pátek 4. ledna 2013

Urban Decay The Feminine Palette

Ahoj všichni! Jsem tu s prvním dárkem od Ježíška, který od Štědrého dne proháním téměř denně. Tak moc jsem si ho oblíbila. Je jím paletka The Feminine Palette od značky Urban Decay, kterou jistě dobře znáte díky Naked paletce a jejím sequelům.


Dlouho jsem chtěla nějakou paletu od Urban Decay a nemohla jsem si z široké nabídky vybrat. Už jsem byla skoro rozhodnutá pro Rollergirl, ale základní blogerský instinkt mě přiměl přihodit do košíku právě Feminine. Nevím ani pořádně proč, ale už tam byla. Kupovala jsem na http://www.fragrancedirect.co.uk/, ale už není k dispozici, protože byla díky příznivé ceně brzy vyprodaná - mě vyšla na cca 460 Kč i s poštovným.


Balení obsahuje šest stínů, tužku na oči 24/7 a miniaturu báze Primer Potion. Na primer bude samostatná recenze, dnes vám přiblížím pouze stíny a krátce i tužku. Krabička je opravdu nádherná, modrofialová se vzorem pavích per a růží, nádhera. Ve víčku je i celkem velkorysé zrcátko, což mě potěšilo. 


Všechny oční stíny jsou nádherně máslovité konzistence, roztírají se jako sen a vůbec nepráší. V podstatě všechny obsahují třpytky, ale různě veliké. 

Stray Dog je můj snad nejoblíbenější odstín z celé paletky. Je to tmavá hnědá s malou troškou šedé a jakoby bronzové, ve výsledku je to ale krásná studená hnědá ideální do crease. Třpytky jsou téměř neznatelné. Miluju ji.


SWF je růžová a mě růžovky moc neberou. Obsahuje taky o něco větší třpytky, ale naštěstí nepadají. Po rozetření není růžovost tolik patrná, já tuto barvu používám na základ, pokud na sobě mám něco v hodně studených barvách. Ovšem není to taková ta laciná růžová, v umělém světě hází i jemné odlesky jakoby do červena.


Midnight Cowboy je odstín, na který jsem se dost těšila, ale zklamal mě v jedné věci - obsahuje fakt velké třpytky a ony padají. Padají všude po obličeji a po celý den. Není jich sice moc, ale čtyři pět jich vždycky někde na tváři mám. Nebo na bradě. Nebo na nose. Jinak je to moc pěkná béžová s trochou růžové. Byla by skvělá, nebýt třpytek.


Aquarius je vodní zelená a modrá s jemňoučkými neopadávajícími třpytkami. Moc se mi líbí, dávám ji na prostředek spodního víčka a pěkně mi zvýrazňuje modrou barvu očí.


Dark Horse je víc dobronzova než Stray Dog, je méně sametový a víc ostrý. Vyhovuje mi jako "druhá hnědá"!, jsem ráda, že jsou v paletce dva odstíny hnědé vhodné na crease a linky.


Ecstacy hraje jasně do tmavě fialové, obsahuje jemný vínový shimmer a v podstatě žádné třpytky. Na večer je úžasná.


Všechny stíny mají neskutečnou výdrž, i bez báze pro ně dvanáct hodin není problém, s bází vydrží i můj předlouhý den. 

Tužka na oči v ostínu Zero je černá, což mě nedělá dvakrát šťastnou, raději bych hnědou. Bála jsem se, že to bude taková ta "ultra black", ale naštěstí je to jenom obyčejná černá, jemná...jestli to existuje. Konzistencí je jakoby gelová, pěkně klouže po pleti. A vydrží celý den.



Celkově jsem z paletky opravdu nadšená, jak zvenku (pávi...), tak uvnitř. Pokud jste stejný barevný typ jako já a máte rádi veskrze nenápadné líčení, bude pro vás to pravé. Já jí dávám 9/10 (strhávám za třpytkovitého kovboje) a doufám, že ji jen tak nevyplácám.


Mátě nějakou paletku od Urban Decay? Jak se vám líbí tato paletka? Lákala by vás nebo byste si vybraly jinou?

Těším se na vaše komentáře,
INF


25 komentářů:

  1. Ahojky, na tuhle recenzi jsem se těšila! Paletka vypadá opravdu skvěle. Mám naked, připadá mi, že další UD paletku už ani nepotřebuju (navíc mě totálně se.ou ty opadávající třpytky - v naked pár takových stínů je). Zato jsem propadla paletkám od Too Faced. Mám na cestě už třetí..vřele doporučuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty třytky jsou naprd, od takové značky jako UD jsem to nečekala :-/. Too faced musím zkusit!

      Vymazat
  2. Já už dlouho koukám po UD paletkách, ale pořád se nemůžu rozhodnout kterou, hlavně kvůli ceně. Nechci si koupit něco, co pak využiji minimálně, ale tahle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se už dlouho rozhoduji, kterou UD paletku si pořídím, a pak mě vždycky něco zklame a říkám si, že musím šetřit. Tahle se mi poslední dobou hodně líbí, ale zařekla jsem se, že žádnou třpytkatou (protože bych ji nepoužívala).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda paletky, kde je všechno, tato je bohužel jen třpytkatá. Možná by ti vyhovoval Freedom system od Inglotu, kde si můžeš sama vybrat :)

      Vymazat
  4. Paletka vypadá moc hezky :-) k těm barevným typům - za jaký barevný typ se považuješ ty, jen tak pro zajímavost? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyblitý český :). Jsem něco mezi studenou a teplou, spíš ale studená. A říká se tomu myslím léto :).

      Vymazat
  5. Já uvažuji o paletce Naked, ale nemůžu se rozhodnout jestli originál nebo Naked2 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super recenze! Ještě bych moc ráda viděla nějaké líčení,které jsi vytvořila. Mám také modré oči a dá se říct, že se líčit (stíny) vůbec ale vůbec neumím, nějak necítím ty barvy nebo co.
    Moc mě baví tvůj blog! Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Líčení určitě v dohledné době bude ;)

      Vymazat
  7. Já mám Rollergirl a jsem z ní podobně nadšená, ale mám podobný problém - štve mě, že je v ní hnědá tužka na oči. A víc než další paletka stínů mě právě láká paletka tužek... protože s tou mojí si kreslí jedna báseň.
    Bibi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tužky jsou super, asi si pořídím ještě hnědou :)

      Vymazat
  8. Ta je krásna, ja mám Naked 2 a nemožem si vynáchvaliť, Urban Decay paletky su užasné ! :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka je nádherná! Mohla bys vyfotit i nějaké líčení ;) Jinak, já mám objednanou Roller girl a fakt se na ni moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem o ní uvažovala,ale nakonec jsem si pořídila mariposu a už rok mám doma naked, UD dělá nejlepší paletky jaké znám to je bez pochyb :)
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi moc, od UD ještě nic nemám, ale mohla bych to prubnout, že :) Tak třeba vegan paletka by nebyla marná :)

    OdpovědětVymazat
  12. mne sa pacia hadam vsetky od UD:))

    OdpovědětVymazat
  13. taky si od tehle znacky budu asi muset poridit nejakou paletku.)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!