úterý 15. ledna 2013

Lednový Ladybox je tady!

Ahoj všichni, jsem tu zas s videem, kde rozbaluju Ladybox :). Doufám, že vás to pořád ještě baví, mě teda jo. Takže co jsem ve svém balíčku našla? Prý má být konečně personalizovaný!

Jinak se moc omlouvám za zpožďování zvuku, dělám s tím už asi hodinu a nic...nevím, jak na to. Snad se vám i přesto bude video líbit.



Komentáře můžete nechávat zde nebo na Youtube,
Vaše INF

9 komentářů:

  1. paráda, ta tvoje videa s rozbalováním mě vždycky hrozně baví. akorát tentokrát, nevím kde je chyba, ale zvuk je dost napřed oproti obrazu, takže si celou dobu ,,mluvila mimo". ale i tak jsem se bavila, nejlepší je, jak chceš zásobovat africkou vesnici řasenkama, to si mě fakt pobavila :-)
    jinak já jsem tentokrát neobjednávala, čekala jsem na první recenze a rozhodla jsem se nakonec úplně vynechat. tak jako ty to máš s tou řasenkou (že jich máš pro celou africkou vesnici), tak já bych to měla i leskem (kterým mám doma dokonce ten samý), lakem a teoreticky i tou věcí, kterou má každý jinou. oleje na obličeji nemám ráda a ty pidi vzorky krémů by byly fajn, ale nestály by mi za to.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s obsahem nadšená. Z řasenky mám totiž ohromnou radost! :) Lak na nehty máme stejný, ale já jsem místo linek dostala krémové oční stíny (velmi smradlavé, ale za to v rozkošném balení). A jinak se nám vlastně asi moc Ladybalíček nelišil... U mě rozhodně spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych chtěla někdy vyzkoušet Lady Box. Strašně mě láká hlavně to, že je balíček personalizovaný :)
    Odebírám SenzaBox, a tak jsem zvědavá, jestli Lady Box tento měsíc Senza box překonal :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já jsem vcelku spokojená :) Obsah mám stejný (včetně barvy laku), jen místo linek mám naštěstí bronzer :)) Jinak video jako vždy super, jen trochu škoda toho zvuku...

    OdpovědětVymazat
  5. Video je super, posunutý zvuk mi ani nevadil, jsi moc sympatická... Mě přišel od značky Cosmetika, nebo jak se jmenuje make-up, ale jen vzorek, tak mi to přijde nefér ://

    OdpovědětVymazat
  6. já byla tento měsíc spokojená...místo linek mám tvářenku co vypadá zatím spíš jako rozjasňovač, ale líbí se mi :)řasenek mám taky milión, ale kolegyně má dceru ve věku kdy si maluje a na značky moc nekouká, tak jí kousky co mi nevyhovujou zásobuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla bych tě opravit- já jsem hned včera psala e-mail na zákaznický servis a změnili mi adresu i čas na to jak mi vyhovovalo. Dá se to domluvit i telefonicky na zákaznické lince;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nic si z toho nedelej, ja budu mit zitra s dalsim LB uz asi 8 rasenku :D Takze muzem zasobovat i dve vesnice :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!