neděle 17. února 2013

Urban Decay Primer Potion

O téhle bázi pod oční stíny každý už přinejmenším slyšel, je to legenda ve svém „oboru“. Já jsem dostala příležitost ji poprvé vyzkoušet s paletkou Feminine, kterou mi přinesl Ježíšek. V balení byla sice pouze miniatura, ale jelikož ji má už minimálně dva měsíce, tak jsem si mohla nějaký obrázek udělat.


Balení se mi líbí, baví mě design Urban Decay výrobků. Báze má aplikátor podobný těm, které najdete v lescích na rty. To je příjemné pro nabírání báze z lahvičky, ale rozetřít ji tím po víčku se mi uspokojivě nedaří – raději použiju štětec nebo prsty. Báze je přiměřeně tekutá, přirovnala bych ji konzistencí k Revlon Colorstay. Co se týče textury, tak oproti například bázi od elfu není zdaleka tolik silikonová. Roztírá se dobře a do ztracena, po nanesení je třeba nechat ji trochu zaschnout.


A pak už vytvoří opravdový štít. Nejen, že viditelně zvýrazní odstín očních stínů, a to včetně těch hůře pigmentovaných, ale také opravdu drží a drží a drží. Celý den, bez problému. Když jsem si ji jednou dala na ruku, tak byl problém ji smýt i mýdlem – nakonec jsem ji musela tak trochu oloupat. I přes svou bytelnost ale není na oku patrná.



Tahle báze je prostě skvělá a má jen jedinou nevýhodu – a tou je cena. Jo, báze za čtyřicet od elfu nefunguje tak skvěle, ale stojí asi patnáctkrát méně, to už je pořádný rozdíl. Upřímně, pokud bych nemusela řešit peníze, určitě si UDPP koupím v plném balení. Má u mě totiž 10/10. Mezitím ale za třetinovou cenu asi nejspíš vyzkouším konkurenční produkt od Too Faced Shadow Insurance a pokud mě nepřesvědčí, jsem ochotná těch šest stovek za Primer Potion dát. Vím totiž, že mě nezklame.

vlevo bez báze, vpravo s bází

A co vy, vyzkoušeli jste už tuto slavnou bázi? Nebo máte nějakou jinou oblíbenou?

Jsem zvědavá na vaše ohlasy,
INF

12 komentářů:

  1. Také o ní už dlouho přemýšlím, ale odrazuje mě ta cena. Já mám ráda bázi Artdeco, která stojí 200Kč a stíny mi s ní krásně drží celý den, tak se mi moc nechce kupovat výrazně dražší kousek, když vlastně už žádný lepší výsledek nepotřebuji. Ale možná časem koupím nějakou jejich paletku, kde ta báze bude, tak ji aspoň vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvělá, ale trochu mě po ní palí a červenají oči...

    OdpovědětVymazat
  3. Já nejradši používám bázi od Artdeca, která mi zatím vyhovuje 100%. Někdy, ale ve vzdálené budoucnosti bych si ráda pořídila i tuto :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ji mám moc ráda, ovšem děsím se dne, kdy mi dojdou miniaturky z paletek. :/ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám bázi od ArtDeco, stíny krásně zvýrazní a drží je celý den...stojí 2 stovky a nějak nevím, co by tahle uměla víc...

    OdpovědětVymazat
  6. Vidim, ze kdo ho zkusil, ten je nadsen! Akorat ta cena je silena... ja si poridila bazi od Zoevy, funguje, ale zazraky neumi a ja ba ni stejne po ranu zapominam.. ale ta Art deco, ktera je v komentarich mozna vyzkousim, delaji skvele rtenky. Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. UD mam jak ten klasicky, tak i sin, ale stejne vzdy uprednostnim TF Shadow insurance. Prijde mi, ze ty UD jsou az moc hutne a stiny na nich pri nanaseni drhnou. Ale je pravda, ze jsou vyraznejsi nez na TF. A konzistence primeru v tom starem baleni (s aplikatorem) je mnohem lepsi nez v te nove tubicce, tam je ta baze extremne hutna..

    OdpovědětVymazat
  8. Ježíšek je šikula, moc hezká volba :)
    Tím aplikátorem mě nějak nenapadlo, že by to šlo rozetřít, tím to jenom na víčka naťupu a rozetřu prstem.Já mám bázi SIN, to je na ty perleťový a lesklý stíny a jo, super báze a až mi dojde tak budu muset pátrat, protože jo těch prašulí stojí dost, ale viděla jsem, že se prodávají za asi 900 korun čtyři v setu.
    Na Too Faced se podívám.

    OdpovědětVymazat
  9. Bez této báze nedám ani ránu. Či spíše..nenanesu ani jediný stín. Je to snad nejgeniálnější kosmetický produkt, co mám!!

    OdpovědětVymazat
  10. Mám Too Faced jsem s ní spokojená, ale teď jsem na zkoušku objednala i tuto od UD, ale asi ve verzi Eden - myslím, že ty máš Original, je to tak? Přišlo mi, že mezi těmito 2 není moc rozdíl (barevně...)

    Už se těším až vyzkouším :(

    OdpovědětVymazat
  11. An outstanding share! I've just forwarded this onto a co-worker who was conducting a little research on this. And he in fact bought me lunch due to the fact that I found it for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this matter here on your site.

    my homepage - theflo90.th.funpic.de

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!