úterý 19. února 2013

Spotřebováno! 4

Ahoj ahoj! Jsem tu s dalším článkem ohledně spotřebovávání a jsem potěšena, že se mi v nedávné době celkem dařilo, takže tu mám pár zajímavých věcí na rekapitulaci a „poslední soud“, jak tomu říkám. Ono si přiznejme, že u mě máloco projde do druhého kola.


Salvus pleťovou vodu pro mastnou pleť jsem si koupila v Tescu, když značku Salvus vyprodávali a stála mě asi třicet korun. Celkem výrazně voněla po levanduli a rozmarýnu, ale mně se to líbilo. Využívala jsem ji jako toniku a byla příjemná. Zároveň mě ale neuchvátila, takže příště vyzkouším něco nového.

Yves Rocher Pur Bleuet odličovač tu už měl samostatný článek a stále se přikláním k tomu, že už ho nechci vidět. Nesnáším mastný pocit na pleti a nemám ráda odličovače, které jsou až moc „suché“. Navíc mi díky olejovým složkám dělal šmouhy kolem očí i „den poté“.

O’Slee Clear Spa Cleansing Mask je super vychytávka s lubrikačním gelem ve složení (jak mě upozornila jedna čtenářka :). Kdyby nelepkala, měla bych tuto masku ráda ještě víc, i tak si u mě uhájila stálejší pozici, pokud bych neměla výhodné balení 1 + 1, pravděpodobně bych si ji opět koupila.

Yves Rocher malinový ocet na vlasy není špatný. Opravdu nádherně voní po malinách a zdá se, že nějaký ten lesk vlasům dodá. Pro mě je to ale krok navíc, což moje lenost nějak nemůže unést. Navíc například Biosilk, zdá se, dělá větší efekt.


NUXE Huile Prodigeuse je dokonalý díky své jedinečné vůni, kterou miluju. Jinak je to ale moc příjemný univerzální olej na všechno – tělo i obličej. Je dost pravděpodobné, že bez té vůně dlouho nepřežiju, takže je to taková trochu stálice.

e.l.f. set na obočí si pořizuju stále znova, udělá opravdu krásné obočí, pokud máte zrovna trochu času navíc. Doporučuji ho všem, za tu cenu je super.

Lolita Lempicka je jeden ze vzorečků parfémů, které jsem se rozhodla konečně zlikvidovat. Vždycky mi je totiž někde přibalí k nákupu a já nevím, co s tím. Každopádně tahle vůně mě hodně zaujala a mám ji teď ve svém astrálním seznamu, až mě napadne změnit parfém.

Nivea krém jsem s sebou nosila často, teď mi ale začalo vadit, že se mi opravdu špatně vsakuje do rukou a není vhodný na mokrou kůži. Tak jako tak je to klasika, která neurazí, nicméně zatím po něm znova neprahnu.

Saloos levandulový odličovací olej nebudí v lidech moc důvěru ohledně vhodnosti na smíšenou pleť. Já ale za něj hlasuju všemi deseti – odlíčí skvěle a to, jakou pleť máte, nehraje roli. Navíc levandulová varianta mi moc voněla.


Super Bright BB byl jen další šedivý mastný hnus a ne, nechci ho znova.

Nivea BB byl evropský oranžový mastný hnus, co se po hodině vytratí do věčných lovišť.

Lavera krémy s růží a makadamovým olejem byly příjemné, ale možná trošku mastné na můj momentální vkus.

Olivový krém Ziaja mě příjemně překvapil tím, že na mě nebyl moc hutný. Pokud chcete levný krém na zimu vhodný i na smíšenou pleť, tak tenhle není vůbec zlý.

Tak to je moje slavné spotřebovávání za poslední dobu. Máte zkušenost s některým z výrobků?

Těším se na komentáře,
INF

7 komentářů:

  1. Pekny.. si ve spotrebovavani pecivejsi ne z ja :-(

    JInak s tim odlicovacim olejem - naprosty souhlas!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    nechci tady moc spamovat, ale pokud by nejaka tvoje ctenarka nebo i ty mela zajem o makeup Colorstay od Revlonu na mastnu plet v odstinu Buff, tak Vám ho ráda prodám. Nechala jsem si ho specialne dovezt od kamarada z Izraele, kt. mi dokonce prinesl 2 lahvicky, ale bohuzel mne nesedne. Jedna lahvicka je uplne nova nikdy neotevrena, druha je pouzivana, chybi max 1cm. Idealni by samozrejme bylo osobni predani v Praze. Kdyby mel nekdo zajem prosim kontaktujte mne na muj email: katkapalus@centrum.sk
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé postřehy. :) Věci nemám, tak nemůžu posoudit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hlavně si nekupuj ten hrůza odličovač od YR ;)

      Vymazat
  4. Ahoj,
    fajn článek ;)
    Tak já ze zmíněných měla/ještě mám: Yves Roches odličovač - vyhovuje mi, mám sušší pleť, takže mi olej.složka kolem očí nevadí, ve dvaceti mi to ale nevyhovovalo - potřeby pleti se zkrátka mění. Ten malin.ocet mě láká-maliny mám ráda, Biosilk jsem měla a u mě to opravdu max doda lehce lesk, ale jinak mi moc nevyhovoval - výživa mých vlasů "nula", což vedlo ke zhoršení jejich stavu :( Spíš mi sedí vlasové olejíčky.
    Olej od NUXE mám a je to stálice, opravdu univerzál - ideální i na cesty - netahám vlas.péči, noční krém, tělové mléko, jen Nuxe. Mám i jejich balzám (kelímkový) na rty a je moc fajn. Parfém Lolita Lempická jsem měla cca 4roky zpět v zimě - pěkná, silná vůně, spíš asi zimní, u mě měla i fakt velikou výdrž na kůži. Okolí jí chválilo ikdyž byla poměrně silná. (tedy na mojí kůži tak reagovala). Nivea krém je klasika - neurazí, nenadchne, ale občas ji používám na obličej na sjezdovce. Nebo základ do mrazů vůbec. Od Saloosu mi odlič. oleje bohužel dráždí oči, ať je zavřu sebevíc :( Je to škoda, odličují pěkně. Oliv. krém Ziaja je na mě moc "těžký", mám pocit, že mám na obličeji snad tunu malty a to mám teď docela suchou pleť. Podobný efekt jsem citíla i u krému od Ryoru kdysi (teď si nevzpomenu přesně který zas - sákryš). Lavera krém mi celkem seděl, nebyl špatný, ale žádná srdcová záležitost, od krému už dnes čekám víc. Z BB creamů (českých i asijatů) mi vyhovuje The Oriental Gold PLUS BB Cream, mám spíš suchou pleť, netrápí mě ani akné, ani nejaké extra vrásky, ale tenhle mi na pleti vydrží, krásně barevně mi sedí a pleť mi po něm nepne - mám s tím u bbkrémů dost problém, ikdyž pod ně dám hydratační krém. (Měla jsem ještě krémy od Mishy a Lioele, co si jen tak teď rychle vzpomenu.) Zbylé výrobky jsem nezkoušela :)
    Jéžiš...to jsem se rozepsala....
    Iwi

    OdpovědětVymazat
  5. Lolitku používám teď v zimě taky ráda, mám ji v koncentraci edt i edp a je to jedna z mých stálic. Lavera krémy jsou na mou pleť jako dělané a já teď toužím po tom anti aging krému co byl ve vzorečcích přibalený v novém LB. Nuxe olejíček používám taky, hlavně na vlasy mi dělá dobře, ale ta vůně...Ty píšeš že se ti líbí...já ji na chuť nepřišla, je na mě příliš omamná. Taky mě zaujal malinový ocet od YR, pokud vážně k něčemu je a není zajímavý jen tou vůní, možná bych si ho mohla pořídit...Mám z té řady olej na vlasy, který se dává na deset minut před šamponováním a ten výsledky má a krásně voní. Olejíček Saloos mi taky vyhovoval a už ho mám koupený v plném balení:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!