středa 2. ledna 2013

NUXE Reve de Miel krém na ruce

Ahoj všichni! Tak jak jste oslavili Silvestra? Já jsem byla u kamaráda na chatě a bylo to super. Nový rok vítám, loni jsem nebyla 31.12. 2011 ta nejšťastnější osoba na světě a řekla jsem si, že ten další rok bude lepší - a byl, až nad očekávání. I přes hodně práce a školy se mi podařilo pár fajn věcí (například udělat zkoušku z patologie) a dokonce jsem se loni na Silvestra poznala se svým přítelem, se kterým jsme teď bezmála rok. Pak že oslavy konce roku jsou nuda. Teď jsem zvědavá, co si pro mě připravil rok 2013.

Dnes jsem tu s dalším kouskem z travel kitu od NUXE, kterému jsem se dostala na dno ale až teď. Kit jsem kupovala v červenci, ale musela jsem nejdřív spotřebovat hromadu jiných krémů na ruce, takže padl za vlast až s úderem zimy.


Plné balení můžete koupit například na feelunique za necelé tři stovky. Krém je hustý tak akorát, pokud máte krém na ruce od Lavery z Ladyboxu, tak tento je o něco málo řidší. Balení je pěkné a jednoduché, design výrobků NUXE se mi líbí. Krém se roztírá a rychle se do kůže vsakuje, trvá mu to asi dvě tři minuty. Vůně je opravdu nádherná a výrazná, což nemusí být pro každého - silné květiny, asi růže či co, nevím...ale já tu vůni miluju. Rozněžňovala jsem se nad ní už ve článku o oleji této značky.



Co mě mrzí je, že hydratace nevydrží tak dlouho, jak bych chtěla, je to spíš průměrný výkon. Nevím, jestli bych si tento krém znovu koupila, a jestli ano, tak pravděpodobně jen díky vůni a dojmu, který na mě značka dělá - chápete, pařížská kosmetika, údajně přírodní, z lékárny, bílá tuba se stromečkem...Hodnotím tento krém na 5/10. Účinky mě zkrátka nenadchly, ale kdyby má v současnosti velmi oblíbená Lavera voněla stejně jako tadyhle NUXE, tak si jí koupím celý vagón.

Máte zkušenost s něčím od značky NUXE? Jaký je váš oblíbený krém na ruce? Máte rádi Paříž, lékárny a tubičky se stromečkem? Namazal by si tímto krémem Jan Tleskač své létací kolo?

Svěřte se mi v komentářích :).

INF

5 komentářů:

  1. Pěkná recenze. :)
    NUXE neznám vůbec, oblíbený krém na ruce je červený od Garnier a mám ráda Paříž. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červený jsem měla a přišlo mi, že hrozně mastil :(

      Vymazat
  2. Nuxe rozhodně není přírodní, stačí kouknout na složení. Každopádně se snaží, ve Francii jsem viděla jejich bio řadu, třeba někdy dorazí i k nám... nebo už tady je?
    tr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přírodní není, to vím. Bio řada ještě u nás není, ale koho to zajímá, stejně rozumný člověk objednává na internetu :).

      Vymazat
  3. Můj oblíbený krém na ruce je s bambuckým máslem od L'Occitane, voní jako miminko a dobře hydratuje. Taky mám ráda krémy od Essence.
    Od NUXE bych chtěla vyzkoušet ten jejich slavný balzám na rty, nemáš s ním zkušenost? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!