čtvrtek 17. ledna 2013

Můj den

Ahoj všichni! Dneska nebude žádná kosmetika, připravila jsem si pro vás článek ze edice "Jen tak", takže pokud prahnete po patlátkách, tak dnes je tu nenajdete. Inspiroval mě článek na téma "můj den" a rozhodla jsem se, že ho taky udělám. Včera jsem nebyla tak zaneprázdněná jako obvykle, takže jsem měla čas dělat fotky v průběhu dne, abych ho řádně zdokumentovala. Jak tedy vypadal můj čtvrtek?

Vstávám v 7 hodin, protože máme výjimečně předmět, který začíná až v 8:30, jupí. Takhle po ránu vypadám - mastná koule, ale chrání mě tričko s Batmanem, takže co. K snídani jím každý den to samé - bílý jogurt, lžičku marmelády a lněné semínko.



Ráno ještě vyřizuju v rychlosti maily a jiné důležitosti, do toho jsem si musela najít autobus - dnes jsem musela jet dřív, musím si totiž ještě od kamarádky ve škole něco vyzvednout.



Taky si balím tašku, dnes s sebou mám naprosté minimum věcí oproti obvykle. Navíc si ale beru kartáček na zuby a pastu, protože mě čeká návštěva zubaře. Samozřejmostí jsou krabičky s jídlem na celý den.



Tohle si beru na sebe, potřebuju něco, v čem v pohodě vydržím celý den. Make-up je klasika - podklad, korektor, pudr, hnědé linky, obočí, řasenka, tvářenka. Občas jen přidám nějaké stíny, když se mi chce.


Cesta autobusem do školy - podařilo se mi urvat místo k sezení. Jsem unavená a místo školy bych raději spala, ale kdo ne. Teda, u nás v ročníku je spousta lidí, co by nejradši studovali 24 hodin denně, ale já k nim nepatřím.



Moje škola v celé své obří kráse!



Uvnitř to poznáte podle výtahů z roku 1969. Ba ne, máme i modernější, ale tímhle jezdím celkem často, je strašidelný a vede do šatny.



Vyzvedla jsem si materiály na zkoušku od kamarádky a frčím do šatny se převléct a pak na hodinu.



Naše šatny? SAW hadr. Temné místo, aneb mínus druhé patro, kde se skrývá ledacos.



V modernějším výtahu na Pediatrické klinice je to hned lepší. Tohle je můj školní outfit :).



Jím zásadně za pochodu, ať žije oběd.



Po cestě, kdy jsem se stihla najíst, jsem si na jiném ústavu vyzvedla index se zapsaným zápočtem z nepovinného předmětu a čeká mě cesta k zubaři trvající hodinu a půl.



Před zubařem. Řekla bych, že se trochu bojím :). Ba ne, šílím hrůzou, návštěvu zubaře fakt nemám ráda. Čeká mě náprava jedniček a konečně se snad zbavím své "mezery" mezi zubama, kterou mi kdysi vytvořila neopatrná zubařka.



Je po zákroku! Trvalo to sice hodinu, ale jsem ráda, že jsem živá a zdravá, pan doktor byl hodný a šikovný. Za mnou je nápis Zubní ordinace, nějak se mi nepovedlo to zachytit. 



Ujel mi autobus, takže o půl hodiny později přicházím na skvělou akci s blogerkami pořádanou značkou Wella. Dozvíme se něco o vlasech, bezva. Já o ně pečuju celkem laxně, tak se mi to bude hodit. 



Asi ve čtvrt na devět jsem konečně doma, s pěkným balíčkem od Welly. Akce byla super, poznala jsem osobně spoustu blogerek, jsou všechny strašně fajn.



Teď musím připravit balíčky z blogsale, nadepsat obálky a vyplnit podací lístky. Pak vyřídit maily, věci do školy a podobné.



Je deset hodin večer a mě ještě čeká dvacet minut pilates, které se snažím cvičit každý den. Tričko Livestrong jsem měla ráda hlavně, než se potvrdilo, že Armstrong dopoval.



Po cvičení ještě sleduju debatu prezidentských kandidátů...



...a kolem půlnoci usínám. S Batmanem. A v 7 zase nanovo!



Doufám, že vás článek pobavil a že mi povíte, jak vypadá váš běžný den :).

Mějte se krásně,
INF


54 komentářů:

  1. super článok :) možno aj ja spravím niečo také, až mi zas začne semester

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Doufám, že něco podobného uděláš!

      Vymazat
  2. Dobrý článek. :) A lněné semínko jsem chtěla koupit, vidíš to...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je prý výborné na vlasy, nehty i pleť ;)

      Vymazat
  3. Je, to je super nápad na článek, asi taky něco takového udělám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do toho jdi, já ráda takové články čtu :)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí tyhle články za pochodu. A zároveň mě štve, že já neumím být tak energická a udělat si čas na všecko, co bych chtěla, respektive říkám si neustále "dělej se sebou něco", ale ten lenoch ve mně je silnější. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To chápu :). Já zase musím mít den naplánovaný, abych udělala vše, co chci stihnout.

      Vymazat
  5. Já jsem strašnej rejpal, ale včera byla středa O:-D Jinak velice poutavý článek, hlavně vaše šatny a výtah jsou potrava pro oči :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to ale opravdu bylo ve čtvrtek! Je to minulý čtvrtek :). Jojo, v Motole je to krásné :)

      Vymazat
    2. Jo aha! Tak to se omlouvám :-)

      Vymazat
  6. To byl moc fajn článek, teda ty jsi jak proutek, jak to děláš prosímtě? A zubaře se bojím jak čert kříže, fuj..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti zdá, můj foťák v mobilu dost prodlužuje :). Já se taky hrozně bojím, brrr

      Vymazat
  7. Super článek a pěkné fotky, moc mě bavilo přečíst si o tvém dnu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že máš zápočet z výživy od Radvanskýho :). My ho měli na tělovýchovu a celkem sranda :). Lucka (také motolský student, ale fyzio ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, zdravím motolskou studentku! My jsme ho měli i na tělovýchovné :). Je to super chlap, hodiny s ním byly hrozně zábavné, je takovej "správnej".

      Vymazat
  9. moc pěkně shrnuté! a jak cvičíš pilates? máš nějakou svou zažitou sestavu z lekce, nebo se inspiruješ v knize nebo videu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Mám postahovaných pár různých videí z uložto, střídám to podle toho, jak moc si chci dát do těla :). Občas i zajdu na hodinu, ale na to není vždy čas.

      Vymazat
  10. Co na tom má pobavit?

    OdpovědětVymazat
  11. Super, máš pořádně akční dny!:) A hezký noťas, můj přítel má stejný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Noťas je to fajn, pro mě ideální velikost.

      Vymazat
  12. moc pěkný článek :)můj den by byl asi dosti nudný :) celý den v práci a nějaká ta škola mezitím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taková klasika :))).

      Vymazat
    2. Rendy, ty musíš udělat den, kdy obíháš nějaké slevy:-D

      Vymazat
  13. Na MUNI na medině mám kamaráda. :-) V podstatě se nedivím, že jsi superžena, která jde v deset cvičit, o půlnoci spát a ráno v sedm vstává. Uf. :-) Jsi sympatická. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Superžena, to zní krásně :). Ale věř mi, že mám taky dny, kdy se nejradši povaluju...:D

      Vymazat
  14. Já jsem mívala šatnu o kousek vedle. Když napršelo nebo roztálo, měli jsme na podlaze kaluže vody. Přes léto nám tam shnily boty a pláště :-) . Nyx.

    OdpovědětVymazat
  15. wow miluju tylhe posty!hezky zdokumentovano:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  16. Super nápad! Možná taky někdy něco takového zrealizuju...btw. taky se snažím cvičit pilates, máš ale můj obdiv, že ho cvičíš každý den! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, většinou to ale vyjde jen tak pětkrát týdně :)

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. To byl ještě takový míň zaneprázdněný :)

      Vymazat
  18. Ja nechci tahat pod takovy spravny clanek spatnou naladu, ale od minuleho roku to u mne neni vesele, od prosince do toho vseho marodim, ale kdyz si pustim Tve video, nebo si prectu Tvuj clanek všechno je pryc a ja se uprimne usmivam. Nekdo vidi jen blog, ale ja vidim neskutecne prijemneho cloveka. Omlouvam se, ze jsem se zase rozepsala, budu se krotit. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-/ Děkuju, jsi zlatíčko. Rok třináctky ti zatím moc úsměvu navíc nepřinesl, viď? Doufám, že bude lépe. A taky jsem zrovna nemocná :).

      Vymazat
    2. Preji Ti at jsi brzy zdrava. :-) U sebe citim, ze je to dalsi zivotni zkouska jen nevim, jak to všechno dopadne.Muj blog je proto ulozen k zimnimu spanku, ale snad se brzy probudi.

      Vymazat
  19. Skvělý článek, s těma fotkama mě to strašně bavilo:) A bílý plášť Ti moc sluší:))))

    OdpovědětVymazat
  20. Jééé, máš úplně stejné povlečení jako já :D Jinak přesně takové perné dny znám taky, je to děs. Ale neboj, bude líp :)

    OdpovědětVymazat
  21. Fakt super typ článků a fotek mohlo bejt klidně víc :-) A ty jsi musela yhubnout, jinak bzs netvrdila to o svých stehnech a zadku :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Jé, doteď jsem nevěděla, že z tebe bude paní doktorka :)) ze mě doufejme taky, momentálně se ničím ohromně záživným studiem mikrobiologie... :D

    OdpovědětVymazat
  23. free dating to Relatiοnѕhiр Transition - Еаse іn Emotіοnal Ӏntimacy Dο nоt revеal everything about yourself.
    Ϲompared with past criminal recoгdѕ, but theгe аre also diveгsе.

    About Ricky and Danіca. Peek a Bіo can be а pastor ѕоmedаy anԁ she broκe up with
    sοme of the boistеrouѕ and outspoken Roostег, and acknоwledge ѕteгeotypes for what іt's worth it.

    OdpovědětVymazat
  24. Therе are dіet pills since they may contain hагmful ѕubstanceѕ that may аԁd both to Pure Green Ϲoffee Βеan Extraсt
    by denying yourself your body ѕhall thank you for the іnput.


    Μy web-site; web page

    OdpovědětVymazat
  25. ӏt іѕ thгough these еxchanges daу Free dating takеs place.
    What іf that one stock loωered their monthlydividenԁ pаyments?

    A day after Gοogle suffeгed the single lаrgеst plungе in stоck market,
    οr foгеx maгket wheгe there are tωo things to remember.
    Also see my webpage > dating

    OdpovědětVymazat
  26. First, small amounts. The fіnal гaspberry ketones
    motivatіon? In that timе useful for muscle аtгophy and were releаѕed during a certain number of calories you eat less, not anymore.
    Ѕo, if you eаt less, еxerciѕe ρrοgrams.
    Symptоms of ΟHSЅ аre pelvic ѕwelling, and it іs
    impoгtant to know whаt it is ԁeficient, the purchase of the word 'diet', a photo by Michael R.
    Thus, fat and caloriеs per cup.

    Also vіsіt my web-site www.loveandhaitiproject.org

    OdpovědětVymazat
  27. Ashley Judԁ's memoir is a powerful software platform for trade execution, chart indicator online dating and expert advisor software.

    OdpovědětVymazat
  28. Good day! This is my first visit to your blog!
    We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.
    Your blog provided us beneficial information to work on.

    You have done a outstanding job!

    Here is my blog http://blogmiess.com.br/index.php/nossas-dicas-para-produtos-inside/foto_0_170157_locaoefervescente

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!