pondělí 14. ledna 2013

Make-up Rimmel Match Perfection

Ahoj všichni! V poslední době se mi sešlo nějak víc tekutých make-upů, ačkoliv používám víceméně jen minerály. Začalo mě ale bavit zkoušet, co nabízejí běžné drogérie. Tento make-up jsem koupila v dm v akci za stovku, momentálně se dá sehnat ještě v Rossmannu ve výprodejových stojanech, dále už nebude dostupný, pouze jeho "brácha" v lahvičce s pumpičkou.


Mám odstín 103 True Ivory, druhý nejsvětlejší. Rozhodně to není nic pro extrémní bledule, pro mě se hodí tak akorát na zimu, ačkoliv jsem ještě celkem hodně světlá. Co se týče balení, tak moc nemám ráda, když musím do make-upu sahat prsty, také pak rychleji vysychá. Kelímek mu tedy trochu vyčítám. Aspoň je ale skleněný, ne žádný levný plast.



Make-up konzistencí připomíná našlehaný jogurt, není příliš tekutý, proto ho nejraději nanáším prsty. Štětcem to nejde zas tak dobře, protože díky hutnější struktuře se snadno ve štětci zachytává. Zajímavě voní, já bych to popsala jako "listy". Na obličeji jakoby jemně chladí, což je nezvyklé, ale příjemné. 

Kryje celkem slušně, řekla bych středně, pokusila jsem se vám vyfotit před a po, snad bude patrný nějaký rozdíl. Nedělá masku, opravdu přirozeně splyne s pletí a není téměř vidět.




Vydrží tak kolem osmi až deseti hodin, není to žádná hitparáda, ale naštěstí neslejzá z obličeje tak, aby to bylo poznat, spíš se vytratí jako pára nad hrncem. Nepřijde mi, že by pleť vysušoval, ani že ji zmastí, je to něco mezi. Na obličeji neoxiduje ani nedělá šupinkovaté mapy.

Pro mě je to jeden z nejlepších make-upů, který se dá v drogérii sehnat. Moje zkušenosti s drogérkovými podklady jsou celkem široké a vím, že je těžké vybrat něco s dobrým výkonem za příznivou cenu. Tenhle Rimmel stojí minimálně za vyzkoušení, já mu dávám 7/10 a dokonce jsem ho pořídila i mamince. Ale pozor, Match Perfection v lahvičce je něco trochu jiného než v kelímku. 


Znáte tento makeup, vyhovuje vám? Nebo máte jiného make-upového oblíbence?

Jsem zvědavá na vaše komentáře,
INF

18 komentářů:

  1. taky ho mám, v nejsvětlejším odstínu a vyhovuje mi :) jenom mi trochu vadí, že na obličeji hodně rychle zasychá, takže si vždycky musím pohnout, když se maluju :D jinak mi přijde, že na mně vydrží jako každý makeup celý den až do večera, protože pokaždé odličuju snad všechen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho většinou nanáším prsty, takže je to rychlovka :)

      Vymazat
  2. Chtěla jsem se zeptat, jestli v sobě má hodně olejů nebo ne a jestli se hodí na mastnou pleť. Celkem jsem o něm uvažovala, ale nějak se pořád k tomu odhodlávám, až mi dojde ten, co mám teď nově pořízený..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám smíšenou pleť a je pro mě OK :)

      Vymazat
  3. Fakt bude končit? U nás ho mají normálně v regálech, to abych si ho šla koupit, mám ho docela ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás byl už jen ve výprodejích právě.

      Vymazat
  4. Já jsem asi jedna z mála, které absolutně nesedl, kdoví proč. Ale mamce taky moc vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento jsem nikdy neměla, můj oblíbenec je Max Factor Wightless Foundation, i když mám zálusk i na další, až mi dojde :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si ho v akci v Rossmanu pořídila rovnou dvakrát, je super a přes zimu teď nepoužívám žádný jiný...kupodivu mi nezvýrazňuje suchá místa na obličeji:) určitě souhlasím, je to jeden z nej MU v drogerkách :) docela by mě mrzelo, kdyby ho stáhli z prodeje, měla jsem v plánu ho používat ještě tak v nejbližších 5ti letech :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám u většiny make-upů ten problém, že mi zhoršují akné. Proto vybírám ty, které jsou přímo určena na problematickou pleť. Ale tento vypadá moc pěkně a to krytí není nejhorší...navíc cena je velmi slušná.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za tip :) Zrovna mi dochází pudr :)
    Ale přece jenom mě strašně láká Stay Matte :D

    OdpovědětVymazat
  9. Koupila jsem si ho už před nějakou dobou, když ho prodávali v akci s korektorem a musím říct, že s oběma výrobky jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle je nejlepší make-up jaký jsem kdy měla :)

    OdpovědětVymazat
  11. Neznám, musím zkusit.
    Zatím sázím na Revlon, MAC a Inglot...

    OdpovědětVymazat
  12. Měla jsem jej a byla jsem spokojená, škoda, že se už v naší oblasti nedá sehnat, je vyprodaný:-). Vyhovovalo mi, že byl spíš gel a kryl troškou hmoty snad všechno

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!