pátek 22. února 2013

Miss Sporty Metal Flip 040

Něco se stalo. Země se začala točit na druhou stranu a já jsem začala nakupovat laky na nehty. Vždycky jsem měla doma jen jeden, vlastně dva, když počítám i top coat, a neměnila jsem ho příliš často. Jo, možná v létě jsem přešla z tmavě červené na normální červenou, maximum extravagance byla korálová. No, ale každá konzerva se musí jednou otevřít, že!


Nějak mám divný vztah k lakům v tom směru, že mi rychle vysychají a je úplně jedno, jak moc dobře je zavírám, takže ráda nakupuju za lacino. Miss Sporty laky nejsou za tu cenu vůbec špatné. Objevila jsem v dm, že mají dva metalické kousky a zaujaly mě, nakonec jsem si odnesla tenhle. Stál mě 45 Kč, takže krása.

jééé, zelená

jééé, fialová
Och, je fakt krásný. Úplně žeru ten efekt, jak se mění ze zelené na hnědou a fialovou...pořád ho okukuju. Vydrží mi na nehtech v celkem tolerovatelném stavu kolem pěti dní, navrch používám top coat Essence Better Than Gel Nails.


A jaký je váš oblíbený lak z poslední doby? A máte rádi tyhle měňavé?

Těším se na vaše komentáře,
INF


26 komentářů:

  1. Tento měňavý efekt se mi mega líbí, asi do Miss Sporty půjdu, i co laky moc nenosím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. laky MS poměrně přehlížím, ale zrovna tento vypadá opravdu zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak tak koukám po blozích, MS se s těmahle duchromama docela vytáhli, drogérkové značky tyhle "těžší efekty" jinak přehlížejí. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. A to já zase laky hrozně můžu, nedávno jsem bohužel radikálně ztenčila zásoby, protože mi vysychaly(btw nevíte někdo, kde se dá sehnat "ředička" laků?), ale i tak jich přežilo více jak 30, miluju je všechny a snažím se je střídat. Tento lak není podle mého gusta, ale Miss Sporty laky jsou celkem fajn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ředič laku se dá koupit v dm, je to taková růžová lahvička, u odlakovačů, značky Ebelin. Jmenuje se to Nail lacquer thinner, myslím :-).

      Vymazat
    2. Papayo, děkuju ti mockrát, hned tam běžím! :-) S pozdravem, Naty

      Vymazat
    3. Mně taky hodně vysychají, a asi proto si kupuju ty lacinější :)

      Vymazat
  5. Můj v současnosti nejoblíbenejší je Catrice 840 Genius In The Bottle. Vypadá podobně jako tenhle tvůj. Hází odlesky zlaté, zelené a občas i modré. Jsem do něj hodně zblázněná :) a na tenhle se taky mrknu v drogérce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Laky od Miss sporty mají nádherné odstíny, ale mě prostě nedrží, a lakovat si nehty každý druhý den mě nabaví, tak si radši sem tam připlatím a koupím si lak kvalitnější:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám taky tak :-/ Z drogérkových laků je pro mě jednoznačně nejlepší Rimmel Lycra Pro :-)

      Vymazat
    2. Mně vydrží asi týden, což je pro mě OK :D. S topcoatem Essence.

      Vymazat
  7. Vypadá fakt krásně:) Já jsem si v poslední době oblíbila Rose Macaron od Lancome:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach ano, já jsem si koupila minulý týden 122 chick reloaded od Essence, je možná v základu tmavší, ale také hází odlesky do fialova a do zelena a hrozně se mi na nehtech líbí. Po dvou dnech jsem ho musela opravovat a po třech odlakovat, ale měla jsem ho původně bez nadlaku a půl dne v gumových rukavicích mu asi taky moc nepomohlo. A ta barva je úžasná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně opravdu pomáhá ten nadlak Essence, lak s ním vydrží v pohodě týden.

      Vymazat
  9. Tento lak na nehty jsem teď dala kamarádce(mimo jiných dárečků)k narozeninám a byla z něj nadšená.Je opravdu moc krásný.

    OdpovědětVymazat
  10. No wow, znám toto, když mi bylo 14, tak se asi zblázním.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak laky téhle značky úplně nesnáším :D a vlastně celé MS nesnáším. Vůbec nejhorší lak co jsem kdy měla byl od MS,ale je to řádka let zpátky.
    Celkově k lakům - nejdřív jsem si myslela, jak značky budou lepší, a kupovala ty dražší, pak jsem si řekla že v tom rozdíl asi tolik nebude a teď, když se lakuju těmi levnými Essence, tak se pomalu obracím ke své starší části sbírky kvalitních laků :) Takže něco na tom bude podle mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já od nich jinou dekorativku taky nekupuju, naposledy někdy ve dvanácti :). Já nevím, mně laky hned vyschnou, takže investice do dražších nemá moc smysl.

      Vymazat
  12. Měňavé laky moc nemusím, sice se mi líbí, ale většinou se jich velice rychle nabažím a mám dost zas na půl roku :-D V poslední době mě žádný lak snad ani neoslovil, naposledy Masterclass od Famous, to je taková zajímavá nude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na značku famous se musím mrknout :)

      Vymazat
    2. Teď je jí všude nějak plno, ale moje zkušenost je spíš negativní, ten lak je skoro to jediné, co za něco stálo z celé objednávky, a to jenom když si na něj vezmu jinej štěteček, protože ten jeho je příšernej... Myslím si, že milovník kvality jako ty z té značky nebude odvázanej, ale tak za zkoušku člověk nic nedá, když je to teď k mání i v českém eshopu/českých eshopech :-)

      Vymazat
  13. Link exchange is nothing else however it is just
    placing the other person's webpage link on your page at suitable place and other person will also do same in support of you.

    My blog post ... website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!