pátek 1. února 2013

Yves Rocher Pur Bleuet Dvoufázový odličovač

Ahoj všichni! Dnes jsem tu s recenzí na produkt, o kterém slyším oslavné ódy snad na každém blogu. Nejvíc ho vychvaluje Rendy, která už jiný ani nepoužívá a je podle ní srovnatelný s Bi-Facilem od Lancome. Neodolala jsem a rozhodla jsem se ho vyzkoušet. Nevím přesně, na kolik mě vyšel, protože jsem na něj měla slevu, ale řekněme, že cena se pohybuje mezi stovkou a dvěma. Balení je velké tak akorát,  aby se dalo brát i na cesty - 125 ml.



Tento odličovač má být rychlý a efektivní, slovo "expresní" má i v názvu. Je dvoufázový, to znamená že jednou složkou je olej a je tedy ho nutné před použitím protřepat. Jsem celkem ráda, že protřepaná emulze nějakou chvíli vydrží (minimálně na odlíčení jednoho oka), ovšem do minuty jsou zase složky oddělené. Nijak zvlášť nevoní, mně to trochu připomíná modelínu, ale těžko říct, rozhodně to není nic výrazného.


protřepáno
Hlavní je ale, jestli funguje. No, nevím...odličovač vždy naliju v dostatečném množství na vatový tampónek, chvíli přidržím na zavřeném oku a pak pomalu stírám řasenku a ostatní make-up. A jako - trvá to celkem dlouho. dličovač se mi zdá být (nejspíš kvůli oleji) celkem hustý a jakoby "suchý", a opravdu nezáleží, jak moc tampónek zmáčím. I když jedno oko mnu třeba minutu, tak když ho následně opláchnu vodou, tak se mi nějaké šmouhy udělají. A i když šmouhy umyju, tak ráno jsou tam další! 



Vadí mi i mastný pocit, který po odlíčení nechává, ale to záleží na osobních preferencích, někdo to má rád. Mně ale vadí, že mi žere čas, mohla bych se s ním odličovat třeba půl hodiny a stejně bych se ráno probudila se šmouhama. Nevím, jak to dělám. Ale třeba s Cetaphilem nebo micelárkou od Biodermy se odlíčím lépe.



Ono to není hrozný odličovač, opravdu make-up z očí odstraní...ale nedokonale. Je schopný zničit i ty nejhorší kouřové oči, ale nechá vám šmouhy. To mi vadí a je to i důvod, proč bych si ho znovu nepořídila. Hodnotím na 5/10 a naprosto chápu, pokud někomu vyhovuje. A jestli mi dokážete vysvětlit, proč se mi ty oči tak mažou, uvítám to :).

Máte s ním zkušenosti? Nebo máte nějaký jiný oblíbený oční odličovač? 

Těším se na komentáře,
INF


14 komentářů:

  1. Skvělá recenze, já mám kamarádku, která ho má a má na něj stejný názor jako ty :)

    http://zivotkosmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho jsem se ho chystala vyzkoušet, ale mám s pleťovou kosmetikou od YR špatné zkušenosti, tak jsem do toho nakonec nešla. Osobně jsem zkoušela Ryor, ale ten mě docela pálil. Teď už mám třetí balení dvoufázového odličovače od Bione a s tím jsem fakt spokojená. Sice teda vůbec nevoní, což mě mrzí, ale jinak je perfektní, krásně odličí, nevysušuje, nelepí, nepálí, prostě paráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nechápu tu jeho slávu, ale mně nesedí ani všemi vychvalovaný Ryor. Oba prostě štípou v očích a nikdo mi to nevymluví.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recenze. Já ho už z principu nezkouším, protože vím, jak podrážděně mé oči reagují na olej. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím, mám ho už asi 10. balení a odlíčí perfektně, běžně si oči tedy nelíčím voděodolnou řasenkou nebo tak. Ryor mi taky nevyhovoval, ale po tomhle mě oči nepálí.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se taky nelíčím ničím voděodolným, nebo nějak výrazně a jsem s tímhle odličovačem spokojená. Šmouhy jsem po něm nikdy neměla. Podobné zkušenosti má i moje mamka..

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to mě mrzí, že tě zklamal, ale pro mě je fakt bezkonkurenční :) V očích mě nepálí, odlíčí z očí cokoliv a hned a žádné šmouhy mi taky nepůsobí :) Tak fakt nevím, proč ti to dělá :/ Spousta jiných odličovačů mi to dělala a ráno jsem se probudila se zbytky řasenky po celém obličeji, ale s tímhle fakt ne. Už bych asi ani nespočítala, kolik balení jsem si koupila, budou to už asi desítky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem rada, ze nejsem sama, kdo ma stejnou zkusenost! Po prvnim baleni jsem si rikala, ze neco delam spatne, nebo to baleni bylo "vadne", tak jsem si koupila druhe - a uz mi nejakou dobu stoji v koupelne, protoze jsem ho pouzivala jen proto, abych mu dala sanci, ale uz si ji nezaslouzi :( dokonce se mi ani nechce nikomu davat, aby mi dotycny (spis -na) nevynadal, co jsem mu to dala :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já momentálně používám dvou-fázový odličovač očí od Loreal a mám podobný problém co se týká "suchosti" a následné "mastnoty". Jinak Bioderma je pro mě zatím číslo jedna:) Ale stále zkouším a zkouším:))

    OdpovědětVymazat
  10. hmm ... tak já ho asi definitivně škrtám, od toho fiaska s ryorem jsem ho odsunula na kraj wišlistu a teď už asi přepadl :D jak tam vidím ty silikony, tak úplně čekám, že to bude stejný

    OdpovědětVymazat
  11. Moje oblíbená odličovací kombinace je micelárka na tamponek a na ní dvě kapky libovolného oleje (Saloos obličejový, obyč olivový kuchyňský..). Během pěti tahů mi to oblíčí všechno. Ale pro odpůrce odličování na mastno nic moc :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle odličovač jsem si koupila na doporučení Rendy a mám už několikáté balení. Sednul mi. Odlíčí mi voděodolnou řasenku, linky, žádné šmouhy, neštípě mě v očích a nedělá ani takovou tu "mlhu" a mastný pocit není nijak extrémní (jako třeba dvoufázový Green Line, ten mi absolutně nesedl, štípe v očích, víčka jsou pak mastná, že musím doodlíčit micelárkou). Za mě prostě nejlepší a hledat náhradu nebudu.

    OdpovědětVymazat
  13. When I originally commented I seem to have clicked
    on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from
    now on every time a comment is added I get four emails with the exact
    same comment. Is there a means you can remove me from that
    service? Appreciate it!

    My web-site :: website

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!