středa 13. února 2013

Je tu únorový Ladybox! VIDEO

Ahoj všichni!

Je tu únor a s ním i nový Ladybox. Co jsem v něm našla, si můžete prohlédnout v následujícím videu.

EDIT: Moc se všem omlouvám, až teď jsem si přečetla vaše komentáře, že video nefunguje, tak jsem ho nahrála znova a doufám, že už to bude OK. Mrzí mě, že jsem si toho nevšimla dřív, bohužel jsem byla mimo počítač.




Těším se na vaše komentáře!
INF

25 komentářů:

  1. Pekne video... jinak na spoluzaky se vykasli. Kazdy se umi posmivat nekomu, ze neco dela /cokoliv/, ale kolik z nich si troufne jit z kuzi na trh?? :-)

    Jinak ten nobilis me taky nejdrive prekvapil, ze nevoni, ale ono to voni az kdyz se to aktivuje teplem /cti: rozpusti :-))) /

    S tim smoklinem - ja taky nekourim, ale mama meho muze ano a dokonce se me na tohle jednou ptala - takze ji predam a ma moznost hned zkusit :)

    BOhuzel dal jsem se ve videu nedostala, protoze od 7 minuty mi blbne zvuk - jako by se zasekl :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahá, tak já ten Nobilis nejdřív rozežhnu, díky za doporučení! Jsem na ten Smoklin zvědavá, ale já tyhle doplňky stravy beru hlavně jako past na peníze :)

      Vymazat
  2. tak já hlásím, že se mi to před sedmou minutou také zaseklo a nejde to dál. teď budu celá napjatá čekat, jak jsi nadšená z tvé oblíbené Fleur de Santé :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Byla jsem nadšená velmi, a už by to mělo šlapat ;)

      Vymazat
  3. Mekac se jako poskytovatel moc neosvedcil, ted uz se nikdy nedozvime, co si myslis o lesku vsudypritomneho Fleur de Sante a produktech od Lavery :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím co má kdo proti tvým videům, ale já se přimlouvám za další (kromě článků), protože jsi strašně moc milá a máš opravdu sympatický projev :-))) Díky za něj (i mně jako ostatním od 7.minuty blbne) a těším se na další půvabné příspěvky od tebe ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ;). Video by už mělo fungovat, nahrála jsem ho znova.

      Vymazat
  5. taky se mi to seká :( ale moc dobře se posloucháš, přimlouvám se k dalšímu videu :) jsi moc sympatická a jestli se ti spolužáci smějou nebo mají blbé kecy tak ať to zkusí sami, hlavne mi takove chovani pripada na 2. stupen ZŠ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, u nás v kruhu to někdy vypadá trochu jako na základce...:)

      Vymazat
  6. Škoda, že se video celé pořádně nenahrálo, protože tvoje rozbalování ladyboxu "on-line" mě vždycky hrozně baví. Máš neuvěřitelně příjemný projev, jsi moc sympatická. Kolikrát si čtu tvůj blog a říkám si: "jó to si myslím taky" nebo "jó tohle mám taky ráda". Ještě se mi u žádného blogu nestalo, že bych si přečetla dva články a okamžitě si ho oblíbila. Prostě mám pocit jako bych tě už nějakou dobu znala :)

    http://londie-for-more-beautiful-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, děkuju! Každý takovýhle komentáře mi ohromně zvedne náladu :)

      Vymazat
  7. Ahoj, chtěla jsem se tě zeptat na tvé zkušenosti s e- shopem iherbs.com . Chtěla jsem si objednat RT štětce , ty ceny jsou super, ale četla jsem dost reakcí , že balíčky vůbec nedorazily...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda je, že asi šest zásilek mi došlo v pohodě, ale teď se s nimi o jednu hádám už dva měsíce :(

      Vymazat
  8. Na Biosilk se těš, je perfektní :) mám zkušenost s ním i s Chi, a Biosilk mi připadá nesrovnatelně lepší, jak vůní, tak funkčností. Ale co člověk to jiný vlas, spousta holek má opačný názor :) tak jsem zvědavá, jak ti sedne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, to zní nadějne! Hned jsem ho trochu na vlasy nanesla a zatím to vypadá parádně ;).

      Vymazat
  9. Tenhle ladybox se opravdu povedl! :-) Mám radost ze všeho až na jeden produkt :-) super video, ikdyž jsem ho nemohla dokoukat celé, protože mám stejný problém jako ostatní :-)

    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně holky na fb říkaly, že už funguje? :(

      Vymazat
  10. Ahoj, hele ty nosíš i do školy nalakované nehty? Jen že jsem to zrovna včera řešila s kamarádkou z 2. lékařské, že to není dobré kvůli desinfekci rukou před vstupem na sál... Tak mě to zaujalo. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nosím. Jen si nedokážu představit, jakou by to mohlo mít souvislost s desinfikováním rukou...

      Vymazat
    2. To jsem taky nechápala :), ale že se snad drží bakterie v prasklinách v laku nebo tak nějak jsem to pochopila. M.

      Vymazat
    3. Kdysi me s nalakovanyma (vskutku nenapadne!) nehtama vyhodili ze salu, ale zalezi na lidech. Byla jsem na tu instrumentarku dost namichla, tak jsem hledala...a nasla:
      "Zdravotničtí pracovníci nesmí nosit šperky, hodinky a umělé nehty na rukou. Tenko zákaz vyplývá z řady studií, které prokázaly, že nošení šperků, hodinek, umělých a dlouhých nehtů zvyšuje riziko přenosu nozokomiálních nákaz rukama zdravotnického personálu. Zvýšeným rizikem pro přenos nozokomiálních nákaz
      je i používání laku na nehty. Nový lak, u kterého není porušen jeho povrch, nepředstavuje žádné riziko. Rizikem je, když se povrch laku i třeba mikroskopicky vyštípne nebo popraská, to umožní snadnější osídlení a růst většího množství
      mikroorganismů na nehtech. Takto osídlené nehty lze velmi obtížně zbavit
      mikroorganismů i za pomoci přiměřené hygieny rukou."

      Vymazat
    4. Ale ve vyhlasce (195/2005 Sb.) jsou jenom hodinky, sperky a umele nehty.

      Vymazat
    5. Dokud mě s tím někdo nevyhodí, tak neustoupím...:)

      Vymazat
  11. Hi there, i read your blog from time to time and i own a
    similar one and i was just wondering if you get a lot of spam remarks?
    If so how do you protect against it, any plugin
    or anything you can advise? I get so much
    lately it's driving me mad so any support is very much appreciated.

    my blog post website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!