gelové linky Essence jenom v černé a šedé a jelikož jsem světlá, koupila jsem si šedé a v hnědé barvě testuju E.L.F. . Řasenku Extra Super Lash v současné době zkouším také a jsem nadmíru spokojená, fakt mě překvapila.

    OdpovědětVymazat
  6. S většinou souhlasím, jen bych asi už nekoupila tvářenku od Maybelline. Má jednu zásadní nevýhodu, a sice že je hodně slabě pigmentovaná. Ale zase nádherně voní.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou pigmentací máš celkem pravdu, ale zase je tímpádem vhodná pro začátečnice :)

      Vymazat
  7. dobrej výběr, s většinou souhlasím

    OdpovědětVymazat
  8. Rozjasňovač doporučuji tyčinku Made to stay od Catrice. Taky mají nějaký pudrový highlighter v černém obalu, je dorůžova a vypadá moc pěkně. I když je fakt, že Catrice není všude dostupný. S Gelem Alverde na obočí všema deseti souhlasím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tou catrice souhlasím, taky mám tuhle tyčinku, i některé stíny od catrice jsou dobré, a samozřejmě rtěnky

      Vymazat
  9. Souhlas s pudrem od NYC a gelem na obočí od Alverde. Musím už konečně vyzkoušet korektor od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten korektor je moc příjemnej, myslím, že zrovna tobě by mohl vyhovovat.

      Vymazat
  10. Výběr velice dobrý. :) S většinou tak nějak souhlasím.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já z drogérie používám na konturování pudr od NYC Cheek glow a je fakt pecka, yvdrží dlouho. V drogérii vypadají všechny světle, tak jsem vzala ten nejtmavší, ale na pleti vypadá o hodně tmavší,než v balení, takže na to pozor. Jinak mužu velmi doporučit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ježiši ja sem si až teď všimla, že už to zmínilo více lidí nade mnou :D Alespoň to vypovídá o jeho kvalitě

      Vymazat
    2. No právě, čím víc hlasů, tím líp :). Zkusím.

      Vymazat
  12. Super, na řadě věcí bychom se shodly, některé musím ještě testnout, takže díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hele, co máte všichni s těma Kate rtěnkama? Už jsem je několikrát zkoušela v drogerce a přijde mi to jak obyč krám, vypadám s nima jak zmalovanej panák :-D Vím, že jde o výraznost, ale tyto mi přijdou kýčovité...možná je to mnou, mě jen tak nějaká nesluší. Asi kouknu po tý Catrice, potřebuju rtěnku, se kterou budu vypadat přirozenějš, ale rty se mi nesmí lesknout, to nesnáším, tak snad nejsem moc náročná :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!