středa 9. ledna 2013

Spotřebováno! 3

Jsem ráda, že se mi daří spotřebovávací tendence a že jsem za cca měsíc a půl skolila tolik produktů. Stejně sem ale stále raději nebudu dávat věci, které mi doma přibyly, protože pak bych se za svoji nákupní mánii musela stydět :). 

Výrobky jsou hezky pohromadě zde:


Termální voda La Roche-Posay je moje oblíbená, vždycky si kupuju více lahví zároveň. Používám ji v létě i v zimě, kdykoliv potřebuju osvěžit obličej. Je taky výborná, pokud to přeženete s pudrem a minerálním make-upem, krásně moučný vzhled srovná.

Zubní pasta Pearl Drops má bělit zuby jemně a každodenně, já jsem ovšem nezaznamenala žádný efekt.

Báze pod stíny e.l.f. je super vychytávka za pár korun, není o moc horší než Primer Potion od Urban Decay. Existuje i minerální verze, kterou jsem taky měla, ale nepoznala jsem rozdíl.

Tělové máslo s kozou od Ziajy jsem měla ráda, voní čistotou a velmi dobře hydratuje. Mají i jiné vůně, za tu cenu je to super máslo pro prázdnější peněženky.

Sebamed Repair Shampoo je obyčejný šampón, nic mi nedělal, ale na cesty dobré.

Balea šampón pro hnědé vlasy je moc fajn, neobsahuje silikony, což beru jako plus. Umyje dobře, hodně pění a vlasy jsou po něm pěkně lesklé. Navíc stojí čtyřicet korun

Šampon Rene Furterer Forticea jsem dostala od e-shopu parfums.cz. Překvapilo mě, že moc nepěnil, takže jsem se bála, že nebudu mít vlasy dostatečně umyté. Naštěstí ale mastné nebyly, dokonce jsem spatřila o nějaký ten objem navíc. Příjemné.


A co vy, daří se vám spotřebovávání? Jestli jste v mínusové bilanci, tak vám to dost závidím :).

Těším se na vaše ohlasy,

INF








11 komentářů:

  1. Spotřebovávání se mi docela daří. :) Ale do mínusové bilance to má ještě hodně daleko.

    OdpovědětVymazat
  2. ten poklad pod tiene od elfu mam a je velmi dobry, pomaly mi tiež dochadza no a s tym šamponom od balei zato ja niesom spokojna, tak neviem kto ho teraz dopouživa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podstrč ho někomu z rodiny nebo kámošce ;)

      Vymazat
  3. Já to nechápu, jak je možné spotřebovat tolik věcí během krátké doby. I když se fakt hodně snažím a mám pocit, že se mažu všema mastma po celém těle v několika vrstvách, ty krémy prostě neubývají:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš vzít v úvahu, že to jsou jen věci, co byly už rozdělané, takže jsem je spotřebovávala třeba X měsíců...

      Vymazat
  4. Ten Balea šampon je skvělý, ale ještě lepší je bezoplachový balzám ze stejné řady. Krásně voní a obsahuje zlaté mikročástečky, takže vlasy chytnou pěkný lesk a rozzáří hnědou barvu :)
    L.

    OdpovědětVymazat
  5. Spotřebovávání se celkem daří, ale mínusová bilance je utopie, které bych možná dosáhla po smrti... i když pak bych zas nic nespotřebovala, takže ani tehdy :-D Ani já svoje nákupy nezveřejňuju, jsem na tom jako ty v tomhle :-D

    OdpovědětVymazat
  6. You are so awesome! I do not think I've read something like this before. So good to find somebody with original thoughts on this subject matter. Seriously.. thanks for starting this up. This website is something that is required on the web, someone with a bit of originality!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!