pondělí 7. ledna 2013

SWAP! Niky vs. In Your Face

Ahoj všichni! Nevím, jestli znáte fenomén zvaný SWAP, ale pro jistotu - jde o to, že se dva (nebo dvě) domluví na výměně balíčku, ve kterém je dohodnutý počet a druh věcí. Swapy jsou hodně k vidění právě na kosmetických blozích, kde si dárečky vyměňují blogerky mezi sebou. Já jsem to celkem chtěla zkusit a shodou náhod se mi na mail (in-your-face@centrum.cz) ozvala sympatická youtuberka Niky (kliknutím na odkaz otevřete její kanál na YT). 


Moc jsem se těšila, protože miluju dárky a jejich rozbalování (možná proto mě tolik baví i beauty boxy). S Niky jsme se domluvily na pěti kusech a teď vám představím, co jsem v balíčku našla já.



Když dnes zvonil pošťák, byla jsem překvapená velikostí balíku! A4 tlustá obálka...a já jsem přitom posílala takovou maličkou krabičku...připadala jsem si trochu trapně. I tak jsem se ale na rozbalování moc těšila!

Všech pět věcí bylo krásně vánočně zabaleno a dostala jsem i pár věcí jako překvápko. Moc mě potěšil i milý dopis přímo od Niky, kde popsala vše, co mi zaslala. 



A musím říct, že mě Niky odhadla naprosto skvěle! Sama jsem byla překvapená, protože některé věci o mně vědět nemohla. Jako jedno z překvápek jsem například objevila perníčky s cukrovou polevou - vůbec nevím, jak Niky přišla na to, že už od dětství zbožňuju Ruměnky, ale tohle se jí opravdu povedlo!



Dále jsem vybalila sprchový gel Balea s vůní broskve a růže - zase úžasná trefa, protože  já ovocné a ovocně květinové vůně miluju - nejsem moc na takové ty sladké á la čokoláda, káva, skořice...takže voňavý sprcháč je super!

Šampón Nivea Diamond Gloss je přesně to, co na svoje vlasy potřebuju - pořádnou dávku lesku, mám je totiž dlouhé a někdy vypadají hodně unaveně. Tento šampón jsem už dokonce kdysi měla, takže další trefa do černého.

Stíny Essence v odstínu 27 Love Talk mají naprostou kouzelnou tmavě zelenou barvu, ideální na večer. Moc se mi líbí, jak přecházejí od tmavě šedé ke smaragdové a shodou okolností jsem kdysi dávno měla stíny podobné, jenže se mi časem rozpadly, takže tyto je báječně nahradí.

Lak na nehty Dermacol mě potěšil nude růžovou barvou přecházející do zlaté. Přesně takové odstíny mám ráda na léto, takže si ho schovám a o prázdninách se budu blýskat.

Vanilkové svíčky jsou mňam a svíčky jsou jediná věc, kde můžu sladké vůně. Opět nevím jak na to Niky přišla, že vanilkové svíčky jsou moje zimní must-have, ale trefila se....už po několikáté :).

Jako překvápko navíc jsem objevila ještě Tělové mléko Garnier a ovocný deodorant Fa - ideální na cesty nebo do kabelky.



Chtěla bych touto cestou Niky moc poděkovat a doufám, že se i jí balíček ode mě líbil. Je to sympatická holka, hodně jsme si mailovaly a komunikace s ní byla na jedničku. 

Zkoušely jste už někdy swap? Nebo vás tohle neláká? 

Těším se na vaše komentáře a jdu si hrát s dárky :).

INF

EDIT: Spousta z vás píše v komentářích, že by do toho nešla s nikým z ČR, protože by měla zájem o výrobky, které u nás nejsou dostupné. Já jsem tento swap pojala jen jako "dárečkování", prostě vybrat pět věcí pro tu druhou a pokusit se jí udělat radost. Sama jsem vybírala věci běžně dostupné, takže to byl takový normální český swap - obě dvě s Niky totiž milujeme překvapení.

13 komentářů:

  1. swap bych zkusila, ale s někým z jiné země... Jako nevim no, ale Baleu, Essence, Niveu nebo Garnier si můžu koupit sama cíleně to co chci...

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím se Suzie. Je to dobrý nápad, ale věci, které si dostala, si opravdu může koupit každý sám. Je vidět, že tě potěšily a využiješ je, ale já bych do toho s nikým z ČR nešla.

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně řečeno není v balíčku nic, co by mne osobně nějak nadchlo, ale tak hlavně, že jsi spokojená ty.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky nevím jestli jste koukali na swap ke známé Mie, ale taky dostala věci které si může úplně v pohodě sama koupit. A jakou měla radost!! Ono nejde o to, že si to člověk může koupit, koupit si může cokoliv sám, to by musel opravdu udělat swap s někým ze zahraničí. Jde taky hodně o to překvapení! Navíc může člověk objevit nové věci, po kterých sám třeba nekoukal nebo nenapadlo by ho je koupit :o) takže za mě jsou swapy i na území ČR super nápad - moc ráda na to koukám.
    Takže české blogerky, nenechte se odradit a pokračujte v tom směle dál! ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek od Mii na tohle téma jsem taky četla a viděla jsem, co dostala a že měla radost stejně jako INF. Jenže když předem víš, že dostaneš něco od nejlevnějších drogérkových značek, tak to žádné překvapení není. Je to samozřejmé, protože nikdo asi cizímu člověku nepošle jen tak něco od MAC, Chanelu a tak. Beru to ze svého pohledu. Já osobně bych do toho nešla, leda opravdu s někým ze zahraničí. Ale články na tohle téma určitě budu číst dál, pokud se ještě nějaké objeví :-)

      Vymazat
  5. Skoda, ze uz jsem par mesicu mimo provoz, rada bych se nekdy zucastnila.

    OdpovědětVymazat
  6. Bože.....já se vůbec nemůžu vyjadřovat ke zbytku článku, protože mi mozek totálně zatměly ruměnky....musím je mít, teď hned! :D

    OdpovědětVymazat
  7. baby ma tak trochu navnadili, na blogu som zverejnila takú výzvu na skúšku, či by sa ujal swap medzi SR a ČR, pretože my tu nemáme k dispozícii niektoré značky, ktoré v ČR sú a naopak.. je to ešte len v zárodku, tak sa vyjadrite :)

    http://muffinsisters.blogspot.sk/2013/01/swap.html

    OdpovědětVymazat
  8. jééé Niky mám strašně ráda ( tebe taky samozřejmě :D )líbí se mi to! A dárky by mě určitě potěšily třeba tenhle sprcháč u nás v DM vůbec nemají a ty svíčky vypadají hodně dobře! Musím se po nich podívat :D a ty perníčky no mňam. Tento nápad na swap chválím a obě jste kočky ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavé :) Ale kromě svíček by se mi do vkusu netrefila...ale jsem moc ráda, že tobě ano a máš radost ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám domluvenej taky swap, snad ho na konci týdne konečně uskutečníme, nemůžu se dočkat :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj holky, přidejte se k nám na http://swapujeme.cz/ Čím více nás bude, tím více možností swapu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!