čtvrtek 28. února 2013

Únorový Ladybox - recenze

Ahoj všichni! Jak už jsem psala na facebooku, včera se mi podařilo zdolat ústně zkoušený zápočet z interny skládající se ze třetiny otázek ke státnicím, tak jsem si dovolila chvilku volna. No, opravdu jen malou, protože dnes i zítra pracuju, ale mám ráda ten volný pocit v hlavě, že nic nemusím. To se počítá, ne?


Už jsem stihla pořádně prohnat všechny výrobky z únorového Ladyboxu, takže se na ně dneska můžeme mrknout. Tento měsíc mě potěšil návrat krabiček a to v elegantním stylu - černá kráble s růžovým nápisem mě pořád oslovuje o dost víc než jásavý Senzabox. Asi jsem takový konzervativec. Jsem taky spokojená s nynější podobu dopisu, který je velký tak akorát. Vylepšilo se taky moje dorozumívání s kurýrem, respektive já jsem se pokusila mu napsat dlouhou SMSku (nemohla jsem volat, bo jsem byla ve škole) a on odpověděl jen "OK". Takže už komunikujeme! No ale teď k obsahu kouzelné krabičky.



Lirene micelární voda


Ač je Lirene drogérková značka, tak není tak nápadná a provařená jako třeba Garnier. Micelárka byl dobrý tah, protože to je výrobek, který podle mě musí využít každá. Já jsem byla, po svých zkušenostech s několika micelárními vodami jiných značek, zvědavá, co udělá micelárka z drogérie za devadesát korun. A překvapila mě, odlíčí dobře i běžný oční make-up a nezanechává téměř žádný lepkavý pocit. Rozhodně patří k tomu lepšímu, co jsem ze sortimentu micelárních vod vyzkoušela.

Sans Soucis 24 hydratační krém na pleť




Tenhle výrobek mě potěšil moc, protože tuto značku znám jen od slyšení. Velikost je štědrá, celých 30 ml, navíc v praktické tubičce. Krém jako takový je spíš lehčí konzistence, příjemně se roztírá a do pleti se v mžiku vsakuje. A opravdu hydratuje, aspoň pro mě je to dostačující, nevím, co by tomu řekly majitelky suché pleti. Líbí se mi, že mi obličej nezmastí jako nekteré krémy, kde si výrobci často pletou slovo "hydratační" se slovem "vyživující". Fajn věc!

Smoklin tabletky + čaj


Zajímavý produkt se zajímavým sloganem :). V Ladybox-dopisu jsem si přečetla, že tablety jsou vhodné i pro nekuřačky, což je jistě fajn, protože momentálně je kouření strašně out, a kdo si zapálí, ten je chuligán, co žere malé děti. Tabletky by měly jaksi detoxikovat organismus a snižovat negativní dopady kouření a tak vůbec. Předně - doplňky stravy jsou náboženství, na které příliš nevěřím. Stejně tak nevěřím na detoxikaci, čištění krve a Aštara Šerana. Takže může to u mě uspět? Hm :). Ba ne, tablety jsem snědla, rozdíl jsem necítila a ani má krev mi nepřišla průzračnější. Není to ale špatný nápad takovýhle výrobek zařadit, přecejenom to s krásou souvisí a ačkoliv já jsem k doplňkům stravy skeptická, tak nějaké ty nevinné vitamíny ještě nikoho nezabily.

Nobilis Tilia čokoládová fantazie



Víc, víc, víc Nobilisu! Česká firma a přírodní kosmetika je pro mě super kombinace, tak mě tento produkt opravdu potěšil. Já sice nesnáším čokoládové vůně, takže balzám hezky rychle putoval k mojí sestřičce, nedají se mu ale upřít slušné hydratační schopnosti. Taky intenzivně voní po kakau, což se může ledaskomu líbit. Nobilis určitě ano.

Tekutá rtěnka Fleur de Santé



Je to fakt tekutá rtěnka, žádný lesk. Pamatuju si, že jsem si někdy ve dvanácti koupila v drogérce tekutou rtěnku za neskutečnou sumu asi 80 Kč a mělo to úplně stejnou konzistenci. Hutnější, ale příjemně roztíratelnou. Odstín mi celkem sedl, taková výraznější fuchsiová, dokonce se studenými odlesky. Rty nevysušuje a výdrž považuju u tohohle typu výrobku za průměrnou. Jen mi prostě není sympatická ta značka. Být výrobcem krabiček krásy, tak si dám od Fleur de Santé na chvíli pauzu, protože je všude. To se skoro bojíte otevřít si sardinky.

Biosilk


Johohó, konečně můžu vyzkoušet bráchu slavného CHI Silk Infusion - CHI jsem měla a moc mě neuchvátilo, zato Biosilk mi přijde mnohem lepší. Jednak má hezčí vůni, není pánská jako v případě CHI, a především vidím nějaký efekt. Vlasy jsou lesklejší a pružnější, konce ne tak suché. Popravdě jsem docela nadšená. 15 ml balení mi vydrží nějakou dobu, používám totiž vždy jen pár kapek. A pak kdoví, možná si pořídím větší velikost.

Lavera balzám na rty


Balzámy na rty se nemůžou nikdy ztratit. Z této řady od Lavery byl v boxu už krém na ruce, který jsem si moc oblíbila a stal se mou stálicí. Tento balzám mi udělal radost především tím, že je v tyčince, nerada hrabu do kelímků prsty. Je poměrně tuhý, alespoň mně se hůře roztírá a pokud ho vytáhnu z kabelky třeba venku, tak chvíli trvá, než se mi podaří ho ukecat ke spolupráci. Jinak je ale moc fajn, hydratuje velmi dobře a jsem ráda, že jsem ho v Ladyboxu našla.

Vzorky Lavera My Age krému

Tenhle krém jsem okukovala v dm teprve nedávno, ale zaujalo mě především pěkné balení. Jo, jsem hrozně povrchní, nejde mi vůbec o duši krému, já vím. Nicméně on je opravdu příjemný, celkem řídký a snadno se vpíjí do pleti. Trochu se po něm lesknu, ale není to žádná tragédie. Jen efekt na vrásky nemůžu bohužel posoudit. Jelikož jde o další výrobek z přírodní kosmetiky, byla jsme potěšena.

Tak co myslíte? Mně přijde, že se to tento měsíc opět povedlo a jsem spokojená se směrem, kterým se Ladybox ubírá. Přijde mi příjemně konzistentní, žádné výkyvy á la Senzabox se solí do koupele za deset korun nebo Greatbox s čajem. Ne, nechci pomlouvat konkurenci, oba boxy měly dobrá vydání, jen Ladybox je pro mě takovou dlouhodobější zárukou, že se nemusím bát nepříjemného překvapení. Doufám, že to tak bude i nadále.

A co vy, kupujete krabičky krásy? Jak se vám osvědčilo únorové vydáni Ladyboxu?

Těším se na vaše ohlasy,
INF

7 komentářů:

  1. Já jsem zatím měla jen dvakrát SenzaBox (listopad, prosinec) a doobjednala jsem si tento Ladybox, zítra by mi měl dorazit, tak jsem zvědavá, jak se mi podaří domluvit se s kurýrem a tak. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné vydání to bylo, to je fakt. Já krabičky krásy nekupuju... Nějak jsem zjistila, že to asi není pro mě. Ostatně neznámé značky objevuju taky, když si čtu články ostatních, kteří je v LB měli... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kupujem si ladybox a som s ním spokojná. Konkurenčné boxíky pozerám na blogoch a neľutujem, že som do nich nešla.

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle byl můj první LB a má to své pro i proti... třeba s tou micelárkou jsem dost nespokojená, protože oči prostě neodlíčí a nejvíc se zaměřuji vždycky na líšení očí, ale ten krém je hodně fajn, používám ho pod makeup nebo ráno, na večer používám jiný, mastnější, protože mám sušší pleť a tento krémík od SS není až tak úžasný pro suchou pleť :) A Biosilk je moje nová láska, určitě si pořídím velké balení

    OdpovědětVymazat
  5. Dostala jsi krásnou barvu té rtěnky. A sardinky mě pobavily :D
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem byla nejvic nadsena z Biosilku a z krému Sans soucis, ten je podle me naprosto uzasny:)

    OdpovědětVymazat
  7. I do not know whether it's just me or if perhaps everyone else encountering issues with your site. It seems like some of the text on your posts are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them as well? This may be a problem with my browser because I've had this happen before.
    Kudos

    my site: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!