čtvrtek 21. února 2013

FOTD - lenost a prasečí chřipka

Ahoj všichni! Tohle je můj úterní look do školy. Proč jsem ho nazvala "lenost"...ehm...znáte to, když se vám prostě nechce mýt si vlasy? Já to řeším takovýmhle drdolem, na který používám tajemnou pomůcku koupenou na ebayi. Návodů, jak něco takového stvořit najdete určitě spoustu na youtube, mně to trvá asi minutu. Co se týče prasečí chřipky, tak zrovna jsme na plicním, kde nám řádí chřipka, tak se těším, kdy něco schytám a budu díky tomu v super kondici na zápočet z interny, který mě čeká příští týden.



žádné velké camcání - šedý stín na celé víčko, černá linka
Co všechno jsem použila, můžete vidět na téhle fotce. Dost mě zaujaly stíny v tužce z kolekce Essence Class of 2013, nevěřila jsem jim, ale vydržely celý den. Jinak je to taková klasika. kterou jsem musela stihnout za deset minut.


A jakého člověka jste si dnes namalovaly a "nastajlovaly" vy?

23 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší, ale mě zrovna nejvíc zajímalo jak vypadá ta pomůcka na drdol :))..nos takhle vlasy častěji, fakt ti to sekne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc ;). Ta pomůcka je tohle http://img.alibaba.com/photo/658194852/Hot_New_Magic_Sponge_Hair_Styling_Bun_Maker_Twist_Curler_Tool.jpg

      Vymazat
  2. Jj, tenhle účes miluju, zvlášť, když jsem ráno líná mýt si vlasy, vlastně stejně jako to máš ty :) Jinak, moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Na mě ta lenost padá neobvykle často...:D

      Vymazat
  3. Účes je hrozně fajn :) moc ti sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ať ti zápočet dobře dopadne :)) Obdivuju, že studuješ medicínu, já studuju cizí jazyk a společenskovědní disciplíny, biologie jde mimo mě :/ ;) Ten drdol je super!! Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za držení palců! No někdy to já sama nechápu, proč to dělám :)

      Vymazat
  5. Líčení ti sluší. Já v současné době ubírám a jdu do pastelu bez výrazných hnědých gelových linek. Jak máš tu E.L.F. krabičku, v takové jsem měla sadu barevných korektorů a mile mě překvapily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já si líčení na sobě bez linek skoro nedokážu představit. Ale taky teď trochu experimentuju

      Vymazat
  6. Vypadáš skvěle, v červeném ti to sekne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky :). A to jsem si vždycky myslela, že tahle barva ke mně nejde ;)

      Vymazat
  7. Mně ten drdol vždycky trvá strašně dlouho!:D Mám totiž vlasy schodovitě sestříhané a vždycky mi z drdůlku vylézají pramínky:( Ať zápočet dobře dopadne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se pak nedivím....mně pořád dorůstá ofina a taky mi někdy otravně vylejzá :(. A děkuji!

      Vymazat
  8. Vůbec nevypadáš nijak unaveně a líně. :-) Naopak, nápadnější rtěnka a vyčesané vlasy, to je přesně takový ten efekt "fakt mi to sekne", který ale nedá moc práce. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten drdol bych se měla naučit, vyplatí se. Já se teď pokouším naučit se na sobě plést francouzské copy, pletu si ho na straně a zapletu do něj všecky vlasy na hlavě - to mi přijde výhodné taky právě když si nestíhám umýt vlasy. Ale potřebuju trénovat, pořád mi to moc nejde :)
    A líčení je hezounké; mně se líbí, jak jsi vždycky pěkně upravená, jako obrázek :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě se chci zeptat na ten lak, co máš na nehtech? :)

      Vymazat
    2. Jé, děkuji, tos mě moc potěšila :). Francouzský cop se moc chci naučit, neumím ho, vždycky si do něj zapletu i prsty :D. O laku bude dnes článek ;).

      Vymazat
  10. Kdybych ja takhle vypadala s neumytymi vlasy, tak jsem velice spokojena. Takhle se i po hodinach uprav pouze matne priblizuji necemu, co by se z dalky dalo prirovnat k cloveku (zrucnemu) samozrejme. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono to možná jen vypadá na fotce, ale zblízka...:)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!