pátek 25. ledna 2013

O'Slee Clear Spa Sleeping Mask

Ahoj všichni! Dnes jsem tu s produktem, který už mám určitě tak rok, ale ještě jsem o něm nepsala. Pokud vám značka O'Slee není moc známá, tak se vůbec nedivím, je totiž z Malajsie a jen tak se sehnat nedá. Já jsem tuto masku koupila zde, kde na ni probíhá akce 1+1. Jedno balení je takřka u konce, jedno stále mám nerozbalené.



Jedná se o masku na spaní, tudíž je potřeba si ji nechat přes noc. Co slibuje výrobce?

O'slee Clear Spa Sleeping Mask (Advanced Formula) helps:
  1. Purifying : Botanic Clarifying Complex purifies skin and neutralizes skin toxins, making the skin more absorbent.
  2. Hydrating : Spa Moisturizing Factor (SMF) provides non-stop hydration to skin which enhancing skin revitalizing action overnight.
  3. Relaxing : The natural scent of rose helps realize relaxation and nice sleep. And skin becomes receptive to nutrients and moisture from skincare products.
  4. Anti-Oxidant : Newly added Licorice Extract and Vitamin E avoid skin from oxidation and provide skin with extra moisture overnight.
Cuticle and skin toxin are always the blocker for the skin to receive skincare ingredients. The series of CLEAR SPA natural skincare is the tailor-made solution to this. Its Botanic Clarifying Complex optimizes the absorption of skincare ingredients by purifying and detoxifying and let the skin well prepared for receiving the good of Pure Rosehip Essence and Spa Moisturizing Factor.



Takže by to mělo být hrozně moc skvělé. Masku tvoří řidší modrozelený gel a hezky svěže to voní. Gel nanesete v silnější vrstvě a jdete spát (samozřejmě se nezaryjete nosem do polštáře). Pozor, maska celkem lepí, takže radím používat pouze pokud spíte samy nebo je váš partner tak zoufalý, že je pro něj lepší olezlá partnerka než žádná. EDIT: Maska nijak nezasychá, lepká celou noc. Je dobré buď spát na zádech, dát si na polštář ručník nebo si olepit obličej papírovými kapesníky - záleží na chuti :).



Ačkoliv spaní s maskou není super extra nejvíc příjemné a ráno budete vypadat jako vyděděnec z ostrova leprosárií z Angeliky, tak když masku smyjete, bude to super. Krásná vyčištěná vyhlazená tvářička, dorůžova vyspinkaná. Ten efekt je až překvapivý. Co se týče složení, není to žádná příroda, ale narozdíl od jiné asijské kosmetiky mi přijde seznam až nezvykle krátký :).



Pro mě je tohle nesmírně zajímavý produkt a pravděpodobně si masku pořídím někdy znova, až se mi tedy podaří vyplácat všechno, co mám doma. Cena 13 dolarů za dva kelímky je víc než přátelská.



Znáte tuto značku? Co říkáte na spací masky, zkoušely jste už nějakou?

Jsem zvědavá na vaše komentáře, 
INF

29 komentářů:

  1. Značku neznám, ale vypadá to dobře. Jen ta aplikace přes noc mě dost odrazuje... :)

    OdpovědětVymazat
  2. No musím říct, že mě to hodně zaujalo..ani by mi nevadilo naplácat a jít spát..:D A ta cena..hmm díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti zalíbila, za tu cenu je super.

      Vymazat
  3. jako jo... ten efekt je ráno naprosto překvapivý. ale ta ulepenost mě natolik otravovala, že jsem ji zatím znovu nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je fakt, že ta ulepenost mě taky trochu štve. O nákupu budu přemýšlet, až když vyplácám ještě jedno plné balení, co mám.

      Vymazat
  4. Vypadá to fakt zajímavě. Ale strašně mě rozesmál ten lubrikační gel ve složení :-D Ono to bude mít asi i podobnou konzistenci, ne?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, že jsem si nevšimla? Já to nějak nezkoumala :D. Máš pravdu. No...jo...je to podobné :D

      Vymazat
  5. Zajímavá věc :-D Nikdy jsem o spacích maskách neslyšela. A neotírá se ta maska do polštáře? Málokdo spí celou noc na zádech... Zaschne a pak účinkuje, nebo co dělá? Neumím si to nějak vůbec představit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku se otírá, proto je dobré spát na zádech nebo si třeba olepit obličej papírovýma kapesníkama (tak to dělám já). Ona se trošku vsákne, ale pořád dost lepí...a takhle je to celou noc.

      Vymazat
  6. Já mám masku na spaní značky Holika Holika s příznačným názvem Praha a nemůžu si stěžovat. Celá se vsákne, nelepí a ráno je tvářička jako lusk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkouším, hned jsem koukala na tvůj blog :). Navíc ten název Praha - to si o to úplně říká!

      Vymazat
  7. Vůbec to neznám :) Kdyby to bylo lehčeji sehnatelné, tak bych ji určitě zkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že cosme není zrovna ten nejpřátelštější e-shop na světě...

      Vymazat
  8. Normální masky- ano to znám.
    Ale masky na noc? O tom jsem nikdy neslyšela!
    Každopádně, vypadá to zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Spací maska by se docela hodila, přece jen se vždy říkalo ,,vyspi se do krásy!" :D Ale asi by mi vadila ta lepkavost .... Jinak vypadá maska zajímavě, ale nevím, jestli by byla vhodná na mou pleť..LL*

    Giveaway o stíny MAC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lepkavost není nic moc, to je pravda. Jinak myslím, že maska je vhodná na každou pleť.

      Vymazat
  10. Vypadá dobře, ale já na sobě nic lepkavého nesnesu. A navíc by mě ani neměla přes noc jak zkrášlit, protože se v noci vrtím a všechnu masku bych měla na polštáři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě to opravdu není disciplína pro tebe :)

      Vymazat
  11. znám, měla jsem o nich dost věcí na bělení - leč nefungovaly :D
    a zbyl mi už jen pudr, který nepoužívám a už mi leží v komebagu tak 4 roky :DD je totiž strašně růžový

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já nějak ani nevím, jestli existuje nějaká věc na bělení, která funguje, moc tomu konceptu nevěřím...spíš bych se bála, že by to mohlo nějak radikálně ztenčit kůži, jako že to obrušuje, až to...ztenčuje!

      Vymazat
  12. ale máš pravdu s tím složením, to bylo u nich vždycky dost v pohodě a krátké

    OdpovědětVymazat
  13. maska mě zaujala, jen bych s ev posteli asi musela přivázat, protže já nevydržím spát v klidu a ráno bych měla masku určitě obtisknutou i na zdi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta představa, jak někdo spí přivázaný k posteli, je dost zajímavá :D

      Vymazat
  14. Spací masky můžu, mám dvě od Baviphatu a předevčerem mi konečně došla zásilka z cosme-de a s ní i tahle maska... už se těším, až ji vyzkouším.
    Bibi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baviphat musím zkusit, mám to už dlouho v plánu.

      Vymazat
  15. Tak tohle by asi nebyl výrobek pro mě - zaprvé se v noci strašně melu a za druhé náš pes, co spí s náma, miluje, když jsem čímkoli namazaná, všechno musí ochutnat :-D Ale má to opravdu moc pěkné složení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by si pejsek asi dost pochutnal :D

      Vymazat
  16. Its like you read my mind! You seem to know so much about
    this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you could do with some pics to drive the
    message home a little bit, but other than that, this is great blog.

    A great read. I'll definitely be back.

    Here is my webpage ... website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!