neděle 24. února 2013

Alverde pudrová tvářenka 10 Shocking Pink

Nedávno jsem v drogérii okukovala novou kolekci alverde Black&Red, která mě po dlouhé době opravdu zaujala. Mají stíny, řasenky, rtěnky a pudrovo-krémové tvářenky. Právě tvářenky se mi líbily nejvíc, ale těch 120 Kč mi za alverde přišlo moc, nevím proč, ale moc jim prostě nevěřím. Cestou jsem ale narazila na výprodejový stojan a zaujala mě tahle pudrová tvářenka v odstínu Shocking Pink. Dala jsem ji tedy do košíku a u pokladny zaplatila 35 Kč - jo, to už jsem ochotná za alverde dát :).


Tvářenka má krásnou hot pink barvu s malou příměsí červené. Pigmentace je naprosto skvělá, chce to k nanášení hodně lehkou ruku (mně se osvědčil štětec Real Techniques). Namletá je celkem jemně, ale rozhodně nedoporučuju dávat ji na pleť bez make-upu, protože pak dělá nerovnoměrné fleky. Na podkladu se ale roztírá dobře.



Výdrž celkem ujde, tipla bych to tak na 6 hodin, což je slušné. Líbí se mi i balení - protože k tvářenkám se podle mě zelená krabička hodí (bohužel třeba ke stínům mi připadá hnusná). Balení je sice plastové, ale přijde mi poměrně bytelné. Jsem se svým nákupem spokojená, tuhle barvu ve své sbírce ještě nemám,a za ty peníze...

dá se na to jít i velmi něžně, jak je vidět
Dávám jí 7/10 a ačkoliv dekorativce alverde obecně moc nedůvěřuju, tak tohle bylo příjemné překvapení.

anonym: ježiš, máš na tom obalu nějakej kekel! in your face!: jo, to je lepidlo od cenovky
Máte zkušenost s něčím z dekorativní kosmetiky od alverde? A jak se vám líbí takhle tvářenka?

Krásný den,
INF

29 komentářů:

  1. Tvářenka vypadá moc hezky :) já mam od alvedre jen gel na obočí, který je podle mě, fakt skvělýýý :)a už patří do mé každodení kosmetiky :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ten gel na obočí je parádní :)

      Vymazat
  2. Já mám od Alverde jedinou dekorativku :D A to je rtěnka v odstínu 22, kdy teda byla vychvalovaná až na půdu, nejkrásnější nude odstín a co já vím co všechno... No, řeknu to takhle, nude odstín to bude spíš pro podzimní typy,mně přijde šmrncnutá trochu do hněda, trochu do broskvova, zkrátka víc, než je na nude zdrávo, ale to je asi tím, že pro mě je nude neviditelná, světlá a spíše barevně do růžova. Navíc těžkopádně vysušuje... Nejsem s ní spokojená, nejsem...
    Ale tadyta tvářenka vypadá slibně, tak doufám, že tě nezklame, barva to je krásně jarně svěží !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že ty jejich rtěnky jsou hrozně divný, cuckovitý, vysušují...nic moc :-/.

      Vymazat
  3. Tuhle tvářenku jsem měla, byl to můj první nákup tvářenky v drogerii. Nebyla špatná, ale čekala jsem něco trochu jiného. Skončila tak, že jsem ji nešikovně upustila a obsah se rozdrobil; vyhazovala jsem ji skoro ráda. Pořídila jsem si jednu z nové kolekce (winter rose) právě kvůli její konzistenci a s tou jsem spokojená moc, podle mě se s tou klasickou pudrovou vůbec nedá srovnávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu Winter Rose taky musím mít :). Ten odstín vypadá naprosto dokonale, asi těch 120 Kč za alverde vypláznu :D

      Vymazat
    2. Určitě si ji pořiď, opravdu stojí za to! Myslím, že za tak pěknou tvářenku je 120,- opravdu dobrá cena, uvidíš sama. :-)

      Vymazat
  4. Koupila jsem také ve výprodeji rtěnku a krémové stíny, jsem kupodivu s výrobky spokojená, hlavně rtěnka má parádní výdrž.

    OdpovědětVymazat
  5. Reknu to takhle... vsechny tvarenky, co doma ted mam, jsou od alverde. Drsny co? :) Jinak me od nich nic moc nezaujalo, ale na tvarenky nedam dopustit. Tahle tvoje barva je na mne ale az moc shocking, ja spis takove nejake pastel rose a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, fakt? Tak to je dobrý :). U mě je to premiéra. Já si tuhle barvu koupila právě proto, že ji ještě nemám :)

      Vymazat
  6. Je to nádherná barvička!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo tak PŘESNĚ TUHLE a taky za 35,- jsem si pred tydnem koupila :) a je moc fajn, ale vážně se na ní musí z lehoučka . Jo a taky jsem na ty nové krémové tvářenky koukala, když je tolik blogerek chválí, ale taky mi prostě tech 120 přijde dost na Alverde..takže budu doufat ze je treba pak sezenu za takhle nízkou cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prááávě, těch 120 za alverde...nevím nevím! Ale odstín Winter Rose se mi moc líbí.

      Vymazat
  8. Já mám od Alverde jen set na úpravu obočí a jsem s ním vážně hodně spokojená. U nás mají ten výprodejovej košíček s dekorativkou Alverde snad půl roku naprosto stejnej. Kromě pár kusů tohohle setu jsou tam ještě modré a zelené stíny, zářivě zelená tužka na oči atd., tudíž mě nic dalšího neláká :-D

    OdpovědětVymazat
  9. odstín vypadá jako můj nejoblíbenější, takže kdybych ji někde viděla za takovou cenu, tak neváhám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teoreticky asi dávají od všech dm do výprodejů to samý ;)

      Vymazat
  10. Ó, ta barva, přesně takovou bych chtěla! Musím prohledat stojany, ale pochybuju, že bych měla to štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám tu z té nové kolekce a je teda naprosto úžasná, dala bych za ní i víc než 119 Kč:)) Je jakoby krémová, ale jakmile se dostane na pleť, stane se z ní pudrová:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dobře dobře, tak já to přehodnotím :D

      Vymazat
    2. Souhlasím, taky bych si za ni klidně i připlatila. (Přemýšlím, že bych si jednu pořídila do zásoby, určitě ji brzy vyplácám a co pak?!)

      Vymazat
  12. Upřímně já se u Alverde vždycky zastavím, ale nikdy nic nekoupím. I když mám okoukaný už skoro všechno. Já tomu nějak nevěřím, jako ty. Ta zelená barva na obalech mi je nějaká nesympatická. Ale třeba časem určitě zkouším, jen se k tomu musím nějak nachystat.:D Ta tvářenka se mi líbí a kdybych ji někde potkala taky za takovouhle "směšnou" cenu, tak ji asi vezmu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já tu přírodní dekorativku moc nemusím. Ale za ty prachy...;)

      Vymazat
  13. Zkušenost nemám, koukala jsem na ty nové, ale taky se mi to zdálo moc :-D Ale tedď bych si ji i koupila. Tahle pink by se mi určitě hodila...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já furt váhám, že těch 120 Kč vysolím :)

      Vymazat
  14. Z Alverdí dekorativky mám už pár věcí vyzkoušených, některý jsou průměr, a na některé nedám dopustit: průměr - pudr, pudrová tvářenka Pastel Rosé
    propadák - makeup Color And Care (je to fajn tónovací krém, ale ta "vůně"!)
    moje stálice: rtěnka 52 Primrose, gel na obočí
    plus z té současné limitky krémová tvářenka Winter Rose, které jsem si radši koupila dvě :D , pro mě má úplně dokonalý přirozený odstín, jako bych se právě vrátila z procházky na čerstvým vzduchu :)
    a z limitky ještě rtěnka 20 Magic Kiss, barva je skvělá, ale oproti rtěnkám ze stálýho výběru bych řekla, že víc vysušuje.
    Do té krémové tvářenky běž, je vážně super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!