čtvrtek 7. února 2013

Znáte to, když...aneb život ve výškách

Pokud měříte více než průměrná žena, možná jste to už zažily a víte, jaké to je. Jo, život nás, vysokých holek má svoje specifika! Některá lepší, některá nic moc, ale ve výsledku aspoň máme pár věcí společných :). Jestli také žijete na vysoké noze, jako já, tak určitě znáte...


...když se přikryjete peřinou a na druhé straně vám vylezou nohy
...když spadnete na zem, tak to z té výšky mnohem víc bolí
...když vám všichni říkají, že vážit nad 65 kg je morbidní obezita a vy si myslíte...WTF?
...když máte pas šatů pod prsy a rukávy kabátu do půlky předloktí
...když vlezete do kabinky v New Yorkeru a zjistíte, že je vás za těmi malinkými dveřmi půlka vidět
...když při pohledu na vysoké podpatky počítáte, kolik s nimi budete dohromady měřit
...když máte v té výšce čerstvější vzduch!
...ale zase je tam menší hustota kyslíku
...když vidíte daleko až takřka na zakřivení zeměkoule, můžete si užít rockový koncert i s vizuálními vjemy a v Tescu sahat do všech regálů
...když občas málem přepadnete přes zábradlí, protože je vám do půlky stehen
...když jste na školní fotografii ze základky stejně vysoké se spolužačkami, ačkoliv ony stojí a vy sedíte
...když vás nikdo nechce ochraňovat, protože s touhle výškou můžete přece i zaškrtit bizona holýma rukama
...když vás všude strkají dozadu, aby ti menší viděli...
...a vy pak musíte čuchat k cizím vlasům
...když díky výšce vypadáte starší, takže vám nalejou už dávno před osmnáctkou
...když už nemůžete na skákací hrad nebo klouzačku před McDonaldem, protože je jen do 150 cm. A to jste měli naposledy v první třídě
...když ti, co sedí v autobuse před vámi, důvěrně znají vaše špičatá kolena

A nakonec...

...když vejdete do místnosti a všichni vás hned vidí, protože jen z bezmála metru osmdesát můžete vypadat jako skutečná bohyně :)

Tak co, holky, jak jste na tom s výškou? Jste spokojené nebo byste měnily? A poznaly jste se v některé z uvedených situací? 

Krásný den a příště už zase o kosmetice,
INF

37 komentářů:

  1. 178 cm a ráda bych měla víc, ale podpatky to řeší..problém jsou menší kluci a velká chodidla, tj nemožnost sehnat boty :/

    OdpovědětVymazat
  2. já se svými sotva 160cm sice neznám, ale hezky jsem se u tohoto článku pobavila. Já osobně bych brala o nějaký ten centimetr navíc, ale tak co. Alespoň si dle libosti můžu nosit podpatky a ani s nimi nikoho jen tak nepřevyšuji:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám 162cm, takže mám spíš opačný problém, nikam nevidím a nikam nedošáhnu :-D. Se svou výškou jsem ale spokojená,nikdy jsem neměla touhu mít víc cm. Mám ale několik kamarádek co mají od 175-183 a všechny si svou výšku pochvalují, akorát tím pádem mají větší nároky na výšku u svých protějšků :-D.

    OdpovědětVymazat
  4. Skoro 180 :D problem mam najma pri kupovani oblecenia, skoro mi nedoliahaju rukavy, noha 42, kedysi mega problem, ale v podstate coraz menej... Aspon mam lepsiu stabilitu :D a musela som, teda chcela, hladat aspon dvojmetroveho muza :D cely zivot si zvykam, a asi som si uz aj zvykla, ze vzdy vytrcam ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, to je fakt výstižné :D Teda, obvykle řeším přesně opačné problémy se svými metr padesát osm (třeba ty regály - a nejen v Tescu - grrrr!), ale chápu. Výhody i nevýhody na obou stranách, chci říct výškách, takže bych asi spíš neměnila. Dík za článek, pobavila jsem se ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek :D Já měřím 180 a asi bych chtěla měřit míň... tak 170 - 175 se mi zdá ideální, protože člověk je pořád slušně vysoký, ale zároveň může nosit podpatky a je menší nebo stejně velký než většina kluků :D Ale zvykla jsem si. Ještě na tom nejsem tak extrémně, akorát nenosím podpatky, protože to už se necítím dobře (navíc vedle přítele, který má tak 177, tedy o něco míň, ale ještě ne o tolik, aby to vypadalo blbě :D) a v busech a letadlech je to utrpení.
    Ale s tím, že vidím v davech a na koncertech teda nesouhlasím :D To je asi nějakej zákon schválnosti, ale vždycky, když jsou v tom davu 4 lidi vyšší než já, tak zákonitě stojí v hloučku přede mnou :D. A pokud jsou tam další 4, tak stojí i před bráchou (má dva metry). Nic moc :D

    OdpovědětVymazat
  7. 178 a tohle me opravdu pobavilo :D JEst ebych dodala kdyz se v saline s podpatky mlatite hlavou o madlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jenom o madlo... Mě se podařilo několikrát při výstupu nechat otisk mé hlavy v té skříni co je nad dveřmi... pěkně to rezonuje přes celý bus či šalinu :D

      Vymazat
    2. haha zrovna minulý týden jsem si dala pořádnou ránu do hlavy o tyč v tramvaji :DD

      Vymazat
  8. ;)) Mám 175cm. Nemůžu říct ani tak, ani tak, má to svoje pro i proti, ostatně jak z tvého skvělého článku patrno;)

    Někdy mě to štve, protože všichni chlapi, kteří mi zkřížili cestu životem, byli a jsou takřka stejně vysocí jako já (jeden dokonce menší;)), takže když si vezmu podpatky, vypadám trochu jako jeho matka, ale na druhou stranu si můžu v hospodě bez obav přidat, protože přibrat kilo na 1,50 a na 1,80 je docela podstatnej rozdíl, vidím v davu a můžu chodit v rozevlátých hadrech - protože to prostě vypadá milionkrát líp než na miniosobě.

    Kvůli trápení se s délkou rukávů (a triček, svetrů....) bych asi chtěla mít trošku míň, třeba 168cm se mi jeví jako ideální výška, ale na druhou stranu pořád nemám 2 metry, tak mě to tak nečílí.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý článek, pobavila jsem se :D
    Mám 168 a chtěla bych mít tak 163 - 165. Líbí se mi menší výška hlavně z toho důvodu, že miluju vysoký chlapy a v momentě, kdy si dám 10 cm podpatky a chlap není minimálně o třičtvrtě hlavy vyšší, tak mě to hrozně odradí :)) Taková moje úchylka... Ale s mými 168 cm kolem sebe mám pořád dostatek vysokých chlapů, takže si nestěžuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...teď to vypadá, že řeším jen chlapy, ale jsem momentálně nezadaná a dost randím, tak to mě omlouvá :D

      Vymazat
  10. hlasim, ze ja mam 184, podpatky nenosim, protoze pak se boucham o futra, ale sve dloooouhe nohy bych nemenila :o) takze asi tak! ale koupit kalhoty, jakoze fakt necekam velkou vodu, to je vyzva.. :o)

    OdpovědětVymazat
  11. 163cm a brala bych 5cm- pak bych byla moc spokojená :) podpatky to sice řeší ale moc ráda je nenosím.

    OdpovědětVymazat
  12. Mám 161 a jsem docela spokojená :-D Možná bych chtěla být o maličko vyšší, ale ne o moc... Super článek! :-D

    OdpovědětVymazat
  13. 175 cm, přijde mi to úplně akorát, klidně bych byla vyšší:)Muž má metr devadesát, takže můžu v klidu nosit podpatky, menšího chlapa jsem ani nikdy neměla, naštěstí

    OdpovědětVymazat
  14. skvělý článek:) pobavil mě!:-D já si i se svýma 168 cm připadám občas vysoká, protože mám menší kamarádky:-D A občas bych brala i míň, ale vesměs jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  15. Měřím 165 a mít tak pět navíc, nezlobila bych se, ale jsem spokojená. Kamarádka měří 193, čili opravdu dost,ale je to mega kočka:)

    OdpovědětVymazat
  16. tenhle článek mi mluví z duše, skoro všechno moc dobře znám :D měřím 187 cm, ale už jsem se naučila nosit svoji výšku i na podpatkách (max. 10cm) a dokonce jsem poznala pár kluků, kterým se to líbi a vůbec jim nevadí, že jsem o pár cm větší :) a nejhorší je to s tou váhou..mám 75 kg a nosím velikost oblečení 36/38 - teda pokud je mi dostatečně dlouhé :D no, ale když někde svoji váhu zmíním, tak polde rekací si opravdu přijdu jak ta nejtlustší na světě :D

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek!!!!
    já teda měřím 160 cm a klidně bych byla ještě menší. Moc si totiž užívám ten ochranitelský instinkt co vzbuzuji u opačného pohlaví :-) Na druhou stranu, naučila jsem se už ručně zkracovat všechny kalhoty, poněvadž prostě nejdou sehnat takhle krátké ve velikosti 38 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měřím 172 cm a kalhoty si taky musím často nechat zkracovat (a to mám dlouhé nohy). Netuším, na koho je šijí. :-)

      Vymazat
  18. Já jsem se svými 159 cm kalhoty přestala nosit úplně asi už před třemi lety... Ten trapný okamžik, když si v kabince zkouším nové jeansy a na polovině délky nohavic stojím. Ale určitě bych neměnila! Můžu si dovolit kupovat i dětském oddělení, takže mám dvojnásobný výběr pro nákup oblečení. Snad bych jen vyměnila velikost bot 35 třeba aspoň za 36... Ale co už! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mam 1,78 a jsem spokojena (fajn je, ze se lehce schova nejake to kilo navic a clove vypada porad stihle. Pokud se nesvlekne do plavek. Ze sportovni postavy se stava razem velmi zenska:) Vysokou jsem rada, jen mi drive vadily komentare malych lidi (az po puberte jsem pochopila, ze jsou za tim vlastni mindraky a mozna trochu zavist). Dnes se mi to stava min, pokud ano, odpovidam na komentar, proneseny nesouhlasnym, az karavym tonem: Jezis, ty jsi dlouha slovy: To vis, kvalitni strava v detstvi. Co se stalo s tebou, byli jste chudi? Podle sympatii a potreby mene nebo vice kousave:)) Super clanek, jen tak dal:) L.

    OdpovědětVymazat
  20. 157 cm. :-) Nevypadám na to, že už by mi dávno bylo osmnáct (a třeťák vysoké školy mi tuplem nehádají), i podprůměrně vysoký chlap si vedle mě může připadat jako silný rytíř a to i když si vezmu podpatky (i když můj rytíř stejně měří skoro metr devadesát :-D) a vážím 55 kilo, což je asi tak údaj, který se v dnešní společnosti smí beztrestně říct a přitom nemám sklony k anorexii. :-D S oblečením mám problém hlavně, co se kalhot týče, všechny potřebuju zkrátit. :-) Sehnat boty velikosti 35 je taky sranda. Ale asi lepší, když se vám kalhoty líbí, ale musí se ustřihnout, než když se vám líbí a potřebovaly pár centimetrů nastavit. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já měřím 178cm a jsem se svou výškou spokojená:)a nosím i podpatky:)

    OdpovědětVymazat
  22. 172 cm, ale hrála jsem dlouho basket, takže si připadám malá. Navíc se teď věnuju koučování kluků, kdy nejmenší svěřenec měří 175 cm :-). Ještěže mám přítele 202 cm :-).

    OdpovědětVymazat
  23. Někdy bych brala zmenšení :)
    Ale naštěstí jen někdy, protože vidím spíše ty výhody :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem spíš opakem měřím 161 cm. Ráda bych byla ještě větší, ale nedá se nic dělat :/ Takže to co tu píšeš si vždy přehodit do opaku :)

    OdpovědětVymazat
  25. 163, a nijak si nestěžuju teda... :D Až na to, že já mám zase pas a širší boky, takže mi málokdy padnou kalhoty... :D No, co už.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak u tohohle článku jsem se opravdu řezala smíchy :D Jak už jsem psala u sebe na blogu, taky patřím do skupiny velkých holek a jediné co mi vadí je to, že nemůžu nosit ty super ultra krásně vysoké podpatky. No ale co, vše přináší oběti :) LL*

    Vyhraj stíny MAC i TY!

    OdpovědětVymazat
  27. Mám 180 cm a některé body mě opravdu pobavily! Ale jak já říkám, už jsem se za těch třicet let se svou výškou naučila fungovat a pokud mi vysloveně někdo nepřipomene, že jsem vysoká, tak to nevnímám (naposledy jedna pipkózní mladší kolegyně mého muže, které na mě na nějaké akci, kam jsem za ním dorazila, koukala a po nějaké době prohlásila, že jsem nějaká vysoká, že si myslela, že jsem menší!) a jsem spokojená - nikdo mě nepřehlédne, nezašlápne, všude vidím a kdybych byla o patnáct či dvacet centimetrů menší, tak jsem tlustá, takhle si všichni myslí, že jsem hubená, protože se to do té mě postavy rovnoměrně rozloží :-D.

    Jen bych možná brala tak o pět cm méně, abych mohla s dobrým pocitem nosit vysoké podpatky!

    OdpovědětVymazat
  28. Holky, díky za super komentáře, jsem ráda, že má můj "sranda článek" tolik ohlasů! Já sama mám 178 cm a někdy bych chtěla být menší, na druhou stranu vím, že s tím už nic neudělám, takže se snažím být s tím smířená :). A každá výška je pěkná, důležité je umět ji nosit ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to je fakt super článek :D pobavilas mě :). Já mám 159 cm, takže spíš opak :))

    OdpovědětVymazat
  30. 186cm, článek je výbornej :-D Svoji výšku miluji a podpatky nosit můžu, přítel je ještě o hlavu vyšší :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tiez sa pridavam do klubu, vyska 180 cm, noha 42... Musim povedta, ze dnes som uz s vyskou zmierena, ale stale mi prekaza ta velkost nohy, lebo to podstatne zuzuje vyber topanok, ktore si mozem kupit :( No nic no, su aj horsie veci na svete!

    OdpovědětVymazat
  32. mám 176, což není zase tak moc, ale už od malička jsem byla vysoká, na základce jsem se za to hrozně styděla a připadala si jako obryně,protože všechny kamarádky byly o hlavu menší :D Dokonce na třídních fotkách jsem se krčila, protože jsem měla pocit, že strašně vyčnívám (což byl asi jen můj pocit :D )
    Teď mě to občas štve jen kvůli tomu, že když jdu někam s přítelem tak nemůžu mít podpatky..ale má to i hodně výhod - v některém oblečení prostě "malé" slečny nevypadají dobře, některé střihy jsou jen pro dlouhé nohy:) Teď už bych neměnila a jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  33. skvelý článoček ! som hned aj nový čitatel :) sama mám nejakých 183 cm, radšej to už ani nemeriam :) ale som už so svojou výškou zmierená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!