neděle 27. ledna 2013

Moje péče o pleť - VIDEO

Ahoj všichni,
znáte to, když se vám nechce učit oční? No, asi moc z vás ne, ale určitě chápete tu krizi, kdy byste měli dělat něco důležitého, ale chybí vám morální síla. Tak vzniklo i tohle video o péči o pleť, doufám, že se vám bude líbit a komentujte komentujte komentujte!




Vaše INF

P.S. Ptáci se do videa dostali náhodou, protože jsem na sobě zrovna měla ono tričko a na stole hrneček.

18 komentářů:

  1. Máš hrozně příjemnej hlas :-)!!!!!To se budoucí doktorce hodí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)! Popravdě, vždycky když ho někde slyším, tak se leknu.

      Vymazat
  2. Jo, jo, přidávám se - bavím se :D
    Mimochodem, z některých fotek bych ti občas věřila, že pleť nemáš zrovna dobrou, no ale po shlédnutí live ti to už nikdy věřit nebudu, protože obličej máš vážně krásný se vším všudy!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dělá zázračný a skvělý minerální make-up, doporučuji ho všude :). Ale moc děkuji.

      Vymazat
    2. Jako fakt? Ty bláho, já jim doteďka nepřišla na chuť :-/ A nevím, zda se ještě chci pokoušet. Ale zas, kdo by nechtěl být krásnější, že? ;)
      A mejkap beztak není všecko, takže... 8-)

      Vymazat
    3. Souhlas s poslední větou, já se taky snažím dávat důraz na péči. Jinak za mě jsou minereály opravdu top, ale chápu, že to nemusí vyhovovat všem, některé mohou vysušovat...pro mě zase asi nejsou BB krémy.

      Vymazat
  3. Učení se očního byla nejhorší pruda na světě ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. ty mas jaky zlaty hlas!!!jeej k tebe by som chcela chodit!
    Inak vedela si ze Bioderma ma BB krem? Recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé video jako vždy!:D Určitě mě toho mnoho z výrobků zaujalo, a tak by se mi hodilo pod video napsat soupisek to, co jsi tam ukazovala. A také info, jestli to je možné zakoupit v lékárně, drogérce, nebo na nějakých specifických internetových stránkách. Ale to je jen takový detail... A jinak jsem byla překvapená, že jsi hned po Sudocremu (též můj oblíbenec) nevytáhla i zinkovou mast:D Přijde mi, že všechny blogerky je vždy ukazují pohromadě jako výbornou dvojku. Jinak jsem zamilovaná do anti-blemish solutions od Clinique. Vlastně je to na pupínky můj každodenní spojenec:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Máš pravdu, soupisek už jsem k videu doplnila! Nějak jsem předtím byla líná, ale už je vše, jak má být. Ono s tou zinkovou mastí se to má tak, že od té doby, co mám Cicalfate a Sudocrem, tak už zinkovou mast ani nepotřebuji - měla jsem ji, ale poslala jsem ji dál, protože tyhle dva výrobky mi ji bohatě nahradily. Ten zázrak od Clinique chci určitě zkusit, takže jsem ráda za každé další ANO :).

      Vymazat
  6. Právě výhodou toho korektoru je, že se dá snadno vrstvit.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak po shlédnutí tohoto videa bude moje peněženka zase o něco lehčí! Olej od Primavery a krém od Avene musím zkusit! :) Já taky strašně ráda čtu a koukám na všechno, co se týče péče o pleti, protože chci mít pleť jako dětskou prdýlku :) Už se těším na další video!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tip na navlhčenie vatového tampóniku termálnou vodou mi zmenil (odličovací) život!:D Olivový olej na oči som už kedysi skúšala, ale nebolo to "ono". A teraz (v kombinácii s termálnou vodou) mi vyhovuje maximálne:-). Takže ďakujem za výbornú radu!;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!