úterý 26. února 2013

Oblíbené výrobky za měsíc únor

Ahoj všichni! Tak tento měsíc se toho moc neurodilo. Dolehla na mě ekonomická krize, takže nákupy se příliš nekonaly. Našla jsem ale přesto pár výrobků, které mě zaujaly nebo které jsem v únoru hodně používala.


Evolve micelární voda je první plně přírodní micelárka, kterou jsem zkoušela. Dočetla jsem se u ní na Chroustovi a musím říct, že jsem zatím moc spokojená, čistí skvěle. Recenze již brzy!

Avene Cleanance K jsem si pořídila proto, že moje pleť začala trochu blbnout, tak jsem ji chtěla přimáčknout ke zdi kyselinami. A jo, funguje to docela dobře a z této emulze se stal můj oblíbený výrobek. Recenze se také dočkáte.

Biosilk jsem měla v Ladyboxu a po tom, co jsem vyzkoušela i CHI Silk Infusion, musím konstatovat, že Biosilk se mi zdá nepoměrně lepší. Kromě toho také nevoní jako pánský parfém, což mi celkem vyhovuje :).


Lak na nehty Miss Sporty s metalickým efektem jste mohli vidět už v recenzi. Baví mě, v kolekce je i jeden kovově modrý, tak přemýšlím, že do něj také půjdu.

Alverde tvářenka Shocking Pink mě překvapila, protože alverde jsem měla zafixováno jako méně kvalitní značku v oblasti dekorativní kosmetiky. Ta barva je krásná.

Tužku na oči z kolekce Essence Class of 2013 jsem objevila ve výprodeji Essence za 25 Kč a jsem nečekaně moc spokojená. Stíny nejsou příliš mastné, takže se neslévají, na bázi vydrží takřka celý den. Já mám tuto šedou, viděla jsem i krémovou.

Pudr NYC jsem si koupila zase po nějaké době, ale opět mě přesvědčil a jsme teď nejlepší kámoši. S ním se v podstatě nemusím nutně přepudrovávat po celý den, matuje výborně. Navíc v Rossmannu je teď na vše od NYC 25% sleva.

A jací byly vaši favoriti za uplynulý měsíc? Taky máte krizi nebo nakupujete až až? :)

Těším se na komentáře,
INF

14 komentářů:

  1. Ten pudr NYC je prostě bezkonkurenčí! Přišla jsem na něj tak, že původně jsem si chtěla koupit nějaký MAC ale pak četla recenzi že to vyjde nastejno :-D a spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem začala nakupovat začátkem prosince (kolem Vánoc vždycky dělám hromadu radosti sama sobě) a pokračuje to přes celou zimu. U mě nemá žádná zimní deprese šanci:-). Teď mám objednanou další paletku Lancome a jedno cédéčko a STOP!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ale jak se znám, tak to STOP je dost variabilní...:D

      Vymazat
  3. Pěkní favoriti. :)
    Já nic z věcí nemám, ale taky se mi líbí ta micelárka... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, někdy v příštím týdnu na ni bude recenze ;)

      Vymazat
  4. Na pudr NYC slysim vsude samou chvalu, ale zustavam verna Stay Matte. A novym favoritem se stala kremova Alverde. Na lak uz jsem se divala, ale mne tyhle duochromy proste neslusi=(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Stay Matte nevyhovoval, ale NYC je super. Jestli jsi ale se Stay Matte spokojená, tak to chápu :).

      Vymazat
  5. Moji favorité za měsíc únor je sada od Clinique! A Biosilk je bezkonkurenční! Dost mě zaujala ta micelárka. Teď zkouším micelárku od Lirene a je to děs běs! takže hledám nějakou náhradu za Biodermu, která mi přijde docela drahá. Už se těším na recenzi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě ta od Lirene nepřišla vůbec špatná, kupodivu. Recenze bude, jen ta micelárka je ještě o něco dražší než Bioderma :D

      Vymazat
  6. To je zajímavé, taky jsem v ekonomické krizi :-D

    OdpovědětVymazat
  7. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Fantastic blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?

    I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
    Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
    There are so many options out there that I'm totally overwhelmed .. Any ideas? Thanks!

    Also visit my site; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!