neděle 10. února 2013

Laura Mercier Undercover

Ahoj všichni! Expertka na zkoušení všech možných korektorů je tu s novým kouskem. Tentokrát to bude Undercover od Laury Mercier. Nákup vznikl dost impulzivně, protože ho zlevnili na Jahodě tak, že se nedalo odolat - stál mě něco pod dvě stovky. Byla jsem na něj dost zvědavá, co si budeme povídat.



Balení je opravu krásné, stříbrná elegantní krabička se zrcátkem (!) - takže je možné si make-up kdykoli opravit. V balení najdete dva typy korektorů - hutnější a tuhý Secret Camouflage a krémový lepkavý Secret Concealer. Vybrala jsem si odstín UC2, který má být vhodný pro světlou až velmi světlou pleť.



Korektor jsem primárně zamýšlela na kruhy pod očima, pupínky totiž většinou moc nemaskuju, jen pokud jde o nějaký obří kráter, ale ten stejně vždycky vytvoří tak význačný reliéf, že pochybuju, zda to má vůbec cenu. Nicméně ačkoliv první z dvou "odstínů" - Secret Camouflage primárně na kruhy není, tak já ho tak používám.


oba odstíny na ruce - vlevo camouflage (není téměř vidět), vpravo concealer

Concealer je sice krémový, ale docela lepí, aspoň mně to tak připadá. Příjemně se nanáší, ale přijde mi trošku jako vazelína - na pleti jakoby sedí. Nejprve neí pod očima vidět, ale po několika hodinách začíná cuckovatět. Je nutné ho nanést skutečně tenkou vrstvu, ale tím se zase trošku ztratí jeho krycí schopnost, která je celkem slušná. Na pupínky se mi ale Concelaer celkem osvědčil.

Camouflage je hutný jako blázen, štětcem ho prakticky nenaberete, proto s oblibou používám prsty. A pod oči není špatný, dobře se na pleti udrží po celý den, necuckovatí. Zároveň ale nekryje nějak vydatně - ovšem pozor, není to na překážku. UC2 má totiž nažloutlý odstín, takže to dělám tak, že si nejdřív dám pod oči Camouflage a následně Lancome Effacerness. Tato kombinace se mi celkem osvědčila a je pod očima téměř neviditelná při víc než dobrém krytí.


zleva - nic, camouflage, concealer, dermacol make-up cover

Když použiju pod oči Concelaer a Camouflage dohromady, tak to není úplně špatné, ale problémem je už ono zmiňované cuckovatění. Pro případy, kdy se mi s sebou ale nechce tahat zbytečně dva korektory, mi Undercover stačí. Když to vezmu kolem a kolem, Undercover není špatný korektor, konzistence obou obsažených produktů je zajímavá a balení využiju. Plnou cenu (která je kolem 500 Kč) bych za něj ale nedala, za tři stovky by byl dobrý, ale víc ne. Pokud vás tedy láká, radím počkat si na nějakou slevovou akci.

Hodnocení: 6/10

Jak se vám tento korektor zamlouvá? Zkoušely jste už něco od značky Laura Mercier?

Těším se na vaše ohlasy,
INF

5 komentářů:

  1. Ahojky, ano taky jsem ho ulovila na jahodě v odstínu 3. Pro mě je právě ta krémová část ideální pod oči, když dám tenkou vrstvu a zafixuju pořádným vtlačením pudru, tak je perfektní a žádné cucky nedělá. Ale ta kamufláž...já nechápu jak to můžeš nabrat, mě to nejde ani prsty. To jsi hrdinka, že s tím dokážeš pracovat! Já bych si s tím sedřela kůži pod okem totálně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím ten prst chvilku nechat, aby se to maličko roztopilo...je to fakt mega tuhé, ale dá se :). Pak ho jen jemne vklepu.

      Vymazat
  2. Já mám pod očima extrémně tenkou kůži, a proto na ni žádné hustné korektory nemůžu patlat - je to hodně vidět a navíc mě to zakrývání dře, to budu radši chodit s fialovými kruhy pod očima. Používám jen Rimmel match perfection, který se mi jediný pod oči osvědčil, ale mohl by krýt o něco víc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mě se pak každý ptá, jestli mi je zle...:)

      Vymazat
  3. An outstanding share! I've just forwarded this onto a co-worker who was conducting a little research on this. And he in fact ordered me breakfast due to the fact that I discovered it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this issue here on your web site.

    Here is my site website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!