pátek 11. ledna 2013

Palmer's Line Smoothening Eye Cream

V oblasti krémů na oči jsem věčný zkoušeč. Když jsem si asi před čtyřmi měsíci chtěla pořídit nějaký nový, hodně jem pročítala recenze na make-up alley - chtěla jsem výkonný krém za příznivou cenu. Tento od Palmer's měl skvělá hodnocení, tak jsem ho objednala. U nás bohužel není dostupný, ale já jsem ho koupila na feelunique za necelých sedm liber. 



Bohužel jsem tak trochu vyhodila krabičku, takže složení jsem vám vypsala zde:

Ingredients: Water (Aqua) Cetearyl Alcohol, Theobroma Cacao (Cocoa) Extract, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Diethylhexyl Sebacate, Glycerel Stearate, PEG-100 Stearate, Glycerin, Ceteareth-20, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter , Polymethyl Methacrylate, Cocoa Nucifera (Coconut) Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Polyacrylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Retinol, Tocopherol Acetate, Hydrolyzed Milk Protein, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Root Extract , Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance (Parfum), Steareth-20, Chrysin, N-Hydroxysuccinimide, Palmitoul Oligopeptide, Palmitoul Tetrapeptide-7, Butylyphenyl Methylpropional, A-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Benzyl Benzoate, d-Limonene, Linalool, Citronrllol, Phenoxyethanol, Ethylyparaben, Butylparaben, Isobutylparaben.

Jo, žádná příroda, PEGy, parabeny...tehdy jsem ale přírodní kosmetiku tolik neřešila. Ale popojedem. Krém je v klasickém balení objemu 15 ml a líbí se mi na něm, že má špičatý aplikátor - aspoň se nemusím bát, že mi do něj nalezou neřádi. Také se takto dobře dávkuje.



Je poměrně hutný, což mi vyhovuje, nemusím moc takové ty lehké lepivé gely, raději pořádnou kolomaz. Dobře se roztírá a celkem rychle se vsákne - asi za pět minut. Nedělá problémy s korektorem, jako některé oční krémy, které způsobují cuckovatění.



Měl by být jaksi proti vráskám, ale tam jsem rozdíl nezpozorovala. To hlavní, co se mi na něm líbí, je, že pleť okolo očí opravdu výborně hydratuje a máte pocit, že jste pro jemnou kůži kolem kukadel něco udělali. Navíc nelepí.

Co se týče hydratace, je to můj oční krém číslo 1 a pravděpodobně si ho koupím znova. Hodnotím na 8/10, protože ač je skvělý, tak jsem nezaznamenala efekt v boji proti kruhům pod očima a bodík strhávám i za parabeny a podobné nepěknosti.



Máte nějaký oblíbený krém na oči? Nebo je vám to fuk a mažete tím, co vám přijde pod ruku? A jaké jsou vaše zkušenosti se značkou Palmer's?

Těším se na komentáře,

INF

17 komentářů:

  1. Miluju tu značku, je to pár měsíců zpět co jsem v drogerce Rossmann objevila výprodej jejich výrobků, koupila jsem tělové máslo a olej, terý voní neskutečně nádherně po kakau, oleje mám ještě trošku a etřím si jak nejvíc můžu, jelikož od té doby jsem Pamer´s nikde neviděla. Skvělá recenze, já používám oční krém od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, asi stahovali Palmer's z českého trhu, což je podle mě škoda. A který od Dermacolu máš?

      Vymazat
  2. Já používám od Alverde s měsíčkem. Jsem s ním spokojená, sice to není na žádné mizíkování hlubokých vrásek (které já zatím nemám, ale s touto funkcí v podstatě nepočítám u žádného krému), ale dobře hydratuje, má šetrné složení, je příjemný a za příjemnou cenu, co více si přát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ten mrknu, až půjdu kolem, díky ;)

      Vymazat
  3. Teď momentálně používám Botocell od Dermacol a jsem spokojená...tento krém musí být skvělý, Palmer's mám moc ráda, jen tady ho sehnat je nemožné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, ale dá se objednat ze zahraničí, myslím, že za to stojí ;)

      Vymazat
  4. Fajn recenze, škoda těch parabenů v krému, bohužel na obličeji je nesnesu. S Palmer´s mám zatím pouze jednu zkušenost, a to s tělovým mlékem. No musím říci, že lepší a účinější jsem ještě neměla, je to spíše máslovitá konzistence než mléko a je na jedničku,krásně hydratuje, zpevňuje, zajímavě voní a ve složení je opravdu třeba kokosový olej, palmový olej, kakaové máslo apod., na druhou stranu bohužel i paraben.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ta chemie mě taky mrzí, jinak by byl dokonalý :-/.

      Vymazat
  5. Objevila jsem až ve výprodeji koncentrovaný krém na ruce a nadchl mě tak, že jsem chtěla vyzkoušet další výrobky. Bohužel už v Rossmannu vše doprodali. Objevila jsem jen tenhle e-shop, ale kdo ví, jak jsou zásobeni. Vypadá to tam trochu uvadle.

    OdpovědětVymazat
  6. S touto značkou zkušenosti nemám. Používám gel od Ryoru a pak gel od Oriflamu. Já moc ty "kolomazi" nemusím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě musím mít pořádnou kolomaz :D!

      Vymazat
  7. Já mám ráda Vitamin C+ oční krém od Lumene, řekla bych, že s tímhle budou hodně podobné :-) Akorát si myslím, že Lumene je přírodnější, ale kdo ví, že ano :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní jako super tip, vyzkouším! A kde se dá Lumene koupit?

      Vymazat
    2. Ve Fann nebo na netu, ceny jsou srovnatelné, myslím :-) Tady jsem o něm psala, tak můžeš mrknout: http://aodori.blogspot.cz/2012/11/lumene-vitamin-c.html Docela by mě zajímalo, co bys na něj říkala, protože slibuje účinky, které já na sobě nedokážu posoudit, ale ty jsi větší odborník přes oční krémy :-)

      Vymazat
  8. Highly descriptive article, I enjoyed that bit.

    Will there be a part 2?

    Also visit my homepage :: www.filipdewinter.be

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!