čtvrtek 7. února 2013

Oblíbené výrobky za měsíc leden

Ahoj všichni! Nemůžu tomu uvěřit, ale už je zase konec dalšího měsíce. Přijde mi, že ten čas hrozně letí, ani ho nestíhám vnímat. V lednu jsem nakupovala o něco méně, než jindy, ale přesto mi utkvělo pár výrobků, o které se s vámi dnes podělím.



Lumene Blueberry řasenka byla součástí lednového Ladyboxu a já jsem opravdu ráda, že jsem našla přírodní řasenku, která se nemaže a nedělá cucky, zároveň ale odvede slušný výkon. Kromě toho se s ní malují dobře i spodní řasy, neobtiskává se.

Real Techniques Crease Brush mám už dlouho, teď ale prošel renesancí. Na crease nebyl mým nejoblíbenějším kouskem, nedávno jsem ale objevila, že je výborný na vtiskávání korektoru do oblasti pod očima. Rázem se stal nutností na každý den.

Essence Better Than Gel Nails top coat mám už po několikáté a je opravdu skvělý. Kromě toho, že dodá nehtům krásný "gelový" vzhled, tak zaručí i delší výdrž laku. Navíc stojí asi 65 korun, což je paráda. Slouží mi lépe než nadlak Sally hansen.

Cosm'etika tekuté linky jsou další výrobek z Ladyboxu, který mě nesmírně překvapil, z podobných důvodů jako řasenka Lumene - linky jsou totiž přírodní a nerozmazávací. Některé dny je dokonce preferuji před gelovými, a to je co říct. Aplikace je rychlá a pohodlná, není nutné mýt štětec a nalíčení mi vydrží celý den.



Cetaphil čistící emulze byla taky znovuobjevena. Zjistila jsem, že mi je nesmírně příjemná konzistence emulze na odličování a čištění pleti. Cetaphil navíc odlíčí všechno - i oči, které mě po něm opravdu nepálí. Navíc není extra drahý. Bohužel ale taky není přírodní a to je jediné, proč se nestane mou stálicí. Pokud ale hledáte velmi solidní čistič na obličej, určitě do něj jděte. Já nevylučuju, že se k němu po čase nevrátím.

Isana suchý šampón - Když jsem nedávno brousila po Rossmannu, narazila jsem na tento šampón za příjemnou cenu - obvykle totiž "sucháče" stojí kolem stovky, tenhle ale byl tuším za čtyřicet. A funguje! Sice je trošku bílý, ale není to nic dramatického. Jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela.

Dermalogica Daily Microfoliant se v oblíbencích už objevil, ale musím ho sem dát znova. Je prostě báječný. Nepoužívám ho sice denně, ale spíš tak dvakrát do týdne, ale obličej mi vyčistí opravdu luxusně. Jen mě opět mrzí nepřírodní složení.

Sprostě jsem podlehla agresivnímu nátlaku (ehm :) a koupila si Avéne Cicalfate. A následně jsem pochopila, proč je to taková legenda. Zachraňoval mě i na horách, osvědčil se po ďábelské jízdě na bobové dráze v mrznoucím dešti...takže něco op na něm opravdu je.

A jaké jsou produkty, které si získaly vaše zmrzlá lednová srdce? Podělte se!

Těším se,
INF

10 komentářů:

  1. Ja nedam dopustit na Cetaphil krem, uz mam druhe baleni a jiny krem uz nechci :) Tu cistici emulzi jsem jeste nezkousela, ale urcite na ni taky casem dojde. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem na ten krém taky spoustu dobrých ohlasů :). Tu emulzi určitě vyzkoušej, je skvělá.

      Vymazat
  2. Dermalogica mě láká už několik let, ale zatím jsem nic nekoupila. Nejsem "cílová skupina" kosmetických boxů, takže jdou mimo mě, ale občas mě zamrzí, že jsem prošvihla některý z výrobků, např. tento :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ne každý výrobek z boxů mě uchvátil, ale pár by se jich našlo :)

      Vymazat
  3. Tak já mám na nějakou složku v Cicalfate alergii, vyzkoušeno dvakrát, pokaždé jsem měla týden vyrážku.. :( Smůla,no

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Isana suchý šampon asi zkusím, za ty peníze :) Škoda, že jsem zrovna dneska byla v Rossmannu a nekoukla po něm hned, no jo, budu tam muset znovu (a to jsem si slíbila, že do drogérie tenhle měsíc nevkročím :D ) M.
    O oblíbencích píšu na blogu: Can't stop

    OdpovědětVymazat
  5. Essence topcoat je prostě bezkonkurenční. Nedávno jsem si koupila tu vylepšenější verzi High Gloss a nestačila jsem koukat...několik lidí se mě ptalo, jestli nemám gelovky=) A Cetaphil je taky skvělý. Já jsem momentálně nadšená z šampónu Timotei z nové organické řady. Sice je to na drogérii docela trochu dražší výrobek, ale vlasy mám po něm nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám teď Higl Gloss, je opravdu perfektní, každý lak s ním vypadá luxusně. Šampón zkusím, skvělý tip, díky ;)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!