neděle 3. února 2013

Lednový Ladybox - recenze

Ahoj všichni! Opět jsem tu s jistým odstupem od rozbalovacího videa s recenzí na Ladybox. Teda...no, však víte, Ladybag. Přišel totiž opět v pytlíku, což mě sice trošku zklamalo (já prostě ráda skladuju krabičky), ale když se nad tím víc zamyslím, tak dvanáct krabic ročně asi fakt nepotřebuju. Pytel se vizuálně moc povedl, bílý se stříbrnými vločkami a nápisem, moc pěkné. Jen mi přišel trošku malý a lehký, takže jsem měla trochu obavy. Co jsem v něm našla?



Cosm'etika tekuté linky



Tuhle značku vůbec neznám a moc mě těší, že se jedná o přírodní kosmetiku. Jen sama nemám dobré zkušenosti s přírodní dekorativkou, tak jsem se trochu bála (například Alverdí řasenky se smývají snad už v momentě, kdy je nanesete). No ale ty linky opravdu drží! Celý den, perfektně a bez hnutí. Barva je to zajímavá, taková hnědo-fialovo-vínová, s malými třpytkami, ale není to žádný efekt diskokoule. Nanášejí se takovou tou špičatou tyčkou, nikoliv štětečkem, na což já jsem zvyklá a bylo mi to pohodlné. A balení je rozkošňácké. Za mě trefa.



Yves Rocher lesk na rty



A jako Yves Rocher - už zase? Neříkám, že ta značka je špatná, mám od nich své oblíbené výrobky, ale vadí mi, že se cpou do všech boxů a vadí mi jejich cenová politika se všemi těmi slevovými kartičkami a kupónky. Jakmile firma nabízí příliš slev, je to pro mě znamení, že jejich výrobky v plné ceně nemají tu hodnotu - a takový dojem na mě dělá právě Yves Rocher. Ale popojedem. Lesk opravdu krásně voní po vanilce a leskne se jako...lesk. Jednoznačnou výhodu vidím v tom, že hydratuje. Moje rty jsou na tohle dost náchylné, hned začnou dělat šupinky, ale s tímhle leskem se tak neděje. Takže vlastně taky výhra a náhodná trefa do toho lepšího, co Yves Rocher nabízí.



Lak na nehty L'Ambré



Lak, co sice vypadá, jako kdybyste ho koupili u Vietnamců (zlaté víčko, to jako fakt?), ale barva se zdá být luxusní, přesně pro mě, protože já se ve výrazných nehtech vyžívám. Akorát...se mi ještě nepodařilo dostat dovnitř. Prostě mi to nejde odšroubovat ať dělám, co dělám. Asi se na mě lak urazil. Přesto ho ale hodnotím kladně, doufám, že si to přečte a otevře svůj Sezam, nebo jak se to říká.

Lumene řasenka



O této značce jsem věděla snad jen to, že je přírodní a odněkud ze severu. Teď už vím, že je finská, což pro mě ale nic moc nemění, protože já od sebe skandinávské státy nedokážu moc rozeznat. Každopádně je to další přírodní věc - skvělá zpráva. Jak už jsem psala, tak přírodní dekorativní kosmetice moc nevěřím, ale tahle řasenka mě přesvědčila - vůbec se nemaže! Nepozoruju ani drolení a jiný nepořádek. Nelíbí se mi, že má plastový kartáček, ale řasy skvěle natočí a přidá i trochu objemu. Jsem spokojená.



Krémy Mary Kohr



Mastňáckou značku Mary Kohr jsem znala jen od slyšení, ještě jsem od nich nic nezkoušela. Krém NutriZen má být pro suchou pleť, ale já vám nevím - pro mě byl akorát, trochu hutnější, ale rozhodně by podle mě nestačil na hodně suchou pleť. Nechává na pleti takový hodně silikonový pocit falešného bezpečí, že máte krásně hladkou pleť. Což může někomu vyhovovat, ale pro mě to spíš není. Oční krém vítám všema deseti, protože v tomto směru ráda zkouším. Je příjenně hutný jako můj oblíbený Palmer's a obstojně hydratuje Oba krémy od této značky jsem moc ráda vyzkoušela, ale nepořídila bych si je v plném balení.



Saloos hydrofilní odličovací olej



Hydrofilní odličovací oleje jsou prostě super a na tom trvám! Tenhle od Saloos je neméně dobrý, pokud vám vadí vůně levandule, kterou jsem měla já, tak mají i jiné. Odlíčí všechno, nezmastí pleť a je vhodný pro všechny. Jen pozor, nechává trochu zamlžený film na očích. A další plus má ode mě Ladybox za již třetí výrobek z řad přírodní kosmetiky.

Když to vezmu kolem a kolem, Ladybox mě opět potěšil a potvrdil, že je to krabička na úrovni. Líbilo se mi hlavně množství přírodní kosmetiky a nové, méně známé značky. A taky, že do pytle dali místo sena takové ty pěnové tentononc, takže už při rozbalování neuděláte čurbes. Takže co? Za mě Ladybox ano!

Jak se výrobky z lednového Ladyboxu zamlouvaly vám? Objednáváte ho nebo máte radši Senzabox? Nebo Greatbox? Nebo nic? :)

Těším se na komentáře,
INF




9 komentářů:

  1. já sem byla se LB vesměs spokojená, jiný box jsem si neobjednala, ani toho nelituji. Teď v únoru mám v plánu nejdřív okouknout co v LB bude a pak se rozhodnu, přece jenom mám teď doma vzorečků, že bych je mohla začít prodávat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s tímto vydání Ladyboxu naprosto spokojená, jediné, co je naprd, jsou krémy Mary Cohr. Zbytek však na jedničku, moc chválím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. I mně se můj obsah zamlouval. Jen jsem zjistila, že mám nějak doma nadbytek mazadel, lesků, řasenek atd. a velmi váhám, zda si na chvilku od boxů nedám pokoj... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můžeme to prodávat v Raku na trhu :DD

      Vymazat
  4. Mě moc obsah neohromil. Jediné co mě zaujalo je ten hydrofilní olej, na který se mrknu v drogérce :)

    OdpovědětVymazat
  5. SenzaBox nebrat, recenze nelžou :-)
    http://baldandpale.blogspot.cz/2013/02/great-box.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám úplně jiného favorita ve světě monthly subscriptions, jenže oni neposílají do ČR, takže zatím trpělivě vyčkávám, neboť na tento rok to slibují... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem s LB naprosto spokojená, jediné, co nevyužívám je krém MC a lesk ;) Takže jsme na tom dost podobně jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já měla v boxu naprosto to samé.A také spokojenost. :)
    S dekorativní kosmetikou to byla trefa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!