neděle 20. ledna 2013

Fake Bake Flawless

Ahoj všichni! Po přečtení množství nadšených recenzí jsem se rozhodla, že investuju do kvalitního samoopalováku, a to konkrétně do tohoto od Fake Bake, který se jmenuje stejně, jako výsledek, který slibuje - Flawless. Stojí opravdu nehorázné peníze, kolem 25 dolarů, takže jsem doufala, že to bude stát za to.



V balení najdete kromě cca 200 ml lahvičky s emulzí také gumové rukavice a "nanášecí rukavici", kterou emulzi aplikujete. Konzistenčně je to taková hnědá voda, nemá nic společného s krémem ani gelem, je to opravdu zcela tekuté. Voní krásně tropicky po kokosu, ovšem vůně se za několik hodin vytratí a do popředí se dostane typický samoopalovákový smrad. Samotná emulze se nachází v plastové lahvičce s klasickým kolébkovým víčkem a v balení najdete i stříkací rozprašovač.



Vodička je hnědá, což dost usnadňuje aplikaci, díky zabarvení vidíte, kam jste samoopalovák nanesli. K nanášení je opravdu nejlepší přiložená rukavice, buď nastříkáte emulzi rovnou na kůži a rukavicí rozetřete nebo nastříkáte na rukavici a rozmažete. Já to dělám jak kdy, ale například na obličej nikdy nestříkám rovnou. Rukavici je taky nutné aspoň po každém druhém použití prát, jinak ztvrdne. Aplikace je celkem snadná, pokud použijete dostatek tekutiny, tak se snadno roztírá. 



Výsledek je krásný a rovnoměrný, dokonce se mi s tím i trochu samoopálí obličej, což je co říct. Smývání je postupné, na těle mi vydrží až pět dní a na obličeji tak tři. Pokusila jsem se vám vyfotit před a po, snad bude rozdíl patrný.




Lahvička se nezdá být za tu cenu velká, já jsem zatím Flawless použila tak sedmkrát na celé tělo a ještě tam určitě půlku mám, což hodnotím dobře, bála jsem se, že spotřeba bude větší. Ve výsledku je to opravdu nejlepší samoopalovací přípravek, který jsem kdy vyzkoušela, ale je na mě opravdu drahý, takže si rozmyslím, zda ho koupím i příště. Hodnocení má u mě na 9/10.




Máte vy nějaký oblíbený samoopalovací produkt? Vyzkoušely už jste někdy značku Fake Bake?

Těším se na komentáře,
INF



13 komentářů:

  1. Já si nemůžu vynachválit tu mlhu ze Sephory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu musím vyzkoušet, až zase budou mít 1+1 :)

      Vymazat
  2. Dost mě pobavil ten název, ale i když je to dle tvejch slov zázrak, asi nadále zůstanu u svého nepřiměřeně vybledlého odstínu pleti, za kterej se mi kamarádi z jižích států posmívají;)

    Mimochodem, nebyl by tip na hodně světlý tinted moisturizer s RŮŽOVÝM podtónem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když já fakt pořád bojuju a chci vypadat živě :D. Zkusila bych NARS, ten mně přišel celkem růžovej.

      Vymazat
  3. Já se po pravdě samoopalováků strašně bojím :D
    Jsem opravdu běloba obecná a myslím si, že bych asi vypadala se samoopalovákem nepřirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Samoopalováky jsem dřív používala, ale teď už ne. Mám hodně světlou pleť s podtónem do růžova, studeně hnědé vlasy, takže jsem s oranžovou pletí jistě musela vypadat skvěle :-D Používala jsem obyčejné samoopalováky z drogérie (namátkou si vzpomínám na zn. Sundance nebo L´Oreal), které moc přirozeně nevypadaly. A ten smrad :-/ Teď mám doma asi rok samoopalovák od Dermacolu, byl v akci s podobnou rukavicí, kterou máš ty, a zkoušela jsem ho zatím jednou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tě :). Já doufám, že nakonec dojdu k nějaké duševní katarzi a se svou přirozenou barvou pleti se smířím. Ale nevím :)

      Vymazat
  5. Já na tohle moc nejsem... :) Ale už jsem o něm taky slyšela, a jen samé pozitivní ohlasy...

    OdpovědětVymazat
  6. tento som neskusala, dobre na mna zaposobil ten Biodermy:)

    OdpovědětVymazat
  7. Greate post. Keep writing such kind of information on your page.
    Im really impressed by your blog.
    Hello there, You've performed an incredible job. I'll certainly digg it and
    in my view recommend to my friends. I'm sure they'll be
    benefited from this website.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!