sobota 12. ledna 2013

Příjemný večer se značkou Wella

Spolu s asi pětadvaceti českými blogerkami jsem byla pozvána na akci se značkou Wella. Jednalo se o večerní událost, kde nám byly představeny novinky od Welly a mohly jsme si i vyzkoušet vlasový styling vedený známým kadeřníkem Tiborem Němcem a jeho dalšími kolegy. Byla jsem moc zvědavá, hlavně jsem se těšila, až poznám ostatní holky blogerky. Na akci jsem dorazila o něco později, ale naštěstí se program tepre rozjížděl. Dostala jsem welcome drink a pohodlně se usadila v sále. Na pódiu nám mezitím byly představeny novinky, které přináším i vám.


Wella inovovala složení laků na vlasy, nyní obsahují o 30% menší částice, takže se mají rovnoměrně rozprášit do vlasů a ty pak nejsou slepené a těžké. Na to já upřímně moc nevěřím, vždy, když si vlasy nalakuju, vypadá to jako helma. Ale tady jsem měla příležitost si takovým lakem zpevněné vlasy osahat a byla jsem příjemně překvapená, že byly stále jemné a přirozené. Změn se dočkaly také pěnové barvy na vlasy - bude víc odstínů na výběr. Krom toho bude v prodeji také nová řada Frizz Control pro rozčepýřené (to není oficiální termín...) vlasy.


Po "přednášce" následoval workshop, kde jsme se přiučily něco o stylingu vlasů. Já sama tomu moc nedám, přiznávám se, ale měla bych. Tibor nám řekl několik zajímavých poznatků, například:

- vlasy je nutné lakovat z dostatečné vzdálenosti, aby se částečky laku mohly dostatečně rozptýlit a neslepily vlasy
- pokud si vlasy natáčíte do vln, je dobré je po natočení připevnit sponkou k hlavě, aby vychladly - díky tomu zpevnění déle vydrží
- pro nějaký ten objem stojí za to vlasy u hlavy LEHCE natupírovat, stačí dvakrát třikrát projet dlouhým tahem kartáčem
- před použitím kulmy nebo žehličky je dobré vlasy lehounce nalakovat, tak, aby se vlas nespálil, ale zároveň aby účes něco vydržel
- co se týče barvení, dávejte si pozor, abyste barvu dávaly jen ke kořínkům a pouze na poslední tři minutky ji protáhněte i do délek, nedojde tak k vrstvení barvy na "vzdálenějších částech" vlasů a ty pak nejsou matné a bez života
- pokud si děláte drdol nebo culík na stranu, pěšinka ve vlasech musí být co nejvíc naproti po diagonále od culíku/drdolu, aby účes působil vyváženě


Wella si pro nás připravila i příjemné občerstvení a my jsme tak mohly probírat všechna nová moudra :). Odnesla jsem si i nějaké dárečky, už se těším, až je vyzkouším a přinesu vám na ně recenzi. A co mě osobně zaujalo?

Líbily se mi nové laky, hlavně řady Sensitive a HydroStyle - laků pro citlivou pokožku nebo s hydratačními složkami podle mě na našem trhu moc není. Také mě zaujaly bezoplachové kondicionéry z Pro Series řady, která je běžně dostupná v obchodech. Novinek je ale mnohem více, můžete se pokochat na fotografiích.

Řada Fullness for Fine Hair - objem pro jemné vlasy (to potřebuji)


Řada Hydrostyle - hydratační stylingové přípravky


Řada Brilliant Colour - pro ochranu barvy


Řada 2-Days-Volume - pro obří objem, který vydrží i druhý den (to asi vyzkouším)


Řada Extra Strong a Ultra Strong - velmi silné zpevnění



Řada Heat Creations - pro ochranu vlasů před teplem


Řada Sensitive - bez parfemace, pro citlivou pokožku hlavy


Řada Volume - pro objem


Řada Shiny Hold - pro oslňující lesk


Řada Style&Repair - pro poškozené vlasy


Řada Curls&Waves - pro kudrnaté a vlnité vlasy


Znáte vlasovou kosmetiku Wella? Zalíbilo se vám něco z nových výrobků? A co vy a styling - věnujete mu ráno nějaký čas nebo jako já vlasy jen přočešete a nazdar? :)

Těším se na vaše komentáře,
INF


P.S. Děkuji PR oddělení značky Wella za pozvání na akci. Napsat o tomto setkání článek nebyla povinnost, udělala jsem to sama od sebe, protože mě novinky opravdu celkem zaujaly (hlavně proto, že jsem úplný zajíc v oblasti vlasového stylingu), tak jsem vám je chtěla ukázat. 

18 komentářů:

  1. Koukám, že chceš vyzkoušet podobné věci jako já :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) No vidíš, to jsem ráda, že se shodneme.

      Vymazat
  2. tohle téma jde trošku mimo mě.. vlasové péči ani styling moc nedám, i když bych měla..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě štve, že jsem tě nepoznala :D Když tvůj blog už nějakou dobu čtu...no co se dá dělat :) Jinak ten bezoplachový kondicionér celkem funguje, včera jsem ho zkoušela, a vlasy mi drží skoro tak, jak chci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :). Tak snad příště! Já jsem ještě nic z dárků nezkoušela, ale zvědavá jsem :).

      Vymazat
  4. Mám to podobné jako ty, moc se s tím neštvu, většinou jen pročešu a jdu. Účesům se věnuji hlavně v létě, ale i tak to není žádná sláva, měla bych na tom zapracovat. A přitom je na youtube tolik návodů na skvělé účesy, které vypadají krásně a přitom jsou strašně jednoduché. Jenže to bych nemohla být tak líná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě :D. Já ráno stihnu maximálně udělat culík a běžím :)

      Vymazat
  5. To musel být super večer. Bohužel jsem se ho nemohla zúčastnit, tak jsem ráda za reportáž a fotky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to hrozně fajn, škoda, že jsi nemohla dorazit, ráda bych tě poznala ;).

      Vymazat
  6. mě by z toho zajímala jediná věc, to pro vlny - což ale předpokládám, že jste na vyzkoušení nedostali, tkž nic ;) (kupovat si to nebudu, nějak těm stylingům z drogerky vůbec nevěřím, pokud je to něco jinýho, než olej na konečky - co jsme zatím zkoušela, tak mi z vlasů pokaždý udělalo težký lepidlo)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli myslíš Nesmývatelný krém na vlny, tak ten máme na vyzkoušení :) Akorát nevím, jak ho budu zkoušet, když mám vlasy rovné jak hřebíky :)))

      Vymazat
    2. myslím ten poslední obrázek - což bude asi tužidlo, tipuju :)
      ale tak krém taky dobrý no ... jestli ho teda někde vyzkouší někdo s vlnama :D

      Vymazat
  7. Já jsem zvědavá hlavně na ty šampony :) A velkou premiéru bude mít i pěnové tužidlo :) Jinak to byl moc příjemný večer a ráda jsem vás všechny viděla :)

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsem tě ráda poznala:-), škoda, že na povídání nebylo víc času:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já si ráda přispím, takže většinou ráno stáhnu vlasy jen do culíku a běžím, na styling už fakt nezbývá čas.
    Akce byla moc povedená, jen mě mrzí, že jsme se tam "nepotkaly" :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě Wella nikdy moc nevyhovovala, vždycky mi vlasy prostě umastila.. Ať jsem si jínanesla málo nebo hodně.

    OdpovědětVymazat
  11. You are so interesting! I do not suppose I have read through
    a single thing like this before. So wonderful to discover
    somebody with some original thoughts on this subject. Seriously.
    . thank you for starting this up. This website is something that
    is required on the web, someone with a bit of originality!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!